abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119454149
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:38 schreef L-E het volgende:

Verder niet terug gelezen, sorry. Maar, woensdag mijlpalendag voor mij: 11 weken *O*
Grappig! Mijn vrouw is donderdag 11 weken.
pi_119454160
L-E 11 weken *O*
Dananana 20 weken alweer *O*

En voor mezelf *O* vandaag 26 weken
Was het maar vast februari... kan niet wachten tot ze er is!
Alles in m'n lichaam gilt om een kleintje om lekker mee te knuffelen en voor te zorgen...
Naja ook niet zo gek na anderhalf jaar zwanger zijn en half ontzwangeren

Vanavond info avond in het ziekenhuis over borstvoeding, ben benieuwd! heb er in ieder geval zin in :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_119454170
Estrys geniet van je dagje alleen vandaag!
pi_119454175
Geniet ervan Estrys, een Estrysdag!!

L-E, gefeliciteerd!! *O*
pi_119454181
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:47 schreef nelisb het volgende:

[..]

Grappig! Mijn vrouw is donderdag 11 weken.
Ah, dan schelen we maar 1 dag! Mogelijk dat mijn UD nog iets wordt aangepast bij de échte termijnecho over anderhalve week. :)
pi_119454192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 07:48 schreef klumsy het volgende:
L-E 11 weken *O*
Dananana 20 weken alweer *O*

En voor mezelf *O* vandaag 26 weken
Was het maar vast februari... kan niet wachten tot ze er is!
Alles in m'n lichaam gilt om een kleintje om lekker mee te knuffelen en voor te zorgen...
Naja ook niet zo gek na anderhalf jaar zwanger zijn en half ontzwangeren

Vanavond info avond in het ziekenhuis over borstvoeding, ben benieuwd! heb er in ieder geval zin in :)
26 weken! *O*

Ik twijfel over zo'n info-avond. Ooit wel gedaan, toen wel handig, maar vraag me af of het 'zin' heeft bij een tweede. Ik ben wel zo zelfverzekerd dat ik denk dat ik het meeste weet. :')
  woensdag 21 november 2012 @ 08:01:07 #207
258612 nytar
boys boys boys
pi_119454276
*O* voor alle mijlpalen!

En meld :)
pi_119454301
*O* mijlpalen!

En Estrys, geniet van de rust.
  woensdag 21 november 2012 @ 08:09:56 #209
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119454349
Estrys lekker genieten van je dagje rust!

L-E gefeliciteerd!

Ik ga niet naar info avonden deze keer. Heb ik vorige keer wel gedaan. Toen hebben we ook een cursus samen bevallen gedaan. Ik denk dat de lk van de kraamzorg die de cursussen hier geeft vooral heel verbaasd zou zijn als ze mij zou zien bij een borstvoedingsavond. En verder heb ik denk ik vooral vragen over wat we gaan doen als er van alles "mis" gaat. Niet zo nuttig om te bespreken met een heleboel first time mama's.

Klumsy, nog een week of 14 en dan heb jij ook een kleine om mee te knuffelen :*
pi_119454421
Voor mij zijn de info avonden de eerste keer, dus ik ga wel :)
Heb ook genoeg vragen voor als het mis gaat, maar die stel ik altijd tussendoor als ik in het ziekenhuis ben. Ik ga er gewoon vanuit dat het goed gaat, maar toen ik 24 weken was wilde ik toch weten wat ik moest doen ivm levensvatbaar... vind het wel fijn om te weten dat ik gewoon naar het Meander moet komen als m'n vliezen nu breken en dat ik vanaf daar met de ambulance naar het wkz in Utrecht gebracht word... Maar dat zijn inderdaad geen vragen voor op een info avond :P
pi_119454427
*O* voor de mijlpalen.

En woensdag is ook altijd mijn dag. Ik ben nu 31 weken. Gaat zo snel allemaal.
pi_119454514
Voor alle mijlpalen *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 08:28:38 ]
pi_119454637
*O* voor alle mijlpalen idd!

Ik vind het op het moment niet zo leuk :@.

Gister viel ik van de trap, niet helemaal duikelend gelukkig, maar gleed stuk weg en belandde op mn bil/heup die nu mooi blauwig uit begint te slaan. Door de schrik ontstond er een onbedaarlijke huilbui. Ik heb zoveel moeite met ontspannen/genieten. Morgen ben ik en 13 weken en is de nekplooimeting en ben zo bang dat het echoapparaat op mn buik wordt gezet en het hartje is gestopt of dat het allemaal mis is. En tot dusver gaat het gewoon goed, dus er is niet echt een aanleiding om dat te denken. Bah... Wil ook zo graag op een wolk, maar tot dusver wil het niet zo. Ben ook zo moe.. val elke avond in slaap op de bank en lig er tussen 20:30 - 21:30 in en ben dan ook echt uitgeput. Niet zo gezellig voor mn vriend...

Sorry voor het geklaag, maar het wil even niet zoals ik wil.
pi_119454799
Hooiwagen :* Het is ook allemaal hartstikke spannend. Hopelijk heb je morgen een goede echo en durf je het een beetje los te laten, dat was voor mij in ieder geval wel het moment waarop ik wat meer vertrouwen durfde te hebben.

En die vermoeidheid, echt, het wordt beter :* Ik kon me tot een week of 13 ook niet voorstellen dat ik ooit weer energie voor een hele dag zou hebben maar eigenlijk van de ene op de andere dag was het weg.
pi_119454802
*O* Speeseend, gefeliciteerd met jullie zoon O+ Wat een prachtige naam, die heb ik ook hoog op mijn lijstje O+ O+
En natuurlijk ook felicitaties voor tante Flappedupomme!

*O* Vandaag ben ik 20 weken, op de helft gewoon al :o
pi_119454821
Jaaaa belle *O* Pfoei wat gaat het hard he!
pi_119454827
Hooiwagen :*
Voorzichtig zijn met jezelf he? Het is ook niet allemaal leuk, zeker in het begin niet. Vermoeidheid, misselijkheid en al die zorgen... maar het wordt beter, écht! En misschien komt die echte wolk er niet, maar je kan jezelf niet op een wolk dwingen.. laat het los...
Ik kan me de laatste keer dat ik tegelijk met mijn man naar bed ben gegaan niet meer herinneren. Ik lig er tegenwoordig nog steeds meer gelijk met mijn peuter in dan met mijn man... maar het zal echt wel beter worden

Hoera voor mijlpalendag!
pi_119454903
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 08:55 schreef L0t.. het volgende:
Jaaaa belle *O* Pfoei wat gaat het hard he!
Jaaa, ik begrijp er niets van :D
Zometeen weer eens een buikfoto maken ook!
pi_119455060
@hooiwagen die vermoeidheid heb ik me ook over vebaasd..het duurde voor mijn gevoel ook heel lang (iig tot 16 weken) ineens was het minder. Natuurlijk nog moe maar niet verlammend meer!
Ik hoop dat je een mooie echo krijgt en je wolkje het wat zonniger voor je maakt!

@lot het gaat best goed! Voel ze heel subtiel denk ik en mn buik groeit lekker.

*O* voor belle 20 weken!
pi_119455099
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:09 schreef dananana het volgende:

Fijn! :) Weet je de geslachten al/wil je die weten? En post eens een buikfoto ;)
pi_119455282
Hooi :*
En voor alle mijlpalen *O*.
Ik vind het een vreemd verschijnsel dat je de laatste nachten van je zwangerschap zo bagger slaapt. Je zou toch net verwachten dat je lijf nog alle mogelijke rust neemt?

Straks mezelf verwennen met een kappersbeurt en dan namiddagje met vriendinnen en vanavond pizza en de laatste Twilight *schaam* :D. Blij dat ik dat nog gehaald heb ;).
22-11-12 is anders wel 'n mooie datum hé :s).
pi_119455297
Volgende week woensdag is de 20 weken echo en we hopen het dan te weten. Is toch wel erg praktisch denk ik om te weten :-) heel spannend wel! Over die buikfoto denk ik even na :-) mss in buikentopic binnenkort.
pi_119455324
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:23 schreef OooLizaooO het volgende:
Hooi :*
En voor alle mijlpalen *O*.
Ik vind het een vreemd verschijnsel dat je de laatste nachten van je zwangerschap zo bagger slaapt. Je zou toch net verwachten dat je lijf nog alle mogelijke rust neemt?

Ik heb toen altijd gedacht dat de natuur dat expres doet, zodat je alvast kan wennen aan die slapeloze nachten. 8-)
pi_119455389
De laatste nachten alleen ja? :') Dan beval ik ook eerdaags :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119455396
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 09:09 schreef dananana het volgende:
@hooiwagen die vermoeidheid heb ik me ook over vebaasd..het duurde voor mijn gevoel ook heel lang (iig tot 16 weken) ineens was het minder. Natuurlijk nog moe maar niet verlammend meer!
Ik hoop dat je een mooie echo krijgt en je wolkje het wat zonniger voor je maakt!

*O* voor belle 20 weken!
Jij was gisteren ook al 20 weken *O* Wat fijn dat het goed gaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')