abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119437634
Spees gefeliciteerd met je jongetje! *O* *O* *O* práchtige naam O+ O+ heel mooi.
Tante Flap ook gefeli :D O+

Keshet!! *O* *O* :D wauw!
:)
pi_119438021
Thx! Hij is ook héél mooi en lief! Met Spees ook alles goed, maar die geniet nu volop van de kraamvisite én de rust tussendoor :D
pi_119438945
*burp*

mên wat was dat lekker! O+

Flappe O+

En Keshet op 1 idd! O+

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2012 20:05:02 ]
pi_119439177
Spees_eend; proficiat met je jongetje met mooie naam! Nu bijkomen en genieten!

Keshet op nr 1; wauw! O+
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:02:13 #180
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119439502
Keshet wat een mega wonder mijlpaal!!!!
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:11:05 #181
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119439984
Speeseend gefeliciteerd met jullie zoon!! *O* *O* *O*

Keshet op nr 1!!!! *O* *O* *O*
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:24:09 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_119440592
Spees_Eend, van harte gefeliciteerd met je zoon! *O*
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:02:21 #183
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_119442536
Gefeliciteerd Spees! Leuke naam! En nu een foto please!!! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 20 november 2012 @ 21:07:10 #184
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_119442808
Spees, gefeliciteerd met jullie zoon! Tante ook O+!

Keshet *O*, you're next :D
pi_119442950
Spees Eend gefeliciteerd! *O* *O*

oeh! en ook een kleine *O* voor mij want vandaag 20 weken! Volgende week de echo!
pi_119443183
*O* speeseend gefeliciteerd met jullie zoon! En voor Keshet wel heel bijzonder om nu bijna een à terme baby te hebben.
Morgen 23 weken zwanger, begint nu wat vervelender te worden met het bekken, merk het na een lange dag werken.
pi_119443448
Een Speeskuiken!!! Hoeraaaah! *O*

Keshet, jij moet bijna! :D

Logi, die Tony chocola bedoel je, die witte met frambozen en knetters OEH die is zo lekker!! :9~

Venco wat leuk ook een jongen! Het regelt piemels!! :o

Enne.. ik heb hem gevoeld!!! Ik weet het echt zeker. Het voelde anders dan alle andere buikgevoeletjes die ik ooit heb gehad. En ik weet nu ook dat ik het al eerder heb gevoeld. Ik vond het toen voelen alsof een kat de binnenkant van je buik een kopje geeft. Ik kon het niet beter uitleggen. Maar nu was het toch weer zo, maar dan steviger. Echt geen blobje of vlinder hoor, wel wat steviger, alsof er een golf in je buik zit O+

Gisteren de kasten die we bij ikea gekocht hebben (nouja, ik alleen de twaalf lades) nog in elkaar gezet tot 1:00 en nu heb ik bilspierpijn :? Het staat wel heel mooi!
En we hebben de Babydump overleefd en hebben nog geen keuze gemaakt maar we twijfelen tussen twee kinderwagens. En misschien gaan we hem toch maar tweedehands kopen. Maar wel handig om op maandagmiddag uren met die wagens te klooien, er was verder niemand!

Trouwens Milka, met 17 weken merk ik het nu al. Als ik drie dagen achter elkaar heb gewerkt (in een winkel staan) weet ik niet meer hoe ik moet zitten. Ik zorg nu dat ik met tussendagen word ingepland en anders ruil ik met een collega.
pi_119443524
O+ Leuk suikertante, een baby die kopjes geeft!
pi_119443581
Oooh wat leuk Suiker! O+ en al relatief vroeg volgens mij!
pi_119443794
Nou wie was dat laatst hier die het ook zo snel voelde, L0t was jij dat?
Toen ging ik dus ook opletten maar het duurde nog even..
Het was trouwens nu maar één "kopje" en sindsdien is het stil in mijn buik..
pi_119444421
SpeesEend gefeliciteerd!!

Tante flappedupomme natuurlijk ook!!
pi_119445185
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Een Speeskuiken!!! Hoeraaaah! *O*

Keshet, jij moet bijna! :D

Logi, die Tony chocola bedoel je, die witte met frambozen en knetters OEH die is zo lekker!! :9~

Venco wat leuk ook een jongen! Het regelt piemels!! :o

Enne.. ik heb hem gevoeld!!! Ik weet het echt zeker. Het voelde anders dan alle andere buikgevoeletjes die ik ooit heb gehad. En ik weet nu ook dat ik het al eerder heb gevoeld. Ik vond het toen voelen alsof een kat de binnenkant van je buik een kopje geeft. Ik kon het niet beter uitleggen. Maar nu was het toch weer zo, maar dan steviger. Echt geen blobje of vlinder hoor, wel wat steviger, alsof er een golf in je buik zit O+

Gisteren de kasten die we bij ikea gekocht hebben (nouja, ik alleen de twaalf lades) nog in elkaar gezet tot 1:00 en nu heb ik bilspierpijn :? Het staat wel heel mooi!
En we hebben de Babydump overleefd en hebben nog geen keuze gemaakt maar we twijfelen tussen twee kinderwagens. En misschien gaan we hem toch maar tweedehands kopen. Maar wel handig om op maandagmiddag uren met die wagens te klooien, er was verder niemand!

Trouwens Milka, met 17 weken merk ik het nu al. Als ik drie dagen achter elkaar heb gewerkt (in een winkel staan) weet ik niet meer hoe ik moet zitten. Ik zorg nu dat ik met tussendagen word ingepland en anders ruil ik met een collega.
Oke, ik ben dus niet een ouwe zeur al voel ik me dan wel zo. Ik heb dit jaar een drukke en volle klas (31 leerlingen) waarvan een paar met een stempeltje dus het vergt behoorlijk wat energie. Mwah, nog een paar weken en dan hebben we eerst de kerstvakantie , daarna nog 6 weken en dan verlof. Even doorbijten.
pi_119445469
Ohja, ook zo'n baan waarbij je de neiging hebt om niet te zitten. Maar toch proberen hoor!
Ik vind het voor mezelf ook wel vroeg om er al rekening mee te houden, maar ik doe het liever nu dan dat ik straks helemaal niks meer kan.
(ik ga morgen trouwens met mijn moeder en haar kleuterklas mee naar het huis van Sinterklaas O+)
  dinsdag 20 november 2012 @ 22:15:09 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119446678
Spees_Eend gefeliciteerd!!! *O*
Mooie naam ja :Y O+

Trotse tante natuurlijk ook van harte! :D ^O^

En suiker, kopjes aan de binnenkant van je buik O+ O+ O+
Mijn meisje geeft meer kopstootjes trouwens :')
pi_119453911
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:24 schreef Suikertante het volgende:
Nou wie was dat laatst hier die het ook zo snel voelde, L0t was jij dat?
Toen ging ik dus ook opletten maar het duurde nog even..
Het was trouwens nu maar één "kopje" en sindsdien is het stil in mijn buik..
Ja dat was ik! Leuk gevoel hè O+ Je zult merken dat het echt snel krachtiger wordt. Tenminste, dat was bij mij zo. Het ging in 2 weken van idd kopjes geven naar flinke trappen uitdelen waarbij je m'n buik echt ziet bewegen :D

Pijn in je rug/stuitje herken ik ook wel. Als ik echt veel gelopen heb op een dag krijg ik ook een wat gespannen gevoel in m'n buik. Ga er toch maar eens proberen op te letten op m'n werk, al is dat nog niet zo makkelijk omdat je als verpleegkundige eigenlijk constant aan het lopen, tillen, bukken, trekken bent :').

Danana, 20 weken, mooie mijlpaal *O* Hoe voel je je verder, lukt het allemaal nog met twee kleintjes in je buik?
pi_119453945
L0t echt in twee weken?!! :D
Kan me het nog niet voorstellen, maar buik wordt wel steeds minder vetjes en steeds "harder".
pi_119453976
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:05 schreef Suikertante het volgende:
L0t echt in twee weken?!! :D
Kan me het nog niet voorstellen, maar buik wordt wel steeds minder vetjes en steeds "harder".
Ja, dat ging echt supersnel! Ik was toen wel op vakantie dus lekker veel rust wat natuurlijk de groei van je kindje alleen maar ten goede komt :) En ik heb niet echt veel vetjes om het te dempen.
pi_119454081
Ja het gaat wel ineens heel snel. Van 16 naar 25 cm in 3 weken, vind het nog steeds shocking!
pi_119454089
Spees, van harte met jullie jongetje! O+

Verder niet terug gelezen, sorry. Maar, woensdag mijlpalendag voor mij: 11 weken *O*
pi_119454137
Kind naar Kdv, man werken, heerlijk!
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')