SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh zoquote:Op maandag 19 november 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel die ook naar de meet gaan! Dat zou wel lief zijn van je
!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
En dag heb ik een date
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Tof!quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Moet het wel een beetje op de route liggenquote:Op maandag 19 november 2012 17:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh zo! Dat zou wel lief zijn van je
!
. Ik ga niet via Rotterdam
.
![]()
Dat vind ik ookquote:moet er wel voor naar Polen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
No you don't .. grrr het is mijn knuffeltruiquote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow dan moet ik de instructies even aanpassen want ik wil die trui vanavond nog onder mijn hoofd kunnen leggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHUT?quote:NICE.. hoe dat zo?
dus![]()
Uiteraard, ik moet even kijken wie er nou allemaal willen blijven slapenquote:Op maandag 19 november 2012 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet het wel een beetje op de route liggen. Ik ga niet via Rotterdam
.
.. Ik heb wel luchtbedden en alles alleen geen dekens
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ga naar een dame toe in Polen die ik via het internet heb leren kennen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef Evie het volgende:
[..]
No you don't .. grrr het is mijn knuffeltrui![]()
![]()
![]()
[..]
WHUT?NICE.. hoe dat zo?
14 SHADES OF GREY
Te laat, mijn agenten zijn zojuist op pad gegaan met de juiste beschrijving. Dame in ghostbusters trui met een stofzuiger op haar rug.quote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef Evie het volgende:
No you don't .. grrr het is mijn knuffeltrui![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je welquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee grapje van mij mag je los hooryou didnt choose the thug life toch
?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Kan ze niet naar NL komen? genoeg werk hierquote:Op maandag 19 november 2012 17:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind ik ookmoet er wel voor naar Polen
..
Oja dat is ook een goeie. Ik sowiesoquote:Op maandag 19 november 2012 17:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Uiteraard, ik moet even kijken wie er nou allemaal willen blijven slapen.. Ik heb wel luchtbedden en alles alleen geen dekens
.
. Ik kan een 2 persoons luchtbed lenen en heb zelf een slaapzak
.
![]()
Geen dankquote:.
Hihihi ik doe gewoon de stofzuiger af.. zo herkennen ze me vast nietquote:Op maandag 19 november 2012 17:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Te laat, mijn agenten zijn zojuist op pad gegaan met de juiste beschrijving. Dame in ghostbusters trui met een stofzuiger op haar rug.
dus![]()
Dat is een optiequote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Kan ze niet naar NL komen? genoeg werk hier..
14 SHADES OF GREY
Bruin sluik haar, bruine ogen, ongeveer 1.75, blank en uiterst gevaarlijkquote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Hihihi ik doe gewoon de stofzuiger af.. zo herkennen ze me vast niet.
![]()
Mag ik bij jou in de zak?quote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat is ook een goeie. Ik sowieso. Ik kan een 2 persoons luchtbed lenen en heb zelf een slaapzak
.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je bedoelt; genoeg werk waar Nederlanders te beroerd voor zijn. Want werkloosheid stijgt alleen maar hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Eerste Polengrap is gemaakt, ik wachtte er al op.quote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef Raene het volgende:
[..]
C'est la vie
Misschien heb ik wel krullen vandaagquote:Op maandag 19 november 2012 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bruin sluik haar, bruine ogen, ongeveer 1.75, blank en uiterst gevaarlijk.
![]()
whehehe
dus![]()
Hm, ik zal de update versturen. Gelukkig klopt de restquote:Op maandag 19 november 2012 17:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel krullen vandaag![]()
whehehe
![]()
![]()
Goed goed! er kunnen door het hele huis heen mensen liggen... Ik heb de zolder gereserveerd voor Fera en Guitarquote:Op maandag 19 november 2012 17:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja dat is ook een goeie. Ik sowieso. Ik kan een 2 persoons luchtbed lenen en heb zelf een slaapzak
.
.
Nee.quote:Op maandag 19 november 2012 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit mijn zak 15 jaar terug?
Hm ik dacht dat ik naar boven moest en dan de eerste kamer links moest nemenquote:Op maandag 19 november 2012 17:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Goed goed! er kunnen door het hele huis heen mensen liggen... Ik heb de zolder gereserveerd voor Fera en Guitar.
.
![]()
Je bedoeld genoeg werk waar Nederlanders niet voor aangenomen worden omdat ze te duur zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 17:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bedoelt; genoeg werk waar Nederlanders te beroerd voor zijn. Want werkloosheid stijgt alleen maar hoorBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Zo, krukken zijn geregeld, ijs ligt op de knie, instructrice is gekalmeerd. Nu alleen nog bandageren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Dat is mijn slaapkamerquote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik dacht dat ik naar boven moest en dan de eerste kamer links moest nemen.
!
Mag ik in de keuken?quote:Op maandag 19 november 2012 17:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Goed goed! er kunnen door het hele huis heen mensen liggen... Ik heb de zolder gereserveerd voor Fera en Guitar.
Toegang tot de koelkast en het fornuis is wel fijn vind ik.Rustig aan.![]()
Die zullen er ook zijn...quote:Op maandag 19 november 2012 17:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Je bedoeld genoeg werk waar Nederlanders niet voor aangenomen worden omdat ze te duur zijn?Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Naja hoe dan ook, de economie ligt iig niet zo tof op het momentquote:.
Dat is goed.quote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag ik in de keuken?
Toegang tot de koelkast en het fornuis is wel fijn vind ik.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
O jee wat is er gebeurd?quote:Op maandag 19 november 2012 18:00 schreef Samzz het volgende:
Zo, krukken zijn geregeld, ijs ligt op de knie, instructrice is gekalmeerd. Nu alleen nog bandageren.
dus![]()
quote:!!
Tell me about it... Zit alweer 6 weken thuis.quote:Op maandag 19 november 2012 18:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Naja hoe dan ook, de economie ligt iig niet zo tof op het moment.
Linker knieband verrekt. Dat is wat ik weet tot nu toe. De meniscus is nog onbekend.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik weet hoe je je voelt.quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tell me about it... Zit alweer 6 weken thuis.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Volgens mij heb je pech, voor wat dat betreftquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwens, ik meen me te herinneren dat ik tussen jou en Fera zou komen te liggen.
Ja en toen wilde gitaar erbij en faxie erbij en kaneel erbij en heloef en.... te veelquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwens, ik meen me te herinneren dat ik tussen jou en Fera zou komen te liggen! Dus ik slaap lekker alleen
.
Ik denk het ookquote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je pech, voor wat dat betreft.
.
Je mag altijd hier komen schoonmaken hoorquote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tell me about it... Zit alweer 6 weken thuis.Voor een avondmaaltijd dan he?!
Aj naarquote:Op maandag 19 november 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Linker knieband verrekt. Dat is wat ik weet tot nu toe. De meniscus is nog onbekend.... Beterschap.. wat deed je toen het gebeurde?
dus![]()
Ik was toch het midden van een sandwich?quote:Op maandag 19 november 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Trouwens, ik meen me te herinneren dat ik tussen jou en Fera zou komen te liggen
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lol. Naar jou toe rijden kost al meer dan die maaltijdquote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag altijd hier komen schoonmaken hoorVoor een avondmaaltijd dan he?!
Geluk moet je creeren.quote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je pech, voor wat dat betreft.
WAT?quote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en toen wilde gitaar erbij en faxie erbij en kaneel erbij en heloef en.... te veel! Dus ik slaap lekker alleen
.
Ook flauw, ik had ze wel van je af gehouden.![]()
![]()
Feraquote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toch het midden van een sandwich?.
Kan geregeld worden hoorquote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toch het midden van een sandwich?
Niet toen er nog meer bij kwamen, je zou nog steeds gesandwiched worden hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was toch het midden van een sandwich?![]()
![]()
Is het? Ik kan me dat niet herinneren.quote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en toen wilde gitaar erbij en faxie erbij en kaneel erbij en heloef en.... te veel! Dus ik slaap lekker alleen
.
Raene.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Zo sliep ik ook als alle neefjes en nichtjes bij elkaat waren. Ik keek zo uit naar mijn jeugdsentiment.quote:Op maandag 19 november 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
[..]
.
C'est la vie
Ja maar ... Ja maar ... ikzouinhetmiddengaanwant ... <insert kinderlijke reden>quote:Op maandag 19 november 2012 18:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet toen er nog meer bij kwamen, je zou nog steeds gesandwiched worden hoor.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vroeger ging ik gewoon met mn neefjes in badquote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo sliep ik ook als alle neefjes en nichtjes bij elkaat waren. Ik keek zo uit naar mijn jeugdsentiment.!
Dat lig je toch als we met zijn 5e zijn?quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ... Ja maar ... ikzouinhetmiddengaanwant ... <insert kinderlijke reden>![]()
. Nouja, niet helemaal in het midden maar nog steeds 2 mannen om je heen
![]()
![]()
<insert pruillipje>quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja maar ... Ja maar ... ikzouinhetmiddengaanwant ... <insert kinderlijke reden>But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hehehehe.quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
Faxie wil altijd overal bij
Ook toen kaneel L, A en R wilde regelen voor zichzelf, mij en heloef
Dus niet Raene.quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lig je toch als we met zijn 5e zijn?![]()
. Nouja, niet helemaal in het midden maar nog steeds 2 mannen om je heen
Muha mag in mijn bed ik slaap wel op zolder met jou en gitaarquote:.
Ow vind ik ook primaquote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Muha mag in mijn bed ik slaap wel op zolder met jou en gitaar.
.
Wie wil er bij mij in bed komen slapen?![]()
![]()
Je valt op onbeschikbare vrouwenquote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, die wilde ik al
En jou ook, hm wat een mazzel?
Ik ... Oh wachtquote:Op maandag 19 november 2012 18:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow vind ik ook prima.
Wie wil er bij mij in bed komen slapen?![]()
Deal.quote:Op maandag 19 november 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Muha mag in mijn bed ik slaap wel op zolder met jou en gitaar.
Ik sprong aan de kant en lande verkeerd waardoor mijn knie een pirouette wilde inzetten waar mijn lichaam niet in mee gingquote:Op maandag 19 november 2012 18:05 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag altijd hier komen schoonmaken hoorVoor een avondmaaltijd dan he?!
[..]
Aj naar... Beterschap.. wat deed je toen het gebeurde?
.
Joooooooofquote:
Was je nog goed thuis gekomen? Ik zag je WA nogal laat.
Wacht wie? Verheldering in mijn DM gaarne.quote:Op maandag 19 november 2012 18:07 schreef muhahaha het volgende:
Faxie wil altijd overal bij
Ook toen kaneel L, A en R wilde regelen voor zichzelf, mij en heloefC'est la vie
Het is maar goed dat Fok! geen geurposts heeftMan wat stink ik naar rook
Brand gehad op mijn werk. Helaas het pand staat er nog
14 SHADES OF GREY
Fiets haar dan evenquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, A. is nog beschikbaar zover ik weet..
![]()
Volgende keer beter je best doen tijn!quote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
Het is maar goed dat Fok! geen geurposts heeftMan wat stink ik naar rook
Brand gehad op mijn werk. Helaas het pand staat er nog
Hey, ik hoorde het van kaneelquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht wie? Verheldering in mijn DM gaarne.. Hij heeft de details.
![]()
Helaas mijn pyromaanskills zijn niet meer wat het geweest isquote:Op maandag 19 november 2012 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Volgende keer beter je best doen tijn!14 SHADES OF GREY
Interesting.quote:Op maandag 19 november 2012 18:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, ik hoorde het van kaneel. Hij heeft de details.
C'est la vie
Nee. Ik werk donderdag en zaterdag. Dan zie ik L, als het goed is.quote:
Dan zal ik even vragen of zij die zaterdag nog naar de kroeg gaan. Ik weet welke kroeg ze gaan namelijk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mmm, dan hoef ik jou dus ook niet in te huren voor een klus om wat verzekeringsgeld los te krijgenquote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas mijn pyromaanskills zijn niet meer wat het geweest is
Had ik gedaan toch? Ik kan beidequote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
Muhahaha wil jij bij de boterkoekmeet ff de data zetten? Nl: 19/20 of 26/27 januari
Thnx.
Ja en A ook dan hequote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik werk donderdag en zaterdag. Dan zie ik L, als het goed is.
Dan zal ik even vragen of zij die zaterdag nog naar de kroeg gaan. Ik weet welke kroeg ze gaan namelijk.![]()
![]()
Niet helemaal, ik was 20 minuten te laat op Alexander.. geen metro meer, pa maar uit bed gebeldquote:Op maandag 19 november 2012 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Joooooooof
Was je nog goed thuis gekomen? Ik zag je WA nogal laat.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
It's getting realquote:Op maandag 19 november 2012 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
Muhahaha wil jij bij de boterkoekmeet ff de data zetten? Nl: 19/20 of 26/27 januari
Thnx!
Balen.quote:Op maandag 19 november 2012 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik was 20 minuten te laat op Alexander.. geen metro meer, pa maar uit bed gebeld![]()
Wat was er precies gebeurd?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Daar ga ik mijn handen niet aan brandenquote:Op maandag 19 november 2012 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mmm, dan hoef ik jou dus ook niet in te huren voor een klus om wat verzekeringsgeld los te krijgenhey dat rijmt
14 SHADES OF GREY
Stront gaat echt gebeurenquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan maar een paar Polen regelenquote:Op maandag 19 november 2012 18:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn handen niet aan brandenhey dat rijmt
Dan kom je toch weer bij mij uitquote:
14 SHADES OF GREY
It could be anything you want.quote:!
Intercity's reden niet door werkzaamheden, moest per sprinter naar woerden, overstappen op een nood sprinter naar Rotterdam, maar die ging niet zo snel...quote:
Laatste metro ging om 00:54 en ik kwam om 01:10 aan
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: