5 jaar, 4 maanden, en de KM's zou ik op moeten zoeken, weet ik niet uit m'n hoofdquote:Op maandag 19 november 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 jaar +- 10k kilometers gehad denk ik wel.
Verhip! Ik al 4quote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg nou wat, heb nu bijna 2 jaar rijbewijs
Mja, ik heb ook een paar lessen gehad toen ik nog in Deventer woonde. Toen verhuisde ik, ging ik hier verder met lessen. Dus die instructeur komt aan de deur en vraagt of ik wel eens gereden had. Ik mocht dus zelf wegrijden enzo, op een gegeven moment reed hij maar naar een industrieterrein, want ik "had nog een boel te leren". Klaar in 20 lessenquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had al 3x afgereden (en gezakt).
Stapte over op een andere rijschool, eerste les "we kijken even hoe je ervoor staat, daarna kijken we hoeveel lessen we nog nodig hebben".
Binnen een half uur mocht ik de auto aan de kant zetten voor een gesprekje.
"Jij kunt nog helemaal niet autorijden... ik zou jou nooit af laten rijden. Wat een *** die jou heeft af laten rijden".
Dan vraag je je ook ff af waarom je zoveel centjes naar je eerste rijschool kwam brengen hoor.
Kindje toch wat spannend.quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een vibrator gekocht net. Vanavond testtijd
Ghehehehe, ik heb in een half jaar bijna 40k met m'n oude beestje geredenquote:Op maandag 19 november 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
1 jaar +- 10k kilometers gehad denk ik wel.
Ingepland?quote:Op maandag 19 november 2012 15:39 schreef kingtoppie het volgende:
Ik had eigenlijk niet ingepland moeten worden anders had ik het best gehaald de eerste keer.
Tja, na het overstappen van rijschool was het bij mij ook zo gebeurt.quote:Op maandag 19 november 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook een paar lessen gehad toen ik nog in Deventer woonde. Toen verhuisde ik, ging ik hier verder met lessen. Dus die instructeur komt aan de deur en vraagt of ik wel eens gereden had. Ik mocht dus zelf wegrijden enzo, op een gegeven moment reed hij maar naar een industrieterrein, want ik "had nog een boel te leren". Klaar in 20 lessen
Ben wel enorm blij dat ik in 1 keer geslaagd ben zeg
Whut why?quote:Op maandag 19 november 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehehe, ik heb in een half jaar bijna 40k met m'n oude beestje gereden
Wat voor een?quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Stage, dagelijks 120 km ongeveer woon-werkverkeer. En omdat het allemaal nieuw en spannend was ook gewoon doelloos rond gaan rijdenquote:
Pics?quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Toen de benzine nog 1.28 per liter kosttequote:Op maandag 19 november 2012 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stage, dagelijks 120 km ongeveer woon-werkverkeer. En omdat het allemaal nieuw en spannend was ook gewoon doelloos rond gaan rijden
Mja, zoiets. Maar die Golf was nog best zuinigquote:Op maandag 19 november 2012 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Toen de benzine nog 1.28 per liter kostte
12 jaar, 8 maanden en 14 dagen mijn rijbewijs.quote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg nou wat, heb nu bijna 2 jaar rijbewijs
Nice, nicequote:Op maandag 19 november 2012 15:42 schreef Nixx- het volgende:
[..]
12 jaar, 8 maanden en 14 dagen mijn rijbewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |