Goed goed! er kunnen door het hele huis heen mensen liggen... Ik heb de zolder gereserveerd voor Fera en Guitarquote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat is ook een goeie. Ik sowieso. Ik kan een 2 persoons luchtbed lenen en heb zelf een slaapzak
.
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit mijn zak 15 jaar terug?
Hm ik dacht dat ik naar boven moest en dan de eerste kamer links moest nemenquote:Op maandag 19 november 2012 17:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Goed goed! er kunnen door het hele huis heen mensen liggen... Ik heb de zolder gereserveerd voor Fera en Guitar.
Je bedoeld genoeg werk waar Nederlanders niet voor aangenomen worden omdat ze te duur zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 17:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt; genoeg werk waar Nederlanders te beroerd voor zijn. Want werkloosheid stijgt alleen maar hoor
Dat is mijn slaapkamerquote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik dacht dat ik naar boven moest en dan de eerste kamer links moest nemen.
Mag ik in de keuken?quote:Op maandag 19 november 2012 17:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Goed goed! er kunnen door het hele huis heen mensen liggen... Ik heb de zolder gereserveerd voor Fera en Guitar.
Die zullen er ook zijn...quote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Je bedoeld genoeg werk waar Nederlanders niet voor aangenomen worden omdat ze te duur zijn?
Naja hoe dan ook, de economie ligt iig niet zo tof op het momentquote:
Dat is goed.quote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag ik in de keuken?
Toegang tot de koelkast en het fornuis is wel fijn vind ik.
O jee wat is er gebeurd?quote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
Zo, krukken zijn geregeld, ijs ligt op de knie, instructrice is gekalmeerd. Nu alleen nog bandageren.
quote:
Tell me about it... Zit alweer 6 weken thuis.quote:Op maandag 19 november 2012 18:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Naja hoe dan ook, de economie ligt iig niet zo tof op het moment.
Linker knieband verrekt. Dat is wat ik weet tot nu toe. De meniscus is nog onbekend.quote:
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tell me about it... Zit alweer 6 weken thuis.
Volgens mij heb je pech, voor wat dat betreftquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwens, ik meen me te herinneren dat ik tussen jou en Fera zou komen te liggen
Ja en toen wilde gitaar erbij en faxie erbij en kaneel erbij en heloef en.... te veelquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwens, ik meen me te herinneren dat ik tussen jou en Fera zou komen te liggen
Ik denk het ookquote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je pech, voor wat dat betreft.
Je mag altijd hier komen schoonmaken hoorquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tell me about it... Zit alweer 6 weken thuis.
Aj naarquote:Op maandag 19 november 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Linker knieband verrekt. Dat is wat ik weet tot nu toe. De meniscus is nog onbekend.
Ik was toch het midden van een sandwich?quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lol. Naar jou toe rijden kost al meer dan die maaltijdquote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag altijd hier komen schoonmaken hoorVoor een avondmaaltijd dan he?!
Geluk moet je creeren.quote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je pech, voor wat dat betreft.
WAT?quote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en toen wilde gitaar erbij en faxie erbij en kaneel erbij en heloef en.... te veel! Dus ik slaap lekker alleen
.
Feraquote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toch het midden van een sandwich?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |