Ik zit gewoon weer als een stomme geit te grinniken.quote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef Memmel het volgende:
Naaaah ok dan.
Picture this. Het was oktober 2006...
Ik mocht voor mijn eerste echo. Vanuit mijn werk gingen we hop hop naar het echografisch centrum.
Met een volle blaas huppelde ik toen nog de echokamer binnen.
Helaas gooide mijn vetschort roet in het eten en lukte het niet een buitenwaartse echo te maken. Dus binnenwaarts. Nadeel: met je doos bloot. Voordeel: plassen! joecheeeeee.
Ik snel piesen en mijn man bleef binnen.
Op de wc realiseerde ik me dat ik kniekousjes aan had. Voor mijn man een reden voor een directe slappe, maar wel lekker praktisch. Dus ik terug die kamer in. Ik trek mijn broek uit en moffel/rol mijn kousjes nog een beetje zo naar beneden. Zo'n dikke striem in mijn kuit achterlatend.
Wat ik in mijn pantykousjes ellende alleen niet had gemerkt, was dat ze de onderzoekstafel had 'aangepast'. er was een dicht stuk uitgehaald en een stuk met een gat voor in de plaats gezet om je bekken wat te laten kantelen. Het geheel natuurlijk netjes afgedekt met een vloeipapiertje...
En daar klom ik de bank op. In mijn blote doos, lichtelijk ongemakkelijk, opgerolde pantykousjes, afdrukken in mijn been, een man die ook dacht: wtf mems....
En toen....zette ik mijn arm op dat met papier afgedekte gat en zakte Zo! Hopsa! tot aan mijn oksel door dat gat heen....benen in de lucht, nouja you get the picture....
Hilarisch, hysterisch en nu ook historisch....
quote:Op maandag 19 november 2012 18:27 schreef Memmel het volgende:
Naaaah ok dan.
Ik mocht voor mijn eerste echo. Vanuit mijn werk gingen we hop hop naar het echografisch centrum.
Helaas gooide mijn vetschort roet in het eten en lukte het niet een buitenwaartse echo te maken. Dus binnenwaarts. Nadeel: met je doos bloot. Voordeel: plassen! joecheeeeee.
Op de wc realiseerde ik me dat ik kniekousjes aan had. Voor mijn man een reden voor een directe slappe, maar wel lekker praktisch. Dus ik terug die kamer in. Ik trek mijn broek uit en moffel/rol mijn kousjes nog een beetje zo naar beneden. Zo'n dikke striem in mijn kuit achterlatend.
Wat ik in mijn pantykousjes ellende alleen niet had gemerkt, was dat ze de onderzoekstafel had 'aangepast'. er was een dicht stuk uitgehaald en een stuk met een gat voor in de plaats gezet om je bekken wat te laten kantelen. Het geheel natuurlijk netjes afgedekt met een vloeipapiertje...
En daar klom ik de bank op. In mijn blote doos, lichtelijk ongemakkelijk, opgerolde pantykousjes, afdrukken in mijn been, een man die ook dacht: wtf mems....
En toen....zette ik mijn arm op dat met papier afgedekte gat en zakte Zo! Hopsa! tot aan mijn oksel door dat gat heen....benen in de lucht, nouja you get the picture....
quote:Op maandag 19 november 2012 18:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zit gewoon weer als een stomme geit te grinniken.
Naaaah ok dan.
Naaaah ok dan.
Hahaha, zelfs mijn vriend moest heel hard lachen!quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Spees_Eend!!!
Mijn tweelingzus!!!!!!!!!!!!!
HOEI
IK
BEN
HYPER
SORRY
quote:Op maandag 19 november 2012 19:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Spees_Eend!!!
Mijn tweelingzus!!!!!!!!!!!!!
HOEI
IK
BEN
HYPER
SORRY
Heb je geen mogelijkheid om minder te gaan werken Ticootje? Desnoods op AT-basis als je het niet meer redt? Of gaat dat nu al af van je zwangerschapsverlof?quote:Op maandag 19 november 2012 21:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet het nog maar redden hoor. 32 weken nu, en ik vind het echt heel heel zwaar worden in een heel rap tempo.
Ik zit de hele dag al op m'n kont, ik heb totaal geen zwaar werk.quote:Op maandag 19 november 2012 22:10 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Heb je geen mogelijkheid om minder te gaan werken Ticootje? Desnoods op AT-basis als je het niet meer redt? Of gaat dat nu al af van je zwangerschapsverlof?
Ja hč! Ik vond die eerste 12 weken echt voorbij kruipen maar vanaf toen is het zo hard gegaan. Volgende week ben ik al op de helftquote:
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja hč! Ik vond die eerste 12 weken echt voorbij kruipen maar vanaf toen is het zo hard gegaan. Volgende week ben ik al op de helftEn ik moet nog įlles doen, hebben ook nog geen kinderopvang gevonden en heb eigenlijk geen idee van de wachtlijsten hier. Hopelijk valt het mee anders zijn we al te laat denk ik
En ik kijk nu al uit naar mn verlofNog 16 weken..
Wel iets leuks gevonden / bedacht?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:10 schreef Ticootje het volgende:
Wij zaten gister bij de ontwerper voor de geboortekaartjes...
Das nog heul niet simpel...
Ja dat wel...quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel iets leuks gevonden / bedacht?
Dat wende hier heel snelquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:29 schreef becky27 het volgende:
Gek man, verlof. Ga zo maar strijken of zo....
Sterkte ermee Rebel. Als je nog vragen hebt, mag je mij ook pmen, heb 1 draaipoging achter de rug en 2 stuitbevallingen met succes, alsin geen ks nodig, doorstaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:23 schreef rebel-angel het volgende:
zoooo bij de vk geweest en de mini ligt in stuit
over 2 weekjes kijken of mini er nog zo bij ligt, zo ja dan voor de zekerheid een echo en dan door voor een draaipoging.
ondertussen probeer ik alvast maar te bedenken of ik dat wil,en wat ik verder wel en niet wil.
maar verder helemaal goedgekeurd
thnx ik had jou al in m'n achterhoofdquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:27 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Sterkte ermee Rebel. Als je nog vragen hebt, mag je mij ook pmen, heb 1 draaipoging achter de rug en 2 stuitbevallingen met succes, alsin geen ks nodig, doorstaan.
Oh jij hebt ook zo'n eigenwijs.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:23 schreef rebel-angel het volgende:
zoooo bij de vk geweest en de mini ligt in stuit
over 2 weekjes kijken of mini er nog zo bij ligt, zo ja dan voor de zekerheid een echo en dan door voor een draaipoging.
ondertussen probeer ik alvast maar te bedenken of ik dat wil,en wat ik verder wel en niet wil.
maar verder helemaal goedgekeurd
Ziekenhuizen...quote:
Jaaaaa een jongetjequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef vencodark het volgende:
En ja hoor, ons gevoel klopte: het is een jongen!!!![]()
![]()
Nee...quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef Kyara het volgende:
Wisten jullie dan ook al dat je zwanger was voor de positieve test?
Je kan gewoon keihard bumsen !quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:21 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook nog even een vraagje. Mijn vrouw is nu net zwanger. Maar hoe voorzichting moet je eigenlijk doen tijdens je zwangerschap?
hahaha dat was weer niet mijn vraagquote:
Congrats!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb nog niet bij gelezen en t is hectisch dus even een snelle update! Het was gister bijna meteen na het strippen vol gas, en om 01:26 is S.ilvijn geboren! Details volgen nog, nu druk, net thuis met super lieve kraamzorg!
Nee, want dat kon niet, want geen onbeschermde seks gehad na de echo waarop 6-7 follikels groeiden.quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef Kyara het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb nog niet bij gelezen en t is hectisch dus even een snelle update! Het was gister bijna meteen na het strippen vol gas, en om 01:26 is S.ilvijn geboren! Details volgen nog, nu druk, net thuis met super lieve kraamzorg!
* Skippy komt even snel langs.quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Jij mag eerst hoor. Echt.quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:13 schreef OooLizaooO het volgende:
Keshet eerst![]()
Benieuwd wie van ons 2 als eerst haar ventje op de wereld gaat zetten.
Of we moeten voor een effectieve datumtweeling gaan
Ga je Liza dan ook bovenaan laten zetten?quote:
Ja, heel duidelijk. De laatste 4 zwangerschappen ofzo wist ik het al belachelijk snel (sneller als volgens de boekjes kan), maar ik had al flink geoefend qua stmptoomherkenningquote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef Kyara het volgende:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:45 schreef Keshet het volgende:
Whaaaa! Spees is mama!Gefeliciteerd!!! Mooie naam!
Tante appelflap natuurlijk ook!
*slik*
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:07 schreef laziness het volgende:
Gefeliciteerd Spees en partner en tante Flappe!
Wat een leuke naam!!
quote:Op dinsdag 20 november 2012 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Spees, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon [ afbeelding ]![]()
Tante Flappe, ook jij gefeliciteerd
ruilen tegen mijn spruitjes?quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:12 schreef L0t.. het volgende:
Ahh jammer Tally! Heb je over 2 weken de SEO?
Ik heb zin in alle soorten eten, ben onverzadigbaarHeb gelukkig lekker hachee op staan
Sorry, ik moet even irritant doen, ik ben van half januari tot begin september vrijquote:Op maandag 19 november 2012 20:37 schreef Ticootje het volgende:
21 weken!! Wow!
Ik kom maar op 18 of 19.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 16:53 schreef Tally het volgende:
maar ze wilde niet met de benen wijd (is dat wel mijn kind?)
Ik maak alleen wat ik lekker vindquote:Op dinsdag 20 november 2012 17:29 schreef Estrys het volgende:
Ik heb de spruitjes gewassen. En nu lig ik op de bank te hopen dat mijn man toevallig vroeg thuis is zodat hij het over kan nemen. Ik ben zo ontzettend moe. en misselijk en bleh. Hij is overigens de enige die spruiten lekker vind hier in huis. Dus waarom ik ze uberhaupt maak??
ssst,...quote:Op dinsdag 20 november 2012 17:07 schreef Logician het volgende:
Ik heb ineens enooooooorm veel zin in pannekoeken met kaas en spek met van die heerlijke ouderwetse appel peer stroop
Oke, ik ben dus niet een ouwe zeur al voel ik me dan wel zo. Ik heb dit jaar een drukke en volle klas (31 leerlingen) waarvan een paar met een stempeltje dus het vergt behoorlijk wat energie. Mwah, nog een paar weken en dan hebben we eerst de kerstvakantie , daarna nog 6 weken en dan verlof. Even doorbijten.quote:Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Een Speeskuiken!!! Hoeraaaah!![]()
Keshet, jij moet bijna!
Logi, die Tony chocola bedoel je, die witte met frambozen en knetters OEH die is zo lekker!!![]()
Venco wat leuk ook een jongen! Het regelt piemels!!![]()
Enne.. ik heb hem gevoeld!!! Ik weet het echt zeker. Het voelde anders dan alle andere buikgevoeletjes die ik ooit heb gehad. En ik weet nu ook dat ik het al eerder heb gevoeld. Ik vond het toen voelen alsof een kat de binnenkant van je buik een kopje geeft. Ik kon het niet beter uitleggen. Maar nu was het toch weer zo, maar dan steviger. Echt geen blobje of vlinder hoor, wel wat steviger, alsof er een golf in je buik zit
Gisteren de kasten die we bij ikea gekocht hebben (nouja, ik alleen de twaalf lades) nog in elkaar gezet tot 1:00 en nu heb ik bilspierpijnHet staat wel heel mooi!
En we hebben de Babydump overleefd en hebben nog geen keuze gemaakt maar we twijfelen tussen twee kinderwagens. En misschien gaan we hem toch maar tweedehands kopen. Maar wel handig om op maandagmiddag uren met die wagens te klooien, er was verder niemand!
Trouwens Milka, met 17 weken merk ik het nu al. Als ik drie dagen achter elkaar heb gewerkt (in een winkel staan) weet ik niet meer hoe ik moet zitten. Ik zorg nu dat ik met tussendagen word ingepland en anders ruil ik met een collega.
Ja dat was ik! Leuk gevoel hčquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef Suikertante het volgende:
Nou wie was dat laatst hier die het ook zo snel voelde, L0t was jij dat?
Toen ging ik dus ook opletten maar het duurde nog even..
Het was trouwens nu maar één "kopje" en sindsdien is het stil in mijn buik..
Ja, dat ging echt supersnel! Ik was toen wel op vakantie dus lekker veel rust wat natuurlijk de groei van je kindje alleen maar ten goede komtquote:Op woensdag 21 november 2012 07:05 schreef Suikertante het volgende:
L0t echt in twee weken?!!
Kan me het nog niet voorstellen, maar buik wordt wel steeds minder vetjes en steeds "harder".
Grappig! Mijn vrouw is donderdag 11 weken.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:38 schreef L-E het volgende:
Verder niet terug gelezen, sorry. Maar, woensdag mijlpalendag voor mij: 11 weken
Ah, dan schelen we maar 1 dag! Mogelijk dat mijn UD nog iets wordt aangepast bij de échte termijnecho over anderhalve week.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:47 schreef nelisb het volgende:
[..]
Grappig! Mijn vrouw is donderdag 11 weken.
26 weken!quote:Op woensdag 21 november 2012 07:48 schreef klumsy het volgende:
L-E 11 weken
Dananana 20 weken alweer![]()
En voor mezelfvandaag 26 weken
Was het maar vast februari... kan niet wachten tot ze er is!
Alles in m'n lichaam gilt om een kleintje om lekker mee te knuffelen en voor te zorgen...
Naja ook niet zo gek na anderhalf jaar zwanger zijn en half ontzwangeren
Vanavond info avond in het ziekenhuis over borstvoeding, ben benieuwd! heb er in ieder geval zin in
Jaaa, ik begrijp er niets vanquote:Op woensdag 21 november 2012 08:55 schreef L0t.. het volgende:
Jaaaa bellePfoei wat gaat het hard he!
Fijn!quote:Op woensdag 21 november 2012 09:09 schreef dananana het volgende:
@lot het gaat best goed! Voel ze heel subtiel denk ik en mn buik groeit lekker.
Ik heb toen altijd gedacht dat de natuur dat expres doet, zodat je alvast kan wennen aan die slapeloze nachten.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Hooi
En voor alle mijlpalen.
Ik vind het een vreemd verschijnsel dat je de laatste nachten van je zwangerschap zo bagger slaapt. Je zou toch net verwachten dat je lijf nog alle mogelijke rust neemt?
Jij was gisteren ook al 20 wekenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:09 schreef dananana het volgende:
@hooiwagen die vermoeidheid heb ik me ook over vebaasd..het duurde voor mijn gevoel ook heel lang (iig tot 16 weken) ineens was het minder. Natuurlijk nog moe maar niet verlammend meer!
Ik hoop dat je een mooie echo krijgt en je wolkje het wat zonniger voor je maakt!
@lot het gaat best goed! Voel ze heel subtiel denk ik en mn buik groeit lekker.voor belle 20 weken!
Ik lees op internet dat waterpokken besmetting plaats kan vinden door vochtdruppeltjes in de lucht. Geen idee of dat met gordelroos ook zo is, maar er wordt wel overal aangeraden om contact met je huisarts op te nemen. Goed dus dat je gebeld hebt, en hopelijk weet de huisarts vanmiddag meer dan die truusquote:Op woensdag 21 november 2012 10:36 schreef L-E het volgende:
Nou, de assistente wist het niet heel goed. Zolang ik mezelf heb beschermd (dmv handschoenen dragen) en geen klachten heb sindsdien, is er weinig aan de hand. Dacht ze. Maar voor de zekerheid wordt het met de ha overlegd en moet ik vanmiddag terug bellen.
Yup! We dachten de laatste weken al vrijwel zeker dat het een jongetje zou zijn en dat klopte dus. Was gister duidelijk te zien.quote:
Bij actieve gordelroos heb je als het goed is besmet moeten verplegen. Dat zou de kans op besmetting al behoorlijk moeten tegenhouden. Snap je zorgen trouwens wel, mocht van mijn leidinggevende patient met gordelroos voor de zekerheid niet verzorgen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:09 schreef L-E het volgende:
Hoe gevaarlijk is een mogelijke besmetting met gordelroos? Wij hadden een patiente met gordelroos op de afdeling toen ik nog niet wist dat ik zwanger was (maar het dus wel was). In mijn beleving heb ik in mijn jeugd waterpokken gehad, maar kan dat niet navragen. Kan ik besmet zijn met gordelroos zonder dat ik het weet? Moet ik dit melden bij de vk, of kunnen ze hier niets meer mee?
Gaaf hoor!quote:Op woensdag 21 november 2012 11:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup! We dachten de laatste weken al vrijwel zeker dat het een jongetje zou zijn en dat klopte dus. Was gister duidelijk te zien.
Waaaat, is die van jou al 25 cm?! Die van mij was 18 oktober nog 5,2 cm en zou volgens de app nu 19 cm moeten zijn, maar de app loopt voor. Ik vind 25 echt huge!!quote:Op woensdag 21 november 2012 07:36 schreef Suikertante het volgende:
Ja het gaat wel ineens heel snel. Van 16 naar 25 cm in 3 weken, vind het nog steeds shocking!
Hmm, das wel een goeie om te onthouden in ieder geval. Ik weet niet of het door de hoeveelheid bloed komt of door het naaldidee.. die prik vind ik het allerergst, maar ik weet niet, somehow lijkt alles minder erg nu ik zwanger ben. Misschien begin ik eindelijk volwassen te wordenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:20 schreef pessie het volgende:
Spirit, volgende keer even vragen om een kleinere naald, dat doet hier de truc. Met een grote naald stroomt het zo hard uit mn aderen dat ik er flauw van val, als ze een kleine naald gebruikt gaat het langzamer en val ik niet flauw.
jeetje, dat je uberhaupt nog leeft!quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaaat, is die van jou al 25 cm?! Die van mij was 18 oktober nog 5,2 cm en zou volgens de app nu 19 cm moeten zijn, maar de app loopt voor. Ik vind 25 echt huge!!
Owja, vanochtend bloedprikken voor de eerste keer. Ik ben zo'n truus dat ik dat dus doodeng vind en er flink beroerd van kan worden. Had me dus al voorbereid op minimaal een half uur plat liggen op de brancard voor ik zelfs maar zou overwegen op te staan, maar ze hadden alleen een stoel staan! Bloedprikvrouw helemaal nerveus toen ik zei dat ik nooit zo lekker ging met bloedprikken want die zag me al languit over de grond gespreid liggen, maar uiteindelijk durfden we het toch wel aan. Fijne vrouw, leidde me super af van het prikken zelf en ook heeft ze minimaal 20 liter afgetapt, toch viel het me alles mee! Ik zat wel even te shaken toen de naald eruit was, maar ik kon na 2 minuten gewoon alweer staan en naar huis lopen. Thuis (overkant van de straat) heeft vriend lekker kopje thee voor me gemaakt met een stukje chocola, want dat moest van de bloedprikmevrouw
Helpt warmte bij jou? Misschien een kruik op je buik ofzo? Ik heb vorige week een hittepit gekocht die in de magnetron kan. Gebruik hem bijna elke dag in mn nek, of ik leg hem op mn buik als ik op de bank leg en gisteravond heb ik em zelfs mee naar bed genomen tegen mn rug aanquote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Logician het volgende:
Hooi wat schrikken zeghele dikke knuff!
Liza geniet lekker van je dagje![]()
Venco een jongetje
Hier weer een baaldag, gister ging redelijk maar nu weer meer dan 5 harde buiken per half uur, en mijn buik blijft minstens een minuut keihard en de pijn trekt mijn rug en schaambeen in.. het is zo vermoeiend en heb moeite niet te gaan zitten janken uit frustratie.. ik vind het zo niet meer leuk en ik wou zo dat ik hier met positievere input zou kunnen komen dan telkens dit gezeur..
Eigenlijk waren het 6 buisjes, maar het voelde als veel meerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
jeetje, dat je uberhaupt nog leeft!
Ow met een onervaren persoon hoeven ze bij mij ook echt niet aan te komen hoor. En als iemand me pijn doet stuur ik diegene ook resoluut weg. Sorry, maar dat doe je inderdaad maar bij iemand zonder naaldenangst. Ik geef ook van te voren aan wat mijn reacties kunnen zijn zodat ze daar rekening mee kunnen houden en ik heb het idee dat ze daardoor anders prikken, voorzichtiger.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:11 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk ben je er nu een tijd vanaf!
Ik ben ook niet zo'n held met naalden. Heb ook geweigerd om een stagiaire te laten prikken.... dat doe maar bij iemand anders. De assistente van de vk prikte ook veel beter dan de mensen op de prikpoli. Bij de laatste heb consequent enorme blauwe plekken naderhand
Geen pijnstillers mogen zuigt zwaar aan zwanger zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 13:11 schreef Logician het volgende:
Het rotte is dat k niet rustiger aan kan doen, ze komen ook gewoon in rust en als ik alleen al op sta of na 5 stappen .. Troel was er vandaag even en die was er ook verbaasd over hoe frequent en lang mijn buik hard werd/bleef.. raak echt gefrustreerd![]()
En helaas helpt warm douchen & een kruik niet
Ik ben eigen baas dus werk nu vanuit huis of zorg dat ik kan carpoolen/meerijden en verder kan ik mijn werk zittend doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef L-E het volgende:
Logi, werk jij nog? Anders even twee weken ECHT niets doen, kijken of de harde buiken afnemen?
Bestaat er de mogelijkheid dat je dat even niet doet? Harde buiken kunnen ook komen door stress, kan me voorstellen dat dat ongewild toch aanwezig is als je nog in het werkende leven zit..quote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben eigen baas dus werk nu vanuit huis of zorg dat ik kan carpoolen/meerijden en verder kan ik mijn werk zittend doen.
Ik heb 2tal projecten die ik helaas echt niet on hold kan zetten maar wel vanuit huis kan doen. En nog 1 gastcollege dat wat verder weg is die ik moet geven dit jr die ik niet zo makkelijk door wil/kan geven.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Bestaat er de mogelijkheid dat je dat even niet doet? Harde buiken kunnen ook komen door stress, kan me voorstellen dat dat ongewild toch aanwezig is als je nog in het werkende leven zit..
Haha nee joh!! Die van mij was 16 cm bij de echo, maar bij 20 weken is de verwachting 25 cm!quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaaat, is die van jou al 25 cm?! Die van mij was 18 oktober nog 5,2 cm en zou volgens de app nu 19 cm moeten zijn, maar de app loopt voor. Ik vind 25 echt huge!!
Maar rust je dan ook echt of gaat er toch nog vanalles door je hoofd van "ik moet dit nog en dat en dat en als ik nu snel even dit en dat doe, dan komt het goed". Loslaten is echt zwaar moeilijk, tenzij je echt alles overdraagt en stopt en je je er geen zorgen meer over hoeft te maken.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb 2tal projecten die ik helaas echt niet on hold kan zetten maar wel vanuit huis kan doen. En nog 1 gastcollege dat wat verder weg is die ik moet geven dit jr die ik niet zo makkelijk door wil/kan geven.
Verder heb ik al heel veel afgebouwd waardoor ik minstens 3dgn in de wk echt thuis zit. En mij ook doodverveelMaar zelfs dan "in rust" gaat het vrolijk door.. het stomme is dat ik het gevoel heb dat het thuis niets doen mij soms nog meer stress oplevert dan werken en afleiding hebben...
![]()
Het valt gewoon allemaal zo tegen.. de vorige zwangerschappen was heel fok nog zo van de kaart door mijn energietoen fietste/liep ik "letterlijk" tot op de laatste dag dagelijks nog vrolijk 12km en dacht iedereen dat ik gek was en dacht ik dat al die andere moeders gek waren
en nu ... karma?
Godnondeju wat een reusjes. Ik schrok serieus, ik dacht wtf 25 cm nu al?!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Haha nee joh!! Die van mij was 16 cm bij de echo, maar bij 20 weken is de verwachting 25 cm!
Ik voel niets!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Godnondeju wat een reusjes. Ik schrok serieus, ik dacht wtf 25 cm nu al?!
Leuk trouwens man, die kopjes, ik voel die van mij ook al een poosje zo nu en dan. Zaterdagavond op de bank was hij ook aan het wriemelen, heel erg, en vriend kwam echt naar me toe racen met de vraag of hij ook mocht voelen. Ehm, nee schat, daar is het nog iets te vroeg voor. Maar wel superlief
Dat zal lastig worden, ik werk nl helemaal voor mijzelf. Maar ik heb serieus geen stress van mijn werk, ik krijg er vaak juist energie van en de projecten die mij fysiek zwaarder vielen heb ik al on hold kunnen zetten. Maar verlof zit er voorlopig niet in, denk dat ik helemaal niet met verlof ga als ik eerlijk ben omdat de zaken die ik vanuit huis kan doen zo makkelijk gaan dat ik liever door ga.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar rust je dan ook echt of gaat er toch nog vanalles door je hoofd van "ik moet dit nog en dat en dat en als ik nu snel even dit en dat doe, dan komt het goed". Loslaten is echt zwaar moeilijk, tenzij je echt alles overdraagt en stopt en je je er geen zorgen meer over hoeft te maken.
Jahoor ik snap je, het is echt heel lastig om te omschrijven alleenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:28 schreef Suikertante het volgende:
Logi wat lijkt me dit lastig zeg. Je kunt er eigenlijk alleen aan toe geven als ik het zo hoor, als niets helpt blijft er weinig over! Laat je maar lekker verwennen..
En vencodark, ik zit nu ook al sinds gister op een nieuw teken te wachten maar helaas. Ik weet ook niet hoe ik het uit kan lokken (en of dat überhaupt wel een goed idee is).
Spirit kan je de omschrijving wel begrijpen? Of denk je dat ik uit mijn nek lul
Ik kreeg bij elke echo een gewicht te horen. Nu de laatste 2 keer niet meer. Misschien is ie nu moeilijk op te meten?quote:Op woensdag 21 november 2012 14:33 schreef klumsy het volgende:
19 weken 25 cm en 280 gram en Senna met 20 weken 25 cm en 330 gram
Echt bizar trouwens hoeveel verschil 50 gra
Nee, heb dat ook meerdere malen nagevraagd.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:34 schreef danic het volgende:
Logi, wat balen dat dit blijft aanhouden!
Zonder oordeel of om een discussie te starten; maar ik heb een tijdje terug begrepen dat je nog rookt. Zou dit een trigger kunnen zijn?
Kan ik me voorstellen. Groot gelijk. Nu dus echt aftellen.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:36 schreef klumsy het volgende:
Logi wat vervelend zeg!
Wat dat betreft ben ik blij dat ik in loondienst ben, volgende week nog 3 halve dagen werken en dan ga ik met verlof... nouja volledig de ziektewet in... verlof is officieel pas 17 januari.
Maar die 3 uur reistijd breken me op, en gezien m'n voorgeschiedenis hebben we samen met het UWV afgesproken dat ik per 1 december stop.
Bij de c&a hier hebben ze geen positiekleding (werd mij ieg verteld toen ik navraag deed).. eens online kijken misschien, vond die van de h&m (hier) niet mooi nl. ze hadden alleen 3/4 met een hele rare lange band.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb een positiejoggingbrek (leuk woord voor galgje btw) bij de c&a gehaald. Die zit ook zo lekker. Is zelfs nog wat te groot bij de buik. Maar hij staat zo lelijk.
oh, dat schiet niet op. Kan ze op de site ook niet vinden. De mijne zijn van de collectie van vorig jaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 15:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Bij de c&a hier hebben ze geen positiekleding (werd mij ieg verteld toen ik navraag deed).. eens online kijken misschien, vond die van de h&m (hier) niet mooi nl. ze hadden alleen 3/4 met een hele rare lange band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |