Ik vind dat wel leuk om dat te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Japanse shibari bondage is een kunst, echt mooi
Is ze getrapt door Rio toen ze Rio's poeperd met toiletdoekjes aan het schoonmaken was?quote:
Ik heb er geen ervaringen mee, maar wat ik op internet zie is dat echt vakwerk, hoe mooi ze dat kunnen maken.quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk om dat te doen.
Kan er elke keer heel erg van genieten als een mooie dame vastligt of lekker hangt.
Why?quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus ik voel me fucking kut om mijn studie..
is indd erg mooi om te zienquote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaringen mee, maar wat ik op internet zie is dat echt vakwerk, hoe mooi ze dat kunnen maken.
Erotische kunst, en daar is niks mis meequote:
Heb der helemaal geen zin meer in, ik zit het te ontwijken omdat ik mezelf een faaler voel wat studie betreft.quote:
Meh, dat is kut. Beterschapquote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hij was op huisbezoek, ik vind het ook niet erg om te wachten.
Hij heeft net gekeken, linker knieband verrekt. Meniscus weet hij niet, want dat wilde hij niet testen ivm pijn. Maar hij denkt dat het wel meevalt, gelukkig.
Moet koelen, inbandageren en met krukken lopen.
absoluut niet kan heel sierlijk en elegant zijnquote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Erotische kunst, en daar is niks mis mee
Het feit dat ik op zolder slaap is ook niet fijnquote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Gelukkig dat het niks ernstigs is! De pijn en de krukken minder prettig uiteraard.
Baggerquote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb der helemaal geen zin meer in, ik zit het te ontwijken omdat ik mezelf een faaler voel wat studie betreft.
Ook geen vak van de vorige periode gehaald dus qua punten heb ik ook helemaal niks...quote:
I know that feeling..quote:Op maandag 19 november 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
En fuck wat voelt mijn wereld klein, ik heb niks geen visie wat ik wil, wat me leuk lijkt, niks.
FUCK...quote:
Komt wel weer goed..quote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
FUCK...
Ik ben een moedeloos hoopje at the moment..
Snes is veel toffer dan N64quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zoeken naar m'n oude N64, vind ik m'n SNES terug
Maar geen spoor van de N64
Ik bedoel met jou persoonlijk, Ik weet niet hoe je er precies voorstaat en hoever je erin zit.. Het falen van een studie is altijd vervelend, ik heb het zelf meegemaakt. Maar je komt er wel weer, uiteindelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik faal de studie nu dus kan net zo goed stoppen.
Tis niet dat ik het niet kan, ik kan geen motivatie voor wat dan ook opbrengen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:26 schreef Raene het volgende:
Ik bedoel met jou persoonlijk, Ik weet niet hoe je er precies voorstaat en hoever je erin zit.. Het falen van een studie is altijd vervelend, ik heb het zelf meegemaakt. Maar je komt er wel weer, uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |