Een Speeskuiken!!! Hoeraaaah!
Keshet, jij moet bijna!

Logi, die Tony chocola bedoel je, die witte met frambozen en knetters OEH die is zo lekker!!
Venco wat leuk ook een jongen! Het regelt piemels!!
Enne.. ik heb hem gevoeld!!! Ik weet het echt zeker. Het voelde anders dan alle andere buikgevoeletjes die ik ooit heb gehad. En ik weet nu ook dat ik het al eerder heb gevoeld. Ik vond het toen voelen alsof een kat de binnenkant van je buik een kopje geeft. Ik kon het niet beter uitleggen. Maar nu was het toch weer zo, maar dan steviger. Echt geen blobje of vlinder hoor, wel wat steviger, alsof er een golf in je buik zit

Gisteren de kasten die we bij ikea gekocht hebben (nouja, ik alleen de twaalf lades) nog in elkaar gezet tot 1:00 en nu heb ik bilspierpijn

Het staat wel heel mooi!
En we hebben de Babydump overleefd en hebben nog geen keuze gemaakt maar we twijfelen tussen twee kinderwagens. En misschien gaan we hem toch maar tweedehands kopen. Maar wel handig om op maandagmiddag uren met die wagens te klooien, er was verder niemand!
Trouwens Milka, met 17 weken merk ik het nu al. Als ik drie dagen achter elkaar heb gewerkt (in een winkel staan) weet ik niet meer hoe ik moet zitten. Ik zorg nu dat ik met tussendagen word ingepland en anders ruil ik met een collega.