jij ninja jij...quote:
neuhquote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kook jij?de pan is nog niet schoon
Hoe is 't gebeurd? Beterschapquote:Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat er is. Herr. Dokter laat me mooi wachten
.
Mannenquote:
Ik las platjesquote:
Ik zou d'r een pak slaag geven vanavondquote:
Met een koekenpanquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou d'r een pak slaag geven vanavond.
Ik ook nietquote:
Neequote:
Waaromquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou d'r een pak slaag geven vanavond.
Watch it misterquote:
Is lekkerquote:
Zal wel aan de naam liggen.. die van mij ookquote:
Koop effe een stel handboeien, is leuk.quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier... koekenpan te soft... maar goed... ik hoor t al.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Zal wel aan de naam liggen.. die van mij ook! Hoewel.. Hij had de smaak tepakken afgelopen weekend
.
Hebben we hoorquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koop effe een stel handboeien, is leuk.
Dat is nog softer dan een koekenpanquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koop effe een stel handboeien, is leuk.
En nog steeds te soft? Wat wil je van hem? Misschien moet je eens duidelijker communiceren.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nog softer dan een koekenpan
Depends of je naast de handboeien ook je koekenpan blijft gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nog softer dan een koekenpan
Ga jij je even met mijn seksleven bemoeienquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En nog steeds te soft? Wat wil je van hem? Misschien moet je eens duidelijker communiceren.
Keihard met de vlakke handquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Depends of je naast de handboeien ook je koekenpan blijft gebruiken natuurlijk.
Doe niet zo aangevallen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga jij je even met mijn seksleven bemoeien
Doet ze nietquote:
Dan blijven de handboeien soft hoorquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Depends of je naast de handboeien ook je koekenpan blijft gebruiken natuurlijk.
Vind je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |