jeetje, dat je uberhaupt nog leeft!quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaaat, is die van jou al 25 cm?! Die van mij was 18 oktober nog 5,2 cm en zou volgens de app nu 19 cm moeten zijn, maar de app loopt voor. Ik vind 25 echt huge!!
Owja, vanochtend bloedprikken voor de eerste keer. Ik ben zo'n truus dat ik dat dus doodeng vind en er flink beroerd van kan worden. Had me dus al voorbereid op minimaal een half uur plat liggen op de brancard voor ik zelfs maar zou overwegen op te staan, maar ze hadden alleen een stoel staan! Bloedprikvrouw helemaal nerveus toen ik zei dat ik nooit zo lekker ging met bloedprikken want die zag me al languit over de grond gespreid liggen, maar uiteindelijk durfden we het toch wel aan. Fijne vrouw, leidde me super af van het prikken zelf en ook heeft ze minimaal 20 liter afgetapt, toch viel het me alles mee! Ik zat wel even te shaken toen de naald eruit was, maar ik kon na 2 minuten gewoon alweer staan en naar huis lopen. Thuis (overkant van de straat) heeft vriend lekker kopje thee voor me gemaakt met een stukje chocola, want dat moest van de bloedprikmevrouw
Helpt warmte bij jou? Misschien een kruik op je buik ofzo? Ik heb vorige week een hittepit gekocht die in de magnetron kan. Gebruik hem bijna elke dag in mn nek, of ik leg hem op mn buik als ik op de bank leg en gisteravond heb ik em zelfs mee naar bed genomen tegen mn rug aanquote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Logician het volgende:
Hooi wat schrikken zeghele dikke knuff!
Liza geniet lekker van je dagje![]()
Venco een jongetje
Hier weer een baaldag, gister ging redelijk maar nu weer meer dan 5 harde buiken per half uur, en mijn buik blijft minstens een minuut keihard en de pijn trekt mijn rug en schaambeen in.. het is zo vermoeiend en heb moeite niet te gaan zitten janken uit frustratie.. ik vind het zo niet meer leuk en ik wou zo dat ik hier met positievere input zou kunnen komen dan telkens dit gezeur..
Eigenlijk waren het 6 buisjes, maar het voelde als veel meerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:07 schreef Kyara het volgende:
[..]
jeetje, dat je uberhaupt nog leeft!
Ow met een onervaren persoon hoeven ze bij mij ook echt niet aan te komen hoor. En als iemand me pijn doet stuur ik diegene ook resoluut weg. Sorry, maar dat doe je inderdaad maar bij iemand zonder naaldenangst. Ik geef ook van te voren aan wat mijn reacties kunnen zijn zodat ze daar rekening mee kunnen houden en ik heb het idee dat ze daardoor anders prikken, voorzichtiger.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:11 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk ben je er nu een tijd vanaf!
Ik ben ook niet zo'n held met naalden. Heb ook geweigerd om een stagiaire te laten prikken.... dat doe maar bij iemand anders. De assistente van de vk prikte ook veel beter dan de mensen op de prikpoli. Bij de laatste heb consequent enorme blauwe plekken naderhand
Geen pijnstillers mogen zuigt zwaar aan zwanger zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 13:11 schreef Logician het volgende:
Het rotte is dat k niet rustiger aan kan doen, ze komen ook gewoon in rust en als ik alleen al op sta of na 5 stappen .. Troel was er vandaag even en die was er ook verbaasd over hoe frequent en lang mijn buik hard werd/bleef.. raak echt gefrustreerd![]()
En helaas helpt warm douchen & een kruik niet
Ik ben eigen baas dus werk nu vanuit huis of zorg dat ik kan carpoolen/meerijden en verder kan ik mijn werk zittend doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:36 schreef L-E het volgende:
Logi, werk jij nog? Anders even twee weken ECHT niets doen, kijken of de harde buiken afnemen?
Bestaat er de mogelijkheid dat je dat even niet doet? Harde buiken kunnen ook komen door stress, kan me voorstellen dat dat ongewild toch aanwezig is als je nog in het werkende leven zit..quote:Op woensdag 21 november 2012 13:38 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben eigen baas dus werk nu vanuit huis of zorg dat ik kan carpoolen/meerijden en verder kan ik mijn werk zittend doen.
Ik heb 2tal projecten die ik helaas echt niet on hold kan zetten maar wel vanuit huis kan doen. En nog 1 gastcollege dat wat verder weg is die ik moet geven dit jr die ik niet zo makkelijk door wil/kan geven.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Bestaat er de mogelijkheid dat je dat even niet doet? Harde buiken kunnen ook komen door stress, kan me voorstellen dat dat ongewild toch aanwezig is als je nog in het werkende leven zit..
Haha nee joh!! Die van mij was 16 cm bij de echo, maar bij 20 weken is de verwachting 25 cm!quote:Op woensdag 21 november 2012 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waaaat, is die van jou al 25 cm?! Die van mij was 18 oktober nog 5,2 cm en zou volgens de app nu 19 cm moeten zijn, maar de app loopt voor. Ik vind 25 echt huge!!
Maar rust je dan ook echt of gaat er toch nog vanalles door je hoofd van "ik moet dit nog en dat en dat en als ik nu snel even dit en dat doe, dan komt het goed". Loslaten is echt zwaar moeilijk, tenzij je echt alles overdraagt en stopt en je je er geen zorgen meer over hoeft te maken.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik heb 2tal projecten die ik helaas echt niet on hold kan zetten maar wel vanuit huis kan doen. En nog 1 gastcollege dat wat verder weg is die ik moet geven dit jr die ik niet zo makkelijk door wil/kan geven.
Verder heb ik al heel veel afgebouwd waardoor ik minstens 3dgn in de wk echt thuis zit. En mij ook doodverveelMaar zelfs dan "in rust" gaat het vrolijk door.. het stomme is dat ik het gevoel heb dat het thuis niets doen mij soms nog meer stress oplevert dan werken en afleiding hebben...
![]()
Het valt gewoon allemaal zo tegen.. de vorige zwangerschappen was heel fok nog zo van de kaart door mijn energietoen fietste/liep ik "letterlijk" tot op de laatste dag dagelijks nog vrolijk 12km en dacht iedereen dat ik gek was en dacht ik dat al die andere moeders gek waren
en nu ... karma?
Godnondeju wat een reusjes. Ik schrok serieus, ik dacht wtf 25 cm nu al?!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:06 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Haha nee joh!! Die van mij was 16 cm bij de echo, maar bij 20 weken is de verwachting 25 cm!
Ik voel niets!quote:Op woensdag 21 november 2012 14:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Godnondeju wat een reusjes. Ik schrok serieus, ik dacht wtf 25 cm nu al?!
Leuk trouwens man, die kopjes, ik voel die van mij ook al een poosje zo nu en dan. Zaterdagavond op de bank was hij ook aan het wriemelen, heel erg, en vriend kwam echt naar me toe racen met de vraag of hij ook mocht voelen. Ehm, nee schat, daar is het nog iets te vroeg voor. Maar wel superlief
Dat zal lastig worden, ik werk nl helemaal voor mijzelf. Maar ik heb serieus geen stress van mijn werk, ik krijg er vaak juist energie van en de projecten die mij fysiek zwaarder vielen heb ik al on hold kunnen zetten. Maar verlof zit er voorlopig niet in, denk dat ik helemaal niet met verlof ga als ik eerlijk ben omdat de zaken die ik vanuit huis kan doen zo makkelijk gaan dat ik liever door ga.quote:Op woensdag 21 november 2012 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar rust je dan ook echt of gaat er toch nog vanalles door je hoofd van "ik moet dit nog en dat en dat en als ik nu snel even dit en dat doe, dan komt het goed". Loslaten is echt zwaar moeilijk, tenzij je echt alles overdraagt en stopt en je je er geen zorgen meer over hoeft te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |