Bier lust ik niet zo graagquote:
Woon je in zo'n nummerplaat-diefstal-gevoelige-omgeving dan?quote:Op maandag 19 november 2012 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
terug, ben maar mooi daar gebleven, koffie gedronken en gewoon gewacht. En popnagels in nummerplaten laten slaan ivm diefstal.
Lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Billen.
Ik heb nog wel wat ferme tikken over voor de billen van raene.
better safe then sorryquote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Woon je in zo'n nummerplaat-diefstal-gevoelige-omgeving dan?
Rode wijn is goedquote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kan ik je mooie billen niet meer zien in het donker
Whisky, heldinquote:
Dat het maar rood mag kleuren zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Billen.
Ik heb nog wel wat ferme tikken over voor de billen van raene.
Ik heb 3 maglitesquote:
Het is dat ze best prijzig zijn, maar ik wil er ook nog wel eens eentje.quote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 3 maglites. Waarvan 1 in m'n auto
! Handig voor pech en om mensen neer te hoeken
.
Ik heb een paar blends een paar bourbons en een single malt staanquote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Whisky, heldin
Ik heb hier 3 goede liggen, een Glenfarclas van 15 jaar oud, eentje van 21 jaar oud en eentje van 25 jaar oud
Pleur die bourbons maar over de schutting, ik neem die single malts welquote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb een paar blends een paar bourbons en een single malt staan.
De batterijen gaan pittig lang meequote:Op maandag 19 november 2012 16:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het is dat ze best prijzig zijn, maar ik wil er ook nog wel eens eentje.
Alleen zul je altijd zien dat de batterijen leeg zijn als je hem echt nodig hebt :/
Lekker aggressief jijquote:Op maandag 19 november 2012 16:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb 3 maglites. Waarvan 1 in m'n auto
! Handig voor pech en om mensen neer te hoeken
.
Ach, wel smaak... als je iemand wilt hoeken met een zaklamp moet je het wel met een maglite doen natuurlijkquote:
http://www.vakantienieuws(...)plicht-in-de-auto-2/quote:Op maandag 19 november 2012 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
In welke landen is trouwens een brandblusser in de auto verplicht?
iemand specifiek?quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En terecht.. ik zou ook wel eens gewoon iemand keihard willen neerhoeken... just for fun
quote:Op maandag 19 november 2012 16:17 schreef ErwinRommel het volgende:
In welke landen is trouwens een brandblusser in de auto verplicht?
Zelf verdediging hoorquote:
En datquote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach, wel smaak... als je iemand wilt hoeken met een zaklamp moet je het wel met een maglite doen natuurlijk
quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En terecht.. ik zou ook wel eens gewoon iemand keihard willen neerhoeken... just for fun
Beterschap.quote:
Dank je, toch maar eentje aanschaffen, zijn de kosten niet.quote:Op maandag 19 november 2012 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.vakantienieuws(...)plicht-in-de-auto-2/
Moet ik bang voor je worden buufquote:Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eentje die het sowieso verdiend ja, maar verder niemand specifiek hoor
Eerst maar eens afwachten wat er isquote:
luie faalhaasquote:
Nee hoor jij bent een vrouwquote:
Ik mag nog wel straks thuis komen toch?quote:Op maandag 19 november 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eentje die het sowieso verdiend ja, maar verder niemand specifiek hoor
-if they ask mequote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
luie faalhaas
[..]
Nee hoor jij bent een vrouwIk sla geen vrouwen (only if they ask me
)
Kook jij?quote:Op maandag 19 november 2012 16:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik mag nog wel straks thuis komen toch?
ik had al ge-edit jonguhquote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-if they ask me
-if they're asking me
Tell me about itquote:Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat er is. Herr. Dokter laat me mooi wachten
.
jij ninja jij...quote:
neuhquote:Op maandag 19 november 2012 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kook jij?de pan is nog niet schoon
Hoe is 't gebeurd? Beterschapquote:Op maandag 19 november 2012 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten wat er is. Herr. Dokter laat me mooi wachten
.
Mannenquote:
Ik las platjesquote:
Ik zou d'r een pak slaag geven vanavondquote:
Met een koekenpanquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou d'r een pak slaag geven vanavond.
Ik ook nietquote:
Neequote:
Waaromquote:Op maandag 19 november 2012 16:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou d'r een pak slaag geven vanavond.
Watch it misterquote:
Is lekkerquote:
Zal wel aan de naam liggen.. die van mij ookquote:
Koop effe een stel handboeien, is leuk.quote:Op maandag 19 november 2012 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier... koekenpan te soft... maar goed... ik hoor t al.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Zal wel aan de naam liggen.. die van mij ook! Hoewel.. Hij had de smaak tepakken afgelopen weekend
.
Hebben we hoorquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koop effe een stel handboeien, is leuk.
Dat is nog softer dan een koekenpanquote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En nog steeds te soft? Wat wil je van hem? Misschien moet je eens duidelijker communiceren.quote:
quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nog softer dan een koekenpan
Depends of je naast de handboeien ook je koekenpan blijft gebruiken natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nog softer dan een koekenpan
Ga jij je even met mijn seksleven bemoeienquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En nog steeds te soft? Wat wil je van hem? Misschien moet je eens duidelijker communiceren.
Keihard met de vlakke handquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Depends of je naast de handboeien ook je koekenpan blijft gebruiken natuurlijk.
Doe niet zo aangevallen.quote:Op maandag 19 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga jij je even met mijn seksleven bemoeien
Doet ze nietquote:
Dan blijven de handboeien soft hoorquote:Op maandag 19 november 2012 16:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Depends of je naast de handboeien ook je koekenpan blijft gebruiken natuurlijk.
Vind je?quote:
Ja maar ze maakt toch maar een geintje tegenover haar vriend lieverd, ze hebben al kei lang een relatie samen dat zit echt wel snor hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je?
Nouja zal wel aan mij liggen dan... Ik vind het nogal een scherpe reactie op ''misschien duidelijker communiceren wat je wilt''
quote:
Dat je billen in brand staanquote:
Geloof ik ook wel, ik zeg niet dat er iets mis moet zijn ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar ze maakt toch maar een geintje tegenover haar vriend lieverd, ze hebben al kei lang een relatie samen dat zit echt wel snor hoor.
Jij bent liefquote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar ze maakt toch maar een geintje tegenover haar vriend lieverd, ze hebben al kei lang een relatie samen dat zit echt wel snor hoor.
Oehlalaquote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Raene het volgende:
[..].
[..]
Dat je billen in brand staan.
yo man ik zie dat de boel weer open isquote:
Jij ookquote:
Krijg er zin vanquote:
Don't ask kijk maar in feedback of lees terugquote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
yo man ik zie dat de boel weer open is
wat was er aan de hand eigenlijk?
Ja, was een rel hierzo, dus topic moest even dicht.quote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
yo man ik zie dat de boel weer open is
wat was er aan de hand eigenlijk?
Handboeien?quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan nog veel van jou leren denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Handboeien?
Geef mij maar touw. Kan ik veel en veel meer mee.
Ja door het feest dat vannacht afspeelde.quote:
Leuk feest wel, maar of het dan nodig is om het te sluiten...quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja door het feest dat vannacht afspeelde.
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk feest wel, maar of het dan nodig is om het te sluiten...
Daar had niemand meer naar omgekeken denk ik.
Oh zat.quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan nog veel van jou leren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |