Ja hè! Ik vond die eerste 12 weken echt voorbij kruipen maar vanaf toen is het zo hard gegaan. Volgende week ben ik al op de helftquote:
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja hè! Ik vond die eerste 12 weken echt voorbij kruipen maar vanaf toen is het zo hard gegaan. Volgende week ben ik al op de helftEn ik moet nog álles doen, hebben ook nog geen kinderopvang gevonden en heb eigenlijk geen idee van de wachtlijsten hier. Hopelijk valt het mee anders zijn we al te laat denk ik
En ik kijk nu al uit naar mn verlofNog 16 weken..
Wel iets leuks gevonden / bedacht?quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:10 schreef Ticootje het volgende:
Wij zaten gister bij de ontwerper voor de geboortekaartjes...
Das nog heul niet simpel...
Ja dat wel...quote:Op dinsdag 20 november 2012 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel iets leuks gevonden / bedacht?
Dat wende hier heel snelquote:Op dinsdag 20 november 2012 10:29 schreef becky27 het volgende:
Gek man, verlof. Ga zo maar strijken of zo....
Sterkte ermee Rebel. Als je nog vragen hebt, mag je mij ook pmen, heb 1 draaipoging achter de rug en 2 stuitbevallingen met succes, alsin geen ks nodig, doorstaan.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:23 schreef rebel-angel het volgende:
zoooo bij de vk geweest en de mini ligt in stuit
over 2 weekjes kijken of mini er nog zo bij ligt, zo ja dan voor de zekerheid een echo en dan door voor een draaipoging.
ondertussen probeer ik alvast maar te bedenken of ik dat wil,en wat ik verder wel en niet wil.
maar verder helemaal goedgekeurd
thnx ik had jou al in m'n achterhoofdquote:Op dinsdag 20 november 2012 11:27 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Sterkte ermee Rebel. Als je nog vragen hebt, mag je mij ook pmen, heb 1 draaipoging achter de rug en 2 stuitbevallingen met succes, alsin geen ks nodig, doorstaan.
Oh jij hebt ook zo'n eigenwijs.quote:Op dinsdag 20 november 2012 11:23 schreef rebel-angel het volgende:
zoooo bij de vk geweest en de mini ligt in stuit
over 2 weekjes kijken of mini er nog zo bij ligt, zo ja dan voor de zekerheid een echo en dan door voor een draaipoging.
ondertussen probeer ik alvast maar te bedenken of ik dat wil,en wat ik verder wel en niet wil.
maar verder helemaal goedgekeurd
Ziekenhuizen...quote:
Jaaaaa een jongetjequote:Op dinsdag 20 november 2012 12:28 schreef vencodark het volgende:
En ja hoor, ons gevoel klopte: het is een jongen!!!![]()
![]()
Nee...quote:Op dinsdag 20 november 2012 12:57 schreef Kyara het volgende:
Wisten jullie dan ook al dat je zwanger was voor de positieve test?
Je kan gewoon keihard bumsen !quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:21 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook nog even een vraagje. Mijn vrouw is nu net zwanger. Maar hoe voorzichting moet je eigenlijk doen tijdens je zwangerschap?
hahaha dat was weer niet mijn vraagquote:
Congrats!!quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb nog niet bij gelezen en t is hectisch dus even een snelle update! Het was gister bijna meteen na het strippen vol gas, en om 01:26 is S.ilvijn geboren! Details volgen nog, nu druk, net thuis met super lieve kraamzorg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |