Bier lust ik niet zo graagquote:
Woon je in zo'n nummerplaat-diefstal-gevoelige-omgeving dan?quote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
terug, ben maar mooi daar gebleven, koffie gedronken en gewoon gewacht. En popnagels in nummerplaten laten slaan ivm diefstal.
Lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Billen.
Ik heb nog wel wat ferme tikken over voor de billen van raene.
better safe then sorryquote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Woon je in zo'n nummerplaat-diefstal-gevoelige-omgeving dan?
Rode wijn is goedquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kan ik je mooie billen niet meer zien in het donker
Whisky, heldinquote:
Dat het maar rood mag kleuren zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Billen.
Ik heb nog wel wat ferme tikken over voor de billen van raene.
Ik heb 3 maglitesquote:
Het is dat ze best prijzig zijn, maar ik wil er ook nog wel eens eentje.quote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 3 maglites. Waarvan 1 in m'n auto
! Handig voor pech en om mensen neer te hoeken
.
Ik heb een paar blends een paar bourbons en een single malt staanquote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whisky, heldin
Ik heb hier 3 goede liggen, een Glenfarclas van 15 jaar oud, eentje van 21 jaar oud en eentje van 25 jaar oud
Pleur die bourbons maar over de schutting, ik neem die single malts welquote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een paar blends een paar bourbons en een single malt staan.
De batterijen gaan pittig lang meequote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is dat ze best prijzig zijn, maar ik wil er ook nog wel eens eentje.
Alleen zul je altijd zien dat de batterijen leeg zijn als je hem echt nodig hebt :/
Lekker aggressief jijquote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 3 maglites. Waarvan 1 in m'n auto
! Handig voor pech en om mensen neer te hoeken
.
Ach, wel smaak... als je iemand wilt hoeken met een zaklamp moet je het wel met een maglite doen natuurlijkquote:
http://www.vakantienieuws(...)plicht-in-de-auto-2/quote:Op maandag 19 november 2012 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
In welke landen is trouwens een brandblusser in de auto verplicht?
iemand specifiek?quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En terecht.. ik zou ook wel eens gewoon iemand keihard willen neerhoeken... just for fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |