?quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
Wacht ik moet hier voortaan lief doen?
Wat een teleurstelling.
Baasquote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
Wat een teleurstelling.
De SC was dicht he.quote:
Hoi Raenequote:
Dat badass mofo even onderdrukken, Loefje.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
Wat een teleurstelling.
Alles is altijd Heloef zijn schuld.quote:Op maandag 19 november 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag toch niet aan jou?
epic speelgoedquote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zoeken naar m'n oude N64, vind ik m'n SNES terug
Maar geen spoor van de N64
Had ie maar niet zwart moeten zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles is altijd Heloef zijn schuld.
Nee maar je moet hier dus continu kusjekroelen blijkbaar.quote:Op maandag 19 november 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag toch niet aan jou?
De lul.quote:Op maandag 19 november 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ie maar niet zwart moeten zijn.
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 19 november 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat badass mofo even onderdrukken, Loefje.
Komt omdat ie... nouja... je weet welquote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles is altijd Heloef zijn schuld.
Datquote:Op maandag 19 november 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ie maar niet zwart moeten zijn.
Zeg onderdeur zoek je klappen?quote:
Denk dat je er echt nog wel achter komt wat je doet draaien en wat je enigszins wil gaan doen..quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet dat ik het niet kan, ik kan geen motivatie voor wat dan ook opbrengen.
Ik heb geen doelen in dit leven ofzo, niks wat me aanspreekt.![]()
En ja dat gaat al 2 jaar lang op die manier![]()
Praten helpt geen kut, misschien een andere psycholoog opzoeken.... Maarja dat wordt straks ook niet meer vergoed natuurlijk, geld dumpen in iets waar je totaal geen garanties voor terugkrijgt is ook heel leukDus dat gaat sowieso niet gebeuren.
Lief doenquote:
Zeker alles goed.. even opwarmen bij de verwarming hoorquote:
Ik doe ook meequote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Raene het volgende:
Ah de eerste reactie op de meet-pm is binnen.
Okee ik onderdruk de relschopper in mij al.quote:
Alleen met Lokje of Rokje, toch?quote:Op maandag 19 november 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar je moet hier dus continu kusjekroelen blijkbaar.
HEY!quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Lokje of Rokje, toch?
Had je al je voorkeur doorgegeven danquote:
Come at mequote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ik weet ze wel te vinden, wil jij er ook een paar? Vlegel!
Nee grapje van mij mag je los hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik onderdruk de relschopper in mij al.
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Had je al je voorkeur doorgegeven dan?
Nicequote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja. Ik kan beide en had het naar LoLa teruggestuurd.
En al het overige met een vagina, zo is dat vastgelegd in de FOK! statuten.quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Lokje of Rokje, toch?
muhahahaha ik ga zo gewoon mijn knuffeltrui aantrekken.. maar dan moet ik zeker weten dat jij hem niet kan jattenquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja. Ik kan beide en had het naar LoLa teruggestuurd.
Ik kan het je verzekeren want mijn agenten hebben je niet op kunnen sporenquote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef Evie het volgende:
[..]
muhahahaha ik ga zo gewoon mijn knuffeltrui aantrekken.. maar dan moet ik zeker weten dat jij hem niet kan jatten
Het is eind januari voor je het weetquote:
Nee, ik heb wel standaarden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En al het overige met een vagina, zo is dat vastgelegd in de FOK! statuten.
Maar dat is anders.quote:
Muhahaha komt omdat ik gohstbuster benquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan het je verzekeren want mijn agenten hebben je niet op kunnen sporen.
Ja, dat kloptquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is eind januari voor je het weet!
Ik zal mijn baardje voor je scheren, zo ben ikquote:
Wanneer kom je hier weer eens zuigen?quote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Muhahaha komt omdat ik gohstbuster ben* rent door de kamer met stofzuiger op de rug
Ow dan moet ik de instructies even aanpassen want ik wil die trui vanavond nog onder mijn hoofd kunnen leggenquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Muhahaha komt omdat ik gohstbuster ben* rent door de kamer met stofzuiger op de rug
Alles?quote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En al het overige met een vagina, zo is dat vastgelegd in de FOK! statuten.
Als pasen en pinksteren op een dag vallen kom ik daar voor het eerst zuigenquote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens zuigen?
Jij bent zo een lelijke spook ja?quote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens zuigen?
Doe maar nietquote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
Ik kan ook 3 mensen meenemen trouwens, zien wel wie er willen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |