SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Motor, anders moet ik ook nog 2x zo lang in die scheitbus zitten. En het is nu toch rustig op de weg.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Op de tweewieler of veiligheidshalve met de bus?![]()
Niet omvallen onderweg.quote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motor, anders moet ik ook nog 2x zo lang in die scheitbus zitten. En het is nu toch rustig op de weg.
Als een bureaustoel al een risico is... moet je op je fiets goed opletten.NIEUW: Foto's!![]()
Gemiddeld per jaar 5000 euro aan zorg is wel tering hoog hoor...
Dat haal ik never nooit niet.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet omvallen onderweg.
Als een bureaustoel al een risico is... moet je op je fiets goed opletten.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dat was bij wijze van sprekequote:Op maandag 19 november 2012 15:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet omvallen onderweg.
Als een bureaustoel al een risico is... moet je op je fiets goed opletten.![]()
![]()
Ik heb alleen koppijn, en ik moet oordoppen tegen de windruis in. Dat is geen pretje. Maar die herrie van de windruis al helemaal niet![]()
![]()
Ik gelukkig ook nietquote:Op maandag 19 november 2012 15:10 schreef kingtoppie het volgende:
Gemiddeld per jaar 5000 euro aan zorg is wel tering hoog hoor...
Dat haal ik never nooit niet.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Haaai.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
And you know itquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Waar ga je heenquote:.
Buurmanquote:! Mocht je Lola spreken ik vind de pm helemaal super.
Geen idee waar t over gaat, maar ik geef t doorquote:Op maandag 19 november 2012 15:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Buurman! Mocht je Lola spreken ik vind de pm helemaal super.
NIEUW: Foto's!![]()
http://www.nu.nl/economie(...)len-werkt-zwart.html
Het is ook wel heel simpel om een groot deel zwart te doen wat rijscholen betreft...Rustig aan.![]()
Bijna de laatste kindjesdan zsm naar de zaak en ff langs ouderlijk huis, N64 opzoeken
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zijn die niet verplicht kilometerstanden e.d. bij te houden dan?quote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)len-werkt-zwart.html
Het is ook wel heel simpel om een groot deel zwart te doen wat rijscholen betreft...
Al zijn er ook genoeg die prive met de auto rijden natuurlijk.NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb iets van 31 uur gelest... Ik had een pakket van 30 uur.quote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zijn die niet verplicht kilometerstanden e.d. bij te houden dan?
Al zijn er ook genoeg die prive met de auto rijden natuurlijk.
Dan zou ik het best snappen dat die laatste uur niet is opgegeven... is toch iets van 3.3% gelijk zwart
Rustig aan.![]()
De laatste kindjesquote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bijna de laatste kindjesdan zsm naar de zaak en ff langs ouderlijk huis, N64 opzoeken
!?
Op die manier. Ja, dan gaat t hard ja.quote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb iets van 31 uur gelest... Ik had een pakket van 30 uur.
Dan zou ik het best snappen dat die laatste uur niet is opgegeven... is toch iets van 3.3% gelijk zwartNIEUW: Foto's!![]()
En als je bijvoorbeeld een rijschool hebt voor alleen vrouwen dan zijn de cijfers natuurlijk ook heel anders.quote:Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op die manier. Ja, dan gaat t hard ja.
Hey, ik zie een optie om daar veel zwart geld te verdienen
Rustig aan.![]()
Ik had een pakket van 30 uur, maar was klaar na 23 uurquote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb iets van 31 uur gelest... Ik had een pakket van 30 uur.
Dan zou ik het best snappen dat die laatste uur niet is opgegeven... is toch iets van 3.3% gelijk zwartBenieuwd hoe ze dat hebben opgelost
Je hebt al betaald... Dusja dan die overige 7 uur waarschijnlijk voor een bepaald tarief terugstorten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had een pakket van 30 uur, maar was klaar na 23 uurBenieuwd hoe ze dat hebben opgelost
Rustig aan.![]()
Ja, ik kreeg wel een leuke som terug, maar ik ben benieuwd hoe zij dat met de urenregistratie enzo hebben gedaan.quote:Op maandag 19 november 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt al betaald... Dusja dan die overige 7 uur waarschijnlijk voor een bepaald tarief terugstorten.Brutal. Fucking. Metal.![]()
Jeetje, wat waren jullie snel klaar met lessen zeg.
Ik was een beetje een faalhaasje, denk ik.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
De uren registratie doen ze denk ik pas als ze daadwerkelijk een rijles hebben ingepland.quote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik kreeg wel een leuke som terug, maar ik ben benieuwd hoe zij dat met de urenregistratie enzo hebben gedaan.
En het geld storten ze gewoon terug vanuit het bedrijf naar jou.Rustig aan.![]()
Ik hoor vaak dat ik te hard rijquote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef kingtoppie het volgende:
Een vriend van me vindt dat ik nogal ''haastig'' rij.![]()
Ik kon makkelijk klaar zijn bij 25, maar toen ging ik opeens minder lessen en dan vervallen je rijskills.quote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was een beetje een faalhaasje, denk ik.Rustig aan.![]()
Hij zit dan naast me als ik pakketjes rondrij, en ja... Ik scheur wel redelijk stiekem.quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat ik te hard rij
Heb een hekel aan de rem dus ik rij ook wel economisch.
Rustig aan.![]()
Ik vind dat altijd zo stom he, de een ligt het een beter dan de anderquote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was een beetje een faalhaasje, denk ik.
Ik was tussendoor 3 maanden gestopt en volgens hem maakte mijn eerste les daarna nauwelijks verschil met die daarvoor. Zo slecht ben ikquote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kon makkelijk klaar zijn bij 25, maar toen ging ik opeens minder lessen en dan vervallen je rijskills.![]()
![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was tussendoor 3 maanden gestopt en volgens hem maakte mijn eerste les daarna nauwelijks verschil met die daarvoor. Zo slecht ben ik
Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een vibrator gekocht net. Vanavond testtijd
Ik had al 3x afgereden (en gezakt).quote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was tussendoor 3 maanden gestopt en volgens hem maakte mijn eerste les daarna nauwelijks verschil met die daarvoor. Zo slecht ben ik
Stapte over op een andere rijschool, eerste les "we kijken even hoe je ervoor staat, daarna kijken we hoeveel lessen we nog nodig hebben".
Binnen een half uur mocht ik de auto aan de kant zetten voor een gesprekje.
"Jij kunt nog helemaal niet autorijden... ik zou jou nooit af laten rijden. Wat een *** die jou heeft af laten rijden".
Dan vraag je je ook ff af waarom je zoveel centjes naar je eerste rijschool kwam brengen hoor.NIEUW: Foto's!![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een vibrator gekocht net. Vanavond testtijd
Zulke rijschoolhouders ja, levert het CBR wel veel extra centjes opquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had al 3x afgereden (en gezakt).
Stapte over op een andere rijschool, eerste les "we kijken even hoe je ervoor staat, daarna kijken we hoeveel lessen we nog nodig hebben".
"Jij kunt nog helemaal niet autorijden... ik zou jou nooit af laten rijden. Wat een *** die jou heeft af laten rijden".
Dan vraag je je ook ff af waarom je zoveel centjes naar je eerste rijschool kwam brengen hoor.
Vriendin van me had er ook zo een.![]()
1 jaar +- 10k kilometers gehad denk ik wel.quote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg nou wat, heb nu bijna 2 jaar rijbewijsRustig aan.![]()
Ik ook bijnaquote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg nou wat, heb nu bijna 2 jaar rijbewijsin maart
![]()
![]()
5 jaar, 4 maanden, en de KM's zou ik op moeten zoeken, weet ik niet uit m'n hoofdquote:Op maandag 19 november 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 jaar +- 10k kilometers gehad denk ik wel.
Verhip! Ik al 4quote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg nou wat, heb nu bijna 2 jaar rijbewijs!
Mja, ik heb ook een paar lessen gehad toen ik nog in Deventer woonde. Toen verhuisde ik, ging ik hier verder met lessen. Dus die instructeur komt aan de deur en vraagt of ik wel eens gereden had. Ik mocht dus zelf wegrijden enzo, op een gegeven moment reed hij maar naar een industrieterrein, want ik "had nog een boel te leren". Klaar in 20 lessenquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had al 3x afgereden (en gezakt).
Dan vraag je je ook ff af waarom je zoveel centjes naar je eerste rijschool kwam brengen hoor.
Ben wel enorm blij dat ik in 1 keer geslaagd ben zeg
Kindje toch wat spannend.quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een vibrator gekocht net. Vanavond testtijdBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ghehehehe, ik heb in een half jaar bijna 40k met m'n oude beestje geredenquote:Op maandag 19 november 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 jaar +- 10k kilometers gehad denk ik wel.
Ik had eigenlijk niet ingepland moeten worden anders had ik het best gehaald de eerste keer.Rustig aan.![]()
Ingepland?quote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had eigenlijk niet ingepland moeten worden anders had ik het best gehaald de eerste keer.![]()
Tja, na het overstappen van rijschool was het bij mij ook zo gebeurt.quote:Op maandag 19 november 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook een paar lessen gehad toen ik nog in Deventer woonde. Toen verhuisde ik, ging ik hier verder met lessen. Dus die instructeur komt aan de deur en vraagt of ik wel eens gereden had. Ik mocht dus zelf wegrijden enzo, op een gegeven moment reed hij maar naar een industrieterrein, want ik "had nog een boel te leren". Klaar in 20 lessen
Ben wel enorm blij dat ik in 1 keer geslaagd ben zeg
Ik miste gewoon heel veel vertrouwen in mezelf en de auto achteraf.
Dat is me vooral bijgebracht bij de 2de rijschool.NIEUW: Foto's!![]()
Whut why?quote:Op maandag 19 november 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehehe, ik heb in een half jaar bijna 40k met m'n oude beestje geredenRustig aan.![]()
Wat voor een?quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een vibrator gekocht net. Vanavond testtijd![]()
Stage, dagelijks 120 km ongeveer woon-werkverkeer. En omdat het allemaal nieuw en spannend was ook gewoon doelloos rond gaan rijdenquote:
Pics?quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een vibrator gekocht net. Vanavond testtijdEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toen de benzine nog 1.28 per liter kosttequote:Op maandag 19 november 2012 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stage, dagelijks 120 km ongeveer woon-werkverkeer. En omdat het allemaal nieuw en spannend was ook gewoon doelloos rond gaan rijden
Mja, zoiets. Maar die Golf was nog best zuinigquote:Op maandag 19 november 2012 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Toen de benzine nog 1.28 per liter kostte1 op 18 op de snelweg
Ben echt het hele land doorgecrosst met dat ding
12 jaar, 8 maanden en 14 dagen mijn rijbewijs.quote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg nou wat, heb nu bijna 2 jaar rijbewijs![]()
Nice, nicequote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef Nixx- het volgende:
[..]
12 jaar, 8 maanden en 14 dagen mijn rijbewijs.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
Zwarten pieten style... Aldus mijn oudste die door de kamer swingdNIEUW: Foto's!![]()
Dit blijft een van de leukste Sinterklaas-liedjes als je het mij vraagtquote:
Vergeet dit pareltje ook niet:quote:Op maandag 19 november 2012 15:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dit blijft een van de leukste Sinterklaas-liedjes als je het mij vraagt
Die is ook geweldig jaquote:Op maandag 19 november 2012 15:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeet dit pareltje ook niet:
Dat filmpje is zo oud... Maar nogsteeds zo baasquote:..
Ah gos.. lekker je bed in met een grote kop theequote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar huis, griep
Veilig aangekomen enzo!
quote:Op maandag 19 november 2012 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Naar huis, griep
Veilig aangekomen enzo(voor het veilig aankomen, niet voor de griep)
Dat is precies wat ik ga doen!quote:Op maandag 19 november 2012 15:59 schreef Raene het volgende:
[..]
Ah gos.. lekker je bed in met een grote kop thee!
![]()
Thanksquote:Op maandag 19 november 2012 16:00 schreef Cryothic het volgende:
[..](voor het veilig aankomen, niet voor de griep)
En dat weet ik ook wel hoor
![]()
![]()
en mistig.quote:
straks m'n reflectie-vestje maar aan op de fiets.quote:Op maandag 19 november 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ThanksEn dat weet ik ook wel hoor
Potverdoriequote:.
Tofquote:. Laptop mee uiteraard
!
euh billen?quote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kan ik je mooie billen niet meer zien in het donker![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kan ik je mooie billen niet meer zien in het donker.
terug, ben maar mooi daar gebleven, koffie gedronken en gewoon gewacht. En popnagels in nummerplaten laten slaan ivm diefstal.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Koffiequote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
terug, ben maar mooi daar gebleven, koffie gedronken en gewoon gewacht. En popnagels in nummerplaten laten slaan ivm diefstal..
Bier lust ik niet zo graagquote:.
Woon je in zo'n nummerplaat-diefstal-gevoelige-omgeving dan?quote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
terug, ben maar mooi daar gebleven, koffie gedronken en gewoon gewacht. En popnagels in nummerplaten laten slaan ivm diefstal.NIEUW: Foto's!![]()
Lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Billen.
Ik heb nog wel wat ferme tikken over voor de billen van raene..
better safe then sorryquote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Woon je in zo'n nummerplaat-diefstal-gevoelige-omgeving dan?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Rode wijn is goedquote:. Of whiskey
.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kan ik je mooie billen niet meer zien in het donker
Whisky, heldinquote:
Ik heb hier 3 goede liggen, een Glenfarclas van 15 jaar oud, eentje van 21 jaar oud en eentje van 25 jaar oud
Dat het maar rood mag kleuren zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Billen.
Ik heb nog wel wat ferme tikken over voor de billen van raene.
Rustig aan.![]()
Ik heb 3 maglitesquote:. Waarvan 1 in m'n auto
! Handig voor pech en om mensen neer te hoeken
.
Het is dat ze best prijzig zijn, maar ik wil er ook nog wel eens eentje.quote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 3 maglites. Waarvan 1 in m'n auto
.
Alleen zul je altijd zien dat de batterijen leeg zijn als je hem echt nodig hebt :/NIEUW: Foto's!![]()
Ik heb een paar blends een paar bourbons en een single malt staanquote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whisky, heldin
Ik heb hier 3 goede liggen, een Glenfarclas van 15 jaar oud, eentje van 21 jaar oud en eentje van 25 jaar oud.
Pleur die bourbons maar over de schutting, ik neem die single malts welquote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een paar blends een paar bourbons en een single malt staan.
De batterijen gaan pittig lang meequote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is dat ze best prijzig zijn, maar ik wil er ook nog wel eens eentje.
Alleen zul je altijd zien dat de batterijen leeg zijn als je hem echt nodig hebt :/! Mijn papa heeft gelukkig ooit een doos batterijen van zijn werk mee kunnen nemen dus ik zit nog wel even goed
.
Lekker aggressief jijquote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 3 maglites. Waarvan 1 in m'n auto
.
In welke landen is trouwens een brandblusser in de auto verplicht?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ach, wel smaak... als je iemand wilt hoeken met een zaklamp moet je het wel met een maglite doen natuurlijkquote:NIEUW: Foto's!![]()
http://www.vakantienieuws(...)plicht-in-de-auto-2/quote:Op maandag 19 november 2012 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
In welke landen is trouwens een brandblusser in de auto verplicht?NIEUW: Foto's!![]()
iemand specifiek?quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En terecht.. ik zou ook wel eens gewoon iemand keihard willen neerhoeken... just for funNIEUW: Foto's!![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
In welke landen is trouwens een brandblusser in de auto verplicht?![]()
Zelf verdediging hoorquote:,
En datquote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, wel smaak... als je iemand wilt hoeken met een zaklamp moet je het wel met een maglite doen natuurlijk!
quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En terecht.. ik zou ook wel eens gewoon iemand keihard willen neerhoeken... just for fun!
Beterschap.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dank je, toch maar eentje aanschaffen, zijn de kosten niet.quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.vakantienieuws(...)plicht-in-de-auto-2/Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Moet ik bang voor je worden buufquote:Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eentje die het sowieso verdiend ja, maar verder niemand specifiek hoor?
Eerst maar eens afwachten wat er isquote:. Herr. Dokter laat me mooi wachten
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
luie faalhaasquote:
Nee hoor jij bent een vrouwquote:Ik sla geen vrouwen (only if they ask me
)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2012 16:22:59 ]![]()
Ik zou nooit iemand neerhoeken eigenlijk...
Nouja stiekem wel eens iemand geslagen die achter me aan kwam rennen om mij in elkaar te slaan...
Dan heb ik zoiets van.. Ja ehh... Je vriendjes lopen nu letterlijk 50meter achter je.
Tuig ben ik... Ik weet het.Rustig aan.![]()
Ik mag nog wel straks thuis komen toch?quote:Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eentje die het sowieso verdiend ja, maar verder niemand specifiek hoor
-if they ask mequote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luie faalhaas
[..]
Nee hoor jij bent een vrouwIk sla geen vrouwen (only if they ask me
)
-if they're asking me
Kook jij?quote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik mag nog wel straks thuis komen toch?de pan is nog niet schoon
![]()
ik had al ge-edit jonguhquote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-if they ask me
-if they're asking me
![]()
Tell me about itquote:Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat er is. Herr. Dokter laat me mooi wachten
.
! Doktoren laten bijna altijd op zich wachten, komt meestal ook wel omdat mensen een dubbele afspraak hadden moeten maken maar een enkele hebben gekozen omdat ze dan eerder geholpen konden worden
.
jij ninja jij...quote:
neuhquote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kook jij?de pan is nog niet schoon
Hoe is 't gebeurd? Beterschapquote:Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat er is. Herr. Dokter laat me mooi wachten
.
![]()
![]()
Mannenquote:.
Ik las platjesquote:.
Ik zou d'r een pak slaag geven vanavondquote:.
Met een koekenpanquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou d'r een pak slaag geven vanavond.
Ik ook nietquote:. Jeuj!
Neequote:!
Waaromquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou d'r een pak slaag geven vanavond.
Watch it misterquote:![]()
![]()
Is lekkerquote:?
Zal wel aan de naam liggen.. die van mij ookquote:! Hoewel.. Hij had de smaak tepakken afgelopen weekend
.
Koop effe een stel handboeien, is leuk.quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier... koekenpan te soft... maar goed... ik hoor t al.Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 16:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Zal wel aan de naam liggen.. die van mij ook! Hoewel.. Hij had de smaak tepakken afgelopen weekend
.
![]()
![]()
![]()
Hebben we hoorquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koop effe een stel handboeien, is leuk.![]()
![]()
Dat is nog softer dan een koekenpanquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koop effe een stel handboeien, is leuk.![]()
![]()
En nog steeds te soft? Wat wil je van hem? Misschien moet je eens duidelijker communiceren.quote:Rustig aan.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nog softer dan een koekenpan!
Depends of je naast de handboeien ook je koekenpan blijft gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nog softer dan een koekenpan
Rustig aan.![]()
Ga jij je even met mijn seksleven bemoeienquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En nog steeds te soft? Wat wil je van hem? Misschien moet je eens duidelijker communiceren.![]()
![]()
Keihard met de vlakke handquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Depends of je naast de handboeien ook je koekenpan blijft gebruiken natuurlijk..
Doe niet zo aangevallen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga jij je even met mijn seksleven bemoeien
Rustig aan.![]()
Doet ze nietquote:.
Dan blijven de handboeien soft hoorquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Depends of je naast de handboeien ook je koekenpan blijft gebruiken natuurlijk.![]()
![]()
Vind je?quote:
Nouja zal wel aan mij liggen dan... Ik vind het nogal een scherpe reactie op ''misschien duidelijker communiceren wat je wilt''
Rustig aan.![]()
Ja maar ze maakt toch maar een geintje tegenover haar vriend lieverd, ze hebben al kei lang een relatie samen dat zit echt wel snor hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je?
Nouja zal wel aan mij liggen dan... Ik vind het nogal een scherpe reactie op ''misschien duidelijker communiceren wat je wilt''But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:.
Dat je billen in brand staanquote:.
Geloof ik ook wel, ik zeg niet dat er iets mis moet zijn ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar ze maakt toch maar een geintje tegenover haar vriend lieverd, ze hebben al kei lang een relatie samen dat zit echt wel snor hoor.
Rustig aan.![]()
Jij bent liefquote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar ze maakt toch maar een geintje tegenover haar vriend lieverd, ze hebben al kei lang een relatie samen dat zit echt wel snor hoor.![]()
![]()
Oehlalaquote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Raene het volgende:
[..].
[..]
Dat je billen in brand staan.
![]()
![]()
yo man ik zie dat de boel weer open isquote:
wat was er aan de hand eigenlijk?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Jij ookquote:.
Krijg er zin vanquote:.
Don't ask kijk maar in feedback of lees terugquote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
yo man ik zie dat de boel weer open is
wat was er aan de hand eigenlijk?![]()
Ja, was een rel hierzo, dus topic moest even dicht.quote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
yo man ik zie dat de boel weer open is
wat was er aan de hand eigenlijk?![]()
Handboeien?quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koop effe een stel handboeien, is leuk.
Geef mij maar touw. Kan ik veel en veel meer mee.![]()
Ik kan nog veel van jou leren denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Handboeien?
Geef mij maar touw. Kan ik veel en veel meer mee.
Rustig aan.![]()
Ja door het feest dat vannacht afspeelde.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Leuk feest wel, maar of het dan nodig is om het te sluiten...quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja door het feest dat vannacht afspeelde.
Daar had niemand meer naar omgekeken denk ik.Rustig aan.![]()
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk feest wel, maar of het dan nodig is om het te sluiten...
Daar had niemand meer naar omgekeken denk ik.![]()
Oh zat.quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan nog veel van jou leren denk ik.
Ik heb genoeg beginners cursussen knopen gegeven.![]()
Ik heb op scouting gezetenquote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Oh zat.
Ik heb genoeg beginners cursussen knopen gegeven..
quote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Oh zat.
Ik heb genoeg beginners cursussen knopen gegeven.
Rustig aan.![]()
Jonge ik kan knopen als een mallequote:!
ik ookquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Brofist.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hahahaha. Ik vraag me altijd af he, wat doe je nou precies op scouting?quote:
Behalve neuken en zuipen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
tik em aanquote:
hoelang heb jij er gezeten?
ik 6 jaarLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik was 12, neuken en zuipen deed ik toen nog nietquote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik vraag me altijd af he, wat doe je nou precies op scouting?
Behalve neuken en zuipen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik niet, heb ik geen geduld voor, gelijk in de boeienquote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Jonge ik kan knopen als een malle!
Wel effectiefquote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik niet, heb ik geen geduld voor, gelijk in de boeien
Als je voetboeien hebt ook![]()
Jaar of 6 ookquote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
tik em aan
hoelang heb jij er gezeten?
ik 6 jaar.
aah okequote:lachen ik ken niet veel mensen die er op gezeten hebben
Det Som En Gang Var
Oh, hij was op huisbezoek, ik vind het ook niet erg om te wachten.quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Tell me about it! Doktoren laten bijna altijd op zich wachten, komt meestal ook wel omdat mensen een dubbele afspraak hadden moeten maken maar een enkele hebben gekozen omdat ze dan eerder geholpen konden worden
.
Hij heeft net gekeken, linker knieband verrekt. Meniscus weet hij niet, want dat wilde hij niet testen ivm pijn. Maar hij denkt dat het wel meevalt, gelukkig.
Moet koelen, inbandageren en met krukken lopen.
Moet je eens "strict restrained" kijkenquote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel effectief
Als je voetboeien hebt ook
waaromquote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je eens "strict restrained" kijken![]()
![]()
bondage is echt een vorm van kunst wat mij betreft heb al heel wat mooie bondage fotos gezien door de jaren heenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Japanse shibari bondage is een kunst, echt mooiquote:Op maandag 19 november 2012 16:59 schreef Giertje het volgende:
bondage is echt een vorm van kunst wat mij betreft heb al heel wat mooie bondage fotos gezien door de jaren heen
Gelukkig dat het niks ernstigs is! De pijn en de krukken minder prettig uiteraardquote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hij was op huisbezoek, ik vind het ook niet erg om te wachten.
Hij heeft net gekeken, linker knieband verrekt. Meniscus weet hij niet, want dat wilde hij niet testen ivm pijn. Maar hij denkt dat het wel meevalt, gelukkig.
.
uhuh zeer zekerquote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Japanse shibari bondage is een kunst, echt mooiLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik vind dat wel leuk om dat te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Japanse shibari bondage is een kunst, echt mooi
Kan er elke keer heel erg van genieten als een mooie dame vastligt of lekker hangt.![]()
Is ze getrapt door Rio toen ze Rio's poeperd met toiletdoekjes aan het schoonmaken was?quote:
Ik heb er geen ervaringen mee, maar wat ik op internet zie is dat echt vakwerk, hoe mooi ze dat kunnen maken.quote:Op maandag 19 november 2012 17:01 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk om dat te doen.
Kan er elke keer heel erg van genieten als een mooie dame vastligt of lekker hangt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Why?quote:Op maandag 19 november 2012 17:02 schreef kingtoppie het volgende:
Jezus ik voel me fucking kut om mijn studie..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
is indd erg mooi om te zienquote:Op maandag 19 november 2012 17:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaringen mee, maar wat ik op internet zie is dat echt vakwerk, hoe mooi ze dat kunnen maken.
Det Som En Gang Var
Erotische kunst, en daar is niks mis meequote:
Heb der helemaal geen zin meer in, ik zit het te ontwijken omdat ik mezelf een faaler voel wat studie betreft.quote:Rustig aan.![]()
Meh, dat is kut. Beterschapquote:Op maandag 19 november 2012 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hij was op huisbezoek, ik vind het ook niet erg om te wachten.
![]()
![]()
absoluut niet kan heel sierlijk en elegant zijnquote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Erotische kunst, en daar is niks mis meeLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Het feit dat ik op zolder slaap is ook niet fijnquote:Op maandag 19 november 2012 17:00 schreef Raene het volgende:
[..]
Gelukkig dat het niks ernstigs is! De pijn en de krukken minder prettig uiteraard.
. Ik denk dat ik naar de logeerkamer verhuis, dan hoef ik maar een trap op.
Baggerquote:Op maandag 19 november 2012 17:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb der helemaal geen zin meer in, ik zit het te ontwijken omdat ik mezelf een faaler voel wat studie betreft..
Ik zoeken naar m'n oude N64, vind ik m'n SNES terug
Maar geen spoor van de N64
Ook geen vak van de vorige periode gehaald dus qua punten heb ik ook helemaal niks...quote:
Man man, ik heb er echt geen zin meer in...![]()
En fuck wat voelt mijn wereld klein, ik heb niks geen visie wat ik wil, wat me leuk lijkt, niks.Rustig aan.![]()
I know that feeling..quote:Op maandag 19 november 2012 17:20 schreef kingtoppie het volgende:
En fuck wat voelt mijn wereld klein, ik heb niks geen visie wat ik wil, wat me leuk lijkt, niks.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
FUCK...quote:
Ik ben een moedeloos hoopje at the moment..
Dit is ook niet mijn eerste studie, dit is mijn 2e.Rustig aan.![]()
Komt wel weer goed..quote:Op maandag 19 november 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
FUCK...
Ik ben een moedeloos hoopje at the moment..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Snes is veel toffer dan N64quote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar geen spoor van de N64.
Ik bedoel met jou persoonlijk, Ik weet niet hoe je er precies voorstaat en hoever je erin zit.. Het falen van een studie is altijd vervelend, ik heb het zelf meegemaakt. Maar je komt er wel weer, uiteindelijk.quote:Op maandag 19 november 2012 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik faal de studie nu dus kan net zo goed stoppen.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wacht ik moet hier voortaan lief doen?
Wat een teleurstelling.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Tis niet dat ik het niet kan, ik kan geen motivatie voor wat dan ook opbrengen.quote:Op maandag 19 november 2012 17:26 schreef Raene het volgende:
Ik bedoel met jou persoonlijk, Ik weet niet hoe je er precies voorstaat en hoever je erin zit.. Het falen van een studie is altijd vervelend, ik heb het zelf meegemaakt. Maar je komt er wel weer, uiteindelijk.
Ik heb geen doelen in dit leven ofzo, niks wat me aanspreekt.![]()
En ja dat gaat al 2 jaar lang op die manier![]()
Praten helpt geen kut, misschien een andere psycholoog opzoeken.... Maarja dat wordt straks ook niet meer vergoed natuurlijk, geld dumpen in iets waar je totaal geen garanties voor terugkrijgt is ook heel leukDus dat gaat sowieso niet gebeuren.
Rustig aan.![]()
?quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
Wat een teleurstelling.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Baasquote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
Wat een teleurstelling..
De SC was dicht he.quote:C'est la vie
Hoi Raenequote:
C'est la vie
Dat badass mofo even onderdrukken, Loefje.quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
Wat een teleurstelling.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Alles is altijd Heloef zijn schuld.quote:Op maandag 19 november 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag toch niet aan jou?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
epic speelgoedquote:Op maandag 19 november 2012 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar geen spoor van de N64
Det Som En Gang Var
Had ie maar niet zwart moeten zijn.quote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles is altijd Heloef zijn schuld.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee maar je moet hier dus continu kusjekroelen blijkbaar.quote:Op maandag 19 november 2012 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag toch niet aan jou?C'est la vie
De lul.quote:Op maandag 19 november 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ie maar niet zwart moeten zijn.Rustig aan.![]()
Ik doe mijn best.quote:Op maandag 19 november 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat badass mofo even onderdrukken, Loefje.C'est la vie
Komt omdat ie... nouja... je weet welquote:Op maandag 19 november 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alles is altijd Heloef zijn schuld..
Datquote:Op maandag 19 november 2012 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ie maar niet zwart moeten zijn..
Zeg onderdeur zoek je klappen?quote:C'est la vie
Denk dat je er echt nog wel achter komt wat je doet draaien en wat je enigszins wil gaan doen..quote:Op maandag 19 november 2012 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis niet dat ik het niet kan, ik kan geen motivatie voor wat dan ook opbrengen.
Ik heb geen doelen in dit leven ofzo, niks wat me aanspreekt.![]()
En ja dat gaat al 2 jaar lang op die manier![]()
Praten helpt geen kut, misschien een andere psycholoog opzoeken.... Maarja dat wordt straks ook niet meer vergoed natuurlijk, geld dumpen in iets waar je totaal geen garanties voor terugkrijgt is ook heel leukDus dat gaat sowieso niet gebeuren.
Studeren zonder motivatie werkt niet al te best, maar misschien komt het wel
dus![]()
Lief doenquote:!
Zeker alles goed.. even opwarmen bij de verwarming hoorquote:Al helpen die complimentjes van je ook wel
![]()
Daar?dus![]()
Ah de eerste reactie op de meet-pm is binnen.
Ik doe ook meequote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef Raene het volgende:
Ah de eerste reactie op de meet-pm is binnen.
![]()
![]()
Okee ik onderdruk de relschopper in mij al.quote:C'est la vie
Alleen met Lokje of Rokje, toch?quote:Op maandag 19 november 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar je moet hier dus continu kusjekroelen blijkbaar.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
HEY!quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Lokje of Rokje, toch?![]()
![]()
![]()
Had je al je voorkeur doorgegeven danquote:?
Come at mequote:Op maandag 19 november 2012 17:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neehoor, ik weet ze wel te vinden, wil jij er ook een paar? Vlegel!C'est la vie
Nee grapje van mij mag je los hoorquote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik onderdruk de relschopper in mij al.you didnt choose the thug life toch
?
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Had je al je voorkeur doorgegeven dan?
. Ik kan beide en had het naar LoLa teruggestuurd.
![]()
Nicequote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja. Ik kan beide en had het naar LoLa teruggestuurd.
!
En al het overige met een vagina, zo is dat vastgelegd in de FOK! statuten.quote:Op maandag 19 november 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen met Lokje of Rokje, toch?C'est la vie
muhahahaha ik ga zo gewoon mijn knuffeltrui aantrekken.. maar dan moet ik zeker weten dat jij hem niet kan jattenquote:Op maandag 19 november 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja. Ik kan beide en had het naar LoLa teruggestuurd.
dus![]()
Ik kan het je verzekeren want mijn agenten hebben je niet op kunnen sporenquote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef Evie het volgende:
[..]
muhahahaha ik ga zo gewoon mijn knuffeltrui aantrekken.. maar dan moet ik zeker weten dat jij hem niet kan jatten.
![]()
Het is eind januari voor je het weetquote:!
Nee, ik heb wel standaarden.quote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En al het overige met een vagina, zo is dat vastgelegd in de FOK! statuten.Maar dat is anders.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Muhahaha komt omdat ik gohstbuster benquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan het je verzekeren want mijn agenten hebben je niet op kunnen sporen.
* rent door de kamer met stofzuiger op de rug
dus![]()
Ja, dat kloptquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is eind januari voor je het weet!
Ik kan ook 3 mensen meenemen trouwens, zien wel wie er willen komen.
Ik zal mijn baardje voor je scheren, zo ben ikquote:![]()
![]()
Wanneer kom je hier weer eens zuigen?quote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Muhahaha komt omdat ik gohstbuster ben* rent door de kamer met stofzuiger op de rug
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ow dan moet ik de instructies even aanpassen want ik wil die trui vanavond nog onder mijn hoofd kunnen leggenquote:Op maandag 19 november 2012 17:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Muhahaha komt omdat ik gohstbuster ben* rent door de kamer met stofzuiger op de rug
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles?quote:Op maandag 19 november 2012 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En al het overige met een vagina, zo is dat vastgelegd in de FOK! statuten.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Als pasen en pinksteren op een dag vallen kom ik daar voor het eerst zuigenquote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens zuigen?![]()
dus![]()
Jij bent zo een lelijke spook ja?quote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wanneer kom je hier weer eens zuigen?![]()
![]()
Doe maar nietquote:Op maandag 19 november 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat klopt
Ik kan ook 3 mensen meenemen trouwens, zien wel wie er willen komen.
.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: