Grappig! Mijn vrouw is donderdag 11 weken.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:38 schreef L-E het volgende:
Verder niet terug gelezen, sorry. Maar, woensdag mijlpalendag voor mij: 11 weken
Ah, dan schelen we maar 1 dag! Mogelijk dat mijn UD nog iets wordt aangepast bij de échte termijnecho over anderhalve week.quote:Op woensdag 21 november 2012 07:47 schreef nelisb het volgende:
[..]
Grappig! Mijn vrouw is donderdag 11 weken.
26 weken!quote:Op woensdag 21 november 2012 07:48 schreef klumsy het volgende:
L-E 11 weken
Dananana 20 weken alweer![]()
En voor mezelfvandaag 26 weken
Was het maar vast februari... kan niet wachten tot ze er is!
Alles in m'n lichaam gilt om een kleintje om lekker mee te knuffelen en voor te zorgen...
Naja ook niet zo gek na anderhalf jaar zwanger zijn en half ontzwangeren
Vanavond info avond in het ziekenhuis over borstvoeding, ben benieuwd! heb er in ieder geval zin in
Jaaa, ik begrijp er niets vanquote:Op woensdag 21 november 2012 08:55 schreef L0t.. het volgende:
Jaaaa bellePfoei wat gaat het hard he!
Fijn!quote:Op woensdag 21 november 2012 09:09 schreef dananana het volgende:
@lot het gaat best goed! Voel ze heel subtiel denk ik en mn buik groeit lekker.
Ik heb toen altijd gedacht dat de natuur dat expres doet, zodat je alvast kan wennen aan die slapeloze nachten.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Hooi
En voor alle mijlpalen.
Ik vind het een vreemd verschijnsel dat je de laatste nachten van je zwangerschap zo bagger slaapt. Je zou toch net verwachten dat je lijf nog alle mogelijke rust neemt?
Jij was gisteren ook al 20 wekenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:09 schreef dananana het volgende:
@hooiwagen die vermoeidheid heb ik me ook over vebaasd..het duurde voor mijn gevoel ook heel lang (iig tot 16 weken) ineens was het minder. Natuurlijk nog moe maar niet verlammend meer!
Ik hoop dat je een mooie echo krijgt en je wolkje het wat zonniger voor je maakt!
@lot het gaat best goed! Voel ze heel subtiel denk ik en mn buik groeit lekker.voor belle 20 weken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |