Alleen als jij dat wilt.quote:Op maandag 19 november 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een hint dat ik maar eens bij de mannen moet gaan zoeken.
Alsof ik alleen op Rokje val.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 19 november 2012 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof ik alleen op Rokje val.Wie zijn die andere vier meiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Alsof ik alleen op Rokje val.Ken jij er zoveel? Je kan een lijstje afwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is een geheim he?quote:Op maandag 19 november 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie zijn die andere vier meiden?
1) Potquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ken jij er zoveel? Je kan een lijstje afwerken.
Gelijk heb jequote:
[..]
Alsof ik alleen op Rokje val.Ik denk dat ze het niet eens zo bedoeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) Pot
2) bezet
3) wil mij niet
4) durf ik niet te vragen
5) friendzone
Zoiets?
1) Lesbisch.quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
1) Pot
2) bezet
3) wil mij niet
4) durf ik niet te vragen
5) friendzone
Zoiets?
Klinkt een beetje als mij.quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1) Lesbisch.
2) Bezet.
3) Bezet.
4) Bezet.
5) Wil mij niet.
Hmm, zit je niet mee he...quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1) Lesbisch.
2) Bezet.
3) Bezet.
4) Bezet.
5) Wil mij niet.
Ga aan wederhoor doen bij dame nummer 5quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
Ik wil graag opheldering in zaak 5, is het feit dat zij jou niet wil 100% zeker?
Joy kennende.quote:Op maandag 19 november 2012 19:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet eens zo bedoelde
Nee, procent of 80.quote:Op maandag 19 november 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
Ik wil graag opheldering in zaak 5, is het feit dat zij jou niet wil 100% zeker?
quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
Krijg de tyfus. Eerst moest ik naar de wc, zat ik net, gaat de bel. Jehova's
.
20% kans...quote:
Gezellig mensen tochquote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
.
Ik kan godverdomme niet lopenquote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezellig mensen tochdie komen nog iets brengen, meeste mensen die aan de deur komen wil iets van je hebben
Die waren vanmiddag hier!quote:Op maandag 19 november 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
.
Ik ben bezig KT, ik ben bezig. Plannen zijn in uitvoer.quote:Op maandag 19 november 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
20% kans...
Daar spreek ik willekeurige dame wel voor aan hoor, schiet op die luie stoel van je uit
Ik ga niet meer opstaan voor de komende paar uurquote:
Schiet opquote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben bezig KT, ik ben bezig. Plannen zijn in uitvoer.
Ik ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet meer opstaan voor de komende paar uur.
En ze hebben niet aan gebedsgenezing gedaan en je been genezen?quote:
Hier komen ze nooitquote:Op maandag 19 november 2012 19:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Die waren vanmiddag hier!
die lopen een end zeg
Je transformeert in zwarte piet, je gaat mee naar spanje enzo.quote:Op maandag 19 november 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Goedenavond.. Mijn hand gaat er zo af vallen, hij is al zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |