Ja maar ze maakt toch maar een geintje tegenover haar vriend lieverd, ze hebben al kei lang een relatie samen dat zit echt wel snor hoor.quote:Op maandag 19 november 2012 16:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je?
Nouja zal wel aan mij liggen dan... Ik vind het nogal een scherpe reactie op ''misschien duidelijker communiceren wat je wilt''
quote:
Dat je billen in brand staanquote:
Geloof ik ook wel, ik zeg niet dat er iets mis moet zijn ofzo.quote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar ze maakt toch maar een geintje tegenover haar vriend lieverd, ze hebben al kei lang een relatie samen dat zit echt wel snor hoor.
Jij bent liefquote:Op maandag 19 november 2012 16:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar ze maakt toch maar een geintje tegenover haar vriend lieverd, ze hebben al kei lang een relatie samen dat zit echt wel snor hoor.
Oehlalaquote:Op maandag 19 november 2012 16:40 schreef Raene het volgende:
[..].
[..]
Dat je billen in brand staan.
yo man ik zie dat de boel weer open isquote:
Jij ookquote:
Krijg er zin vanquote:
Don't ask kijk maar in feedback of lees terugquote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
yo man ik zie dat de boel weer open is
wat was er aan de hand eigenlijk?
Ja, was een rel hierzo, dus topic moest even dicht.quote:Op maandag 19 november 2012 16:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
yo man ik zie dat de boel weer open is
wat was er aan de hand eigenlijk?
Handboeien?quote:Op maandag 19 november 2012 16:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Koop effe een stel handboeien, is leuk.
Ik kan nog veel van jou leren denk ik.quote:Op maandag 19 november 2012 16:44 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Handboeien?
Geef mij maar touw. Kan ik veel en veel meer mee.
Ja door het feest dat vannacht afspeelde.quote:
Leuk feest wel, maar of het dan nodig is om het te sluiten...quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja door het feest dat vannacht afspeelde.
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 19 november 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuk feest wel, maar of het dan nodig is om het te sluiten...
Daar had niemand meer naar omgekeken denk ik.
Oh zat.quote:Op maandag 19 november 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan nog veel van jou leren denk ik.
Ik heb op scouting gezetenquote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Oh zat.
Ik heb genoeg beginners cursussen knopen gegeven.
quote:Op maandag 19 november 2012 16:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Oh zat.
Ik heb genoeg beginners cursussen knopen gegeven.
Jonge ik kan knopen als een mallequote:
ik ookquote:
Brofist.quote:
Hahahaha. Ik vraag me altijd af he, wat doe je nou precies op scouting?quote:
tik em aanquote:
Ik was 12, neuken en zuipen deed ik toen nog nietquote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik vraag me altijd af he, wat doe je nou precies op scouting?
Behalve neuken en zuipen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Ik niet, heb ik geen geduld voor, gelijk in de boeienquote:Op maandag 19 november 2012 16:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Jonge ik kan knopen als een malle!
Wel effectiefquote:Op maandag 19 november 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik niet, heb ik geen geduld voor, gelijk in de boeien
Jaar of 6 ookquote:Op maandag 19 november 2012 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
tik em aan
hoelang heb jij er gezeten?
ik 6 jaar
aah okequote:
Oh, hij was op huisbezoek, ik vind het ook niet erg om te wachten.quote:Op maandag 19 november 2012 16:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Tell me about it! Doktoren laten bijna altijd op zich wachten, komt meestal ook wel omdat mensen een dubbele afspraak hadden moeten maken maar een enkele hebben gekozen omdat ze dan eerder geholpen konden worden
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |