Ik doe ook meequote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Raene het volgende:
Ah de eerste reactie op de meet-pm is binnen.
Okee ik onderdruk de relschopper in mij al.quote:
Alleen met Lokje of Rokje, toch?quote:Op maandag 19 november 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar je moet hier dus continu kusjekroelen blijkbaar.
HEY!quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Lokje of Rokje, toch?
Had je al je voorkeur doorgegeven danquote:
Come at mequote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ik weet ze wel te vinden, wil jij er ook een paar? Vlegel!
Nee grapje van mij mag je los hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik onderdruk de relschopper in mij al.
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Had je al je voorkeur doorgegeven dan?
Nicequote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja. Ik kan beide en had het naar LoLa teruggestuurd.
En al het overige met een vagina, zo is dat vastgelegd in de FOK! statuten.quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Lokje of Rokje, toch?
muhahahaha ik ga zo gewoon mijn knuffeltrui aantrekken.. maar dan moet ik zeker weten dat jij hem niet kan jattenquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja. Ik kan beide en had het naar LoLa teruggestuurd.
Ik kan het je verzekeren want mijn agenten hebben je niet op kunnen sporenquote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef Evie het volgende:
[..]
muhahahaha ik ga zo gewoon mijn knuffeltrui aantrekken.. maar dan moet ik zeker weten dat jij hem niet kan jatten
Het is eind januari voor je het weetquote:
Nee, ik heb wel standaarden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En al het overige met een vagina, zo is dat vastgelegd in de FOK! statuten.
Maar dat is anders.quote:
Muhahaha komt omdat ik gohstbuster benquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan het je verzekeren want mijn agenten hebben je niet op kunnen sporen.
Ja, dat kloptquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is eind januari voor je het weet!
Ik zal mijn baardje voor je scheren, zo ben ikquote:
Wanneer kom je hier weer eens zuigen?quote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Muhahaha komt omdat ik gohstbuster ben* rent door de kamer met stofzuiger op de rug
Ow dan moet ik de instructies even aanpassen want ik wil die trui vanavond nog onder mijn hoofd kunnen leggenquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Muhahaha komt omdat ik gohstbuster ben* rent door de kamer met stofzuiger op de rug
Alles?quote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En al het overige met een vagina, zo is dat vastgelegd in de FOK! statuten.
Als pasen en pinksteren op een dag vallen kom ik daar voor het eerst zuigenquote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens zuigen?
Jij bent zo een lelijke spook ja?quote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens zuigen?
Doe maar nietquote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
Ik kan ook 3 mensen meenemen trouwens, zien wel wie er willen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |