Kan geregeld worden hoorquote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toch het midden van een sandwich?
Niet toen er nog meer bij kwamen, je zou nog steeds gesandwiched worden hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toch het midden van een sandwich?
Is het? Ik kan me dat niet herinneren.quote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en toen wilde gitaar erbij en faxie erbij en kaneel erbij en heloef en.... te veel! Dus ik slaap lekker alleen
.
Raene.quote:
Zo sliep ik ook als alle neefjes en nichtjes bij elkaat waren. Ik keek zo uit naar mijn jeugdsentiment.quote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en toen wilde gitaar erbij en faxie erbij en kaneel erbij en heloef en.... te veel! Dus ik slaap lekker alleen
.
Ja maar ... Ja maar ... ikzouinhetmiddengaanwant ... <insert kinderlijke reden>quote:Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet toen er nog meer bij kwamen, je zou nog steeds gesandwiched worden hoor.
Vroeger ging ik gewoon met mn neefjes in badquote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo sliep ik ook als alle neefjes en nichtjes bij elkaat waren. Ik keek zo uit naar mijn jeugdsentiment.
Dat lig je toch als we met zijn 5e zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ... Ja maar ... ikzouinhetmiddengaanwant ... <insert kinderlijke reden>
<insert pruillipje>quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ... Ja maar ... ikzouinhetmiddengaanwant ... <insert kinderlijke reden>
Hehehehe.quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
Faxie wil altijd overal bij
Ook toen kaneel L, A en R wilde regelen voor zichzelf, mij en heloef
Dus niet Raene.quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lig je toch als we met zijn 5e zijn?![]()
. Nouja, niet helemaal in het midden maar nog steeds 2 mannen om je heen
Muha mag in mijn bed ik slaap wel op zolder met jou en gitaarquote:
Ow vind ik ook primaquote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Muha mag in mijn bed ik slaap wel op zolder met jou en gitaar.
Je valt op onbeschikbare vrouwenquote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die wilde ik al
En jou ook, hm wat een mazzel
Ik ... Oh wachtquote:Op maandag 19 november 2012 18:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow vind ik ook prima.
Wie wil er bij mij in bed komen slapen?
Deal.quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Muha mag in mijn bed ik slaap wel op zolder met jou en gitaar.
Ik sprong aan de kant en lande verkeerd waardoor mijn knie een pirouette wilde inzetten waar mijn lichaam niet in mee gingquote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag altijd hier komen schoonmaken hoorVoor een avondmaaltijd dan he?!
[..]
Aj naar... Beterschap.. wat deed je toen het gebeurde?
Joooooooofquote:
Wacht wie? Verheldering in mijn DM gaarne.quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
Faxie wil altijd overal bij
Ook toen kaneel L, A en R wilde regelen voor zichzelf, mij en heloef
Fiets haar dan evenquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, A. is nog beschikbaar zover ik weet.
Volgende keer beter je best doen tijn!quote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
Het is maar goed dat Fok! geen geurposts heeftMan wat stink ik naar rook
Brand gehad op mijn werk. Helaas het pand staat er nog
Hey, ik hoorde het van kaneelquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht wie? Verheldering in mijn DM gaarne.
Helaas mijn pyromaanskills zijn niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 19 november 2012 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgende keer beter je best doen tijn!
Interesting.quote:Op maandag 19 november 2012 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, ik hoorde het van kaneel. Hij heeft de details.
Nee. Ik werk donderdag en zaterdag. Dan zie ik L, als het goed is.quote:
Mmm, dan hoef ik jou dus ook niet in te huren voor een klus om wat verzekeringsgeld los te krijgenquote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas mijn pyromaanskills zijn niet meer wat het geweest is
Had ik gedaan toch? Ik kan beidequote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
Muhahaha wil jij bij de boterkoekmeet ff de data zetten? Nl: 19/20 of 26/27 januari
Thnx
Ja en A ook dan hequote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik werk donderdag en zaterdag. Dan zie ik L, als het goed is.
Dan zal ik even vragen of zij die zaterdag nog naar de kroeg gaan. Ik weet welke kroeg ze gaan namelijk.
Niet helemaal, ik was 20 minuten te laat op Alexander.. geen metro meer, pa maar uit bed gebeldquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Joooooooof
Was je nog goed thuis gekomen? Ik zag je WA nogal laat.
It's getting realquote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
Muhahaha wil jij bij de boterkoekmeet ff de data zetten? Nl: 19/20 of 26/27 januari
Thnx
Balen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik was 20 minuten te laat op Alexander.. geen metro meer, pa maar uit bed gebeld
Daar ga ik mijn handen niet aan brandenquote:Op maandag 19 november 2012 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, dan hoef ik jou dus ook niet in te huren voor een klus om wat verzekeringsgeld los te krijgen
Stront gaat echt gebeurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar een paar Polen regelenquote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn handen niet aan brandenhey dat rijmt
Dan kom je toch weer bij mij uitquote:
It could be anything you want.quote:
Intercity's reden niet door werkzaamheden, moest per sprinter naar woerden, overstappen op een nood sprinter naar Rotterdam, maar die ging niet zo snel...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |