De laatste kindjesquote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bijna de laatste kindjesdan zsm naar de zaak en ff langs ouderlijk huis, N64 opzoeken
Op die manier. Ja, dan gaat t hard ja.quote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb iets van 31 uur gelest... Ik had een pakket van 30 uur.
Dan zou ik het best snappen dat die laatste uur niet is opgegeven... is toch iets van 3.3% gelijk zwart
En als je bijvoorbeeld een rijschool hebt voor alleen vrouwen dan zijn de cijfers natuurlijk ook heel anders.quote:Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Op die manier. Ja, dan gaat t hard ja.
Ik had een pakket van 30 uur, maar was klaar na 23 uurquote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb iets van 31 uur gelest... Ik had een pakket van 30 uur.
Dan zou ik het best snappen dat die laatste uur niet is opgegeven... is toch iets van 3.3% gelijk zwart
Je hebt al betaald... Dusja dan die overige 7 uur waarschijnlijk voor een bepaald tarief terugstorten.quote:Op maandag 19 november 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had een pakket van 30 uur, maar was klaar na 23 uurBenieuwd hoe ze dat hebben opgelost
Ja, ik kreeg wel een leuke som terug, maar ik ben benieuwd hoe zij dat met de urenregistratie enzo hebben gedaan.quote:Op maandag 19 november 2012 15:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt al betaald... Dusja dan die overige 7 uur waarschijnlijk voor een bepaald tarief terugstorten.
De uren registratie doen ze denk ik pas als ze daadwerkelijk een rijles hebben ingepland.quote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik kreeg wel een leuke som terug, maar ik ben benieuwd hoe zij dat met de urenregistratie enzo hebben gedaan.
Ik hoor vaak dat ik te hard rijquote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef kingtoppie het volgende:
Een vriend van me vindt dat ik nogal ''haastig'' rij.![]()
Ik kon makkelijk klaar zijn bij 25, maar toen ging ik opeens minder lessen en dan vervallen je rijskills.quote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, wat waren jullie snel klaar met lessen zeg.
Ik was een beetje een faalhaasje, denk ik.
Hij zit dan naast me als ik pakketjes rondrij, en ja... Ik scheur wel redelijk stiekem.quote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik hoor vaak dat ik te hard rij
Ik vind dat altijd zo stom he, de een ligt het een beter dan de anderquote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jeetje, wat waren jullie snel klaar met lessen zeg.
Ik was een beetje een faalhaasje, denk ik.
Ik was tussendoor 3 maanden gestopt en volgens hem maakte mijn eerste les daarna nauwelijks verschil met die daarvoor. Zo slecht ben ikquote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kon makkelijk klaar zijn bij 25, maar toen ging ik opeens minder lessen en dan vervallen je rijskills.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was tussendoor 3 maanden gestopt en volgens hem maakte mijn eerste les daarna nauwelijks verschil met die daarvoor. Zo slecht ben ik
quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een vibrator gekocht net. Vanavond testtijd
Ik had al 3x afgereden (en gezakt).quote:Op maandag 19 november 2012 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was tussendoor 3 maanden gestopt en volgens hem maakte mijn eerste les daarna nauwelijks verschil met die daarvoor. Zo slecht ben ik
quote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een vibrator gekocht net. Vanavond testtijd
Zulke rijschoolhouders ja, levert het CBR wel veel extra centjes opquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik had al 3x afgereden (en gezakt).
Stapte over op een andere rijschool, eerste les "we kijken even hoe je ervoor staat, daarna kijken we hoeveel lessen we nog nodig hebben".
Binnen een half uur mocht ik de auto aan de kant zetten voor een gesprekje.
"Jij kunt nog helemaal niet autorijden... ik zou jou nooit af laten rijden. Wat een *** die jou heeft af laten rijden".
Dan vraag je je ook ff af waarom je zoveel centjes naar je eerste rijschool kwam brengen hoor.
1 jaar +- 10k kilometers gehad denk ik wel.quote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg nou wat, heb nu bijna 2 jaar rijbewijs
Ik ook bijnaquote:Op maandag 19 november 2012 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Krijg nou wat, heb nu bijna 2 jaar rijbewijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |