En misschien ook niet.quote:Op maandag 19 november 2012 13:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, da's dom. Misschien was ie dronken en het vergeten te doen.
Die man heeft 13 jaar aan deze zaak gewerkt en tien jaar lopen bakkeleien over een grootschalig DNA-onderzoek, hell, hij is de incrowd.quote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het nieuws als eerste bekend maken toch echt wel een vorm van credits opeisen en laten zien hoe zeer je tot de incrowd hoort, maar dat kan aan mij liggen. En nee, met 'ik heb het opgelost' kijkt 'ie wel uit sinds het 'ik heb de moord op Holloway opgelost zie de beelden van Joran maar'-incidentje, maar dat maakt hem natuurlijk niet minder een ego-tripper.
Ik heb geen mail ontvangen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je zou ook antwoord op mijn mail kunnen geven.
Die heet andersquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hebben we een knopje voor hé.
Brammetje mag dat niet.quote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
Is al bekendgemaakt dat Brammetje Moszkowicz zijn advocaat is?
Dat kan jij veranderenquote:
Jawel hoor. Tot het hoger beroep mag hij gewoon zijn vak uitoefenen. Lijkt me een typische zaak voor hem, lekker veel media aandacht waar zijn ego een goede boost van kan krijgen.quote:
Bron?quote:Op maandag 19 november 2012 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
Is al bekendgemaakt dat Brammetje Moszkowicz zijn advocaat is?
Neh, hier krijgt hij de publieke opinie tegen zich en dat kan hij nu niet zo goed gebruiken.quote:Op maandag 19 november 2012 13:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jawel hoor. Tot het hoger beroep mag hij gewoon zijn vak uitoefenen. Lijkt me een typische zaak voor hem, lekker veel media aandacht waar zijn ego een goede boost van kan krijgen.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:05 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jawel hoor. Tot het hoger beroep mag hij gewoon zijn vak uitoefenen. Lijkt me een typische zaak voor hem, lekker veel media aandacht waar zijn ego een goede boost van kan krijgen.
Wacht effe hoor, dus je draait nu 180 graden om?quote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met SHO te maken, ik weet niet waar je het over hebtIk zit al eeuwen niet meer in SHO, en niet zomaar.
Ik zeg simpel dat het gelul voor de persconferentie over Marianne Vaatstra dat de dader gepakt is onzin is.
En dat zal je wel zien ook.
Nog wel hoor aangezien hij in hoger beroep isquote:
Ja, dat klopt. Maar ik bedoel enkel: een romance en een afspraakje die nacht met die verdachte lijkt zo vreemd omdat zij niet op een bepaald tijdstip naar huis wilde. Ze ging toen de anderen gingen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nee haar toenmalige vriend had vooraf beloofd in het bijzijn van Marianne's ouders een taxi voor haar te bellen.
Echter op de avond zelf besloot hij samen met nog een vriend dit niet te doen en haar op de fiets te laten gaan. Destijds was iedereen nog niet in het bezit van een mobiel etc.
Hij is nog nooit in aanraking gekomen met politiequote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik las ergens hier een profielschets en daar had men het over een mogelijke seriemoordenaar. Ben nu eigenlijk heel benieuwd of er nog meer naar boven komt en wellicht meer zaken naar boven komen? #sensatiezucht...
Het maakt haar niet uit wat ze neertypt, zolang het maar niet strookt met wat de rest vindt. Je negatief onderscheiden heet dat.quote:Op maandag 19 november 2012 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht effe hoor, dus je draait nu 180 graden om?![]()
Want da's precies dat hier ook gezegd werd, dat het slechts een VERDACHTE is en nog geen dader. Jij kwam met DNA praat en riep dat de kans te verwaarlozen is zo klein dus dat het hem wel moet zijn, waar of niet?
Is aan de andere kant van het land, maar de moordenaar van Nicole van de Hurk is ook nog steeds niet gepakt.quote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik las ergens hier een profielschets en daar had men het over een mogelijke seriemoordenaar. Ben nu eigenlijk heel benieuwd of er nog meer naar boven komt en wellicht meer zaken naar boven komen? #sensatiezucht...
Ik draai niks 180 graden om, jij leest niet goed.quote:Op maandag 19 november 2012 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht effe hoor, dus je draait nu 180 graden om?![]()
Want da's precies dat hier ook gezegd werd, dat het slechts een VERDACHTE is en nog geen dader. Jij kwam met DNA praat en riep dat de kans te verwaarlozen is zo klein dus dat het hem wel moet zijn, waar of niet?
Het was een lustmoord. Blijft meestal niet bij eentje. Dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Dus? Hij is nu ook gelinkt met Marianne Vaatstra en 13 jaar buiten beeld geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is nog nooit in aanraking gekomen met politie
Detective #828826482quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het was een lustmoord. Blijft meestal niet bij eentje. Dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Veertiende keer bedoel je.quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik draai niks 180 graden om, jij leest niet goed.
Inderdaad. Ik heb dingen opgezocht, in tegenstelling tot de meeste mensen hier.
De kans is idd te verwaarlozen zo klein dat het een ander zou zijn.
Maar wacht nou maar eens de persconferentie af. Tweede keer.
Neuh hoor, ben gewoon nieuwsgierig naar het achtergrondverhaal. En dat lustmoordenaars het meestal niet bij één slachtoffer houden is een bekend gegeven. Is ook niet voor niets dat ook de politie die mogelijkheid in het oog hield.quote:
Denk ook niet dat ze iedereen die ooit op welke manier en hoe zijdelings dan ook contact met hen heeft gehad, kunnen gaan onderzoeken.quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dus? Hij is nu ook gelinkt met Marianne Vaatstra en 13 jaar buiten beeld geweest.
Is er al iemand veroordeeld?quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh hoor, ben gewoon nieuwsgierig naar het achtergrondverhaal. En dat lustmoordenaars het meestal niet bij één slachtoffer houden is een bekend gegeven. Is ook niet voor niets dat ook de politie die mogelijkheid in het oog hield.
Maar zo'n grote zaak zal ie toch niet meer aannemen als het mogelijk is dat ie ergens halverwege gedwongen moet afhaken misschien?quote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nog wel hoor aangezien hij in hoger beroep is
En van de week kwam hij nog in het 8 uur journaal als advocaat van x, geen idee welke zaak
Mwah. Echte serie-en lustmoordenaars die meerdere slachtoffers maken kennen we niet echt in NL.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh hoor, ben gewoon nieuwsgierig naar het achtergrondverhaal. En dat lustmoordenaars het meestal niet bij één slachtoffer houden is een bekend gegeven. Is ook niet voor niets dat ook de politie die mogelijkheid in het oog hield.
Ik kan je niet meer volgen. Laat maar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Veertiende keer bedoel je.
Maar je bent idd de moeite niet om mee in discussie te gaan, je leutert maar wat.
Als ik het met je eens ben roep je namelijk snel weer het tegenovergestelde
Maar ik snap het, als je gewoon van alles roept kan je straks na de persconferentie zeggen 'ZIE JE IK ZEI HET TOCH???' omdat je gewoon álles hebt geroepen. Best clever, Robijntje!
Ik ga geen moeite er meer in steken ook. Kusje
Nee. En waar zie je mij zeggen dat ik weet dat dit de dader is? Ik weet heel goed dat er andere mogelijkheden zijn, vandaar ook dat ik vanmorgen bijvoorbeeld twitterde dat de moordenaar *lijkt* te zijn gevonden.quote:
Hoe weet je dan dat het een lustmoord is?quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee. En waar zie je mij zeggen dat ik weet dat dit de dader is? Ik weet heel goed dat er andere mogelijkheden zijn, vandaar ook dat ik vanmorgen bijvoorbeeld twitterde dat de moordenaar *lijkt* te zijn gevonden.
wat niet wil zeggen dat hij geen andere strafbare feiten heeft gepleegdquote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is nog nooit in aanraking gekomen met politie
quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het een lustmoord is?
persco is gepland voor 6 uurquote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens nu.nl zijn ze eerst nu een dubbelcheck aan het doen bij de dader, en wordt zijn DNA nu weer gecontroleerd en komt er dan een persconferentie.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Wel erg voor die vrouw dat haar man is vreemd geweest. Moet hart verscheurend zijn.
Voor zijn vrouw, zijn kinderen, zijn broers, zijn ouders...quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Wel erg voor die vrouw dat haar man is vreemd geweest. Moet hart verscheurend zijn.
Het staat dus niet vast.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]Bel de politie ff dat ze al die tijd het verkeerde scenario hebben gebruikt.
Veel erger lijkt mij, is dat deze man iemand heeft omgebracht.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Wel erg voor zijn vrouw om te horen dat haar man is vreemd gegaan. Moet hart verscheurend zijn.
Dat vreemdgaan lijkt me nog het minst erge aan het hele verhaal.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Wel erg voor zijn vrouw om te horen dat haar man is vreemd gegaan. Moet hart verscheurend zijn.
Ah, je ziet het nu zelf ook in. Dat had de rest in het 1e topic al door...quote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer volgen. Laat maar.
Je kent het verhaal toch niet? Misschien wist ze er wel van en heeft ze ook haar mond gehouden. Je weet het niet...quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Ook jij kan niet lezen en vult maar wat in.quote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ah, je ziet het nu zelf ook in. Dat had de rest in het 1e topic al door...
OT:
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe die avond 13 jaar geleden is gelopen. Misschien wat voor Peter R. De Vries om er een reconstructie-uitzending aan te wijden.
Ik zal onder al mijn posts een disclaimer plaatsen 'Er staat niets vast, ik redeneer op basis van de nu bekende informatie'.quote:
Voor de minder ontwikkelde mensen onder ons:quote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zal onder al mijn posts een disclaimer plaatsen 'Er staat niets vast, ik redeneer op basis van de nu bekende informatie'.
Je kunt ook overdrijven.
Je kent de man zelf niet?quote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef OverRated het volgende:
Woon er vlakbij, ken die kinderen enz.. Bah wat raar dit
Goh, nee, echt?quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Voor de minder ontwikkelde mensen onder ons:
Politie spoort op, justitie vervolgt.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens de telegraaf is de dader volgens dorpsbewoners een rustige en betrokken man die veel op z'n land bezig was.
Er zijn een aantal mogelijkheden, de meest voor de hand liggende zijn de volgende:quote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef ChronoVisor het volgende:
Ik snap het niet. Als hij echt de dader is, WAAROM geeft hij dan vrijwillig zijn dna af?
Gaten graven zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens de telegraaf is de dader volgens dorpsbewoners een rustige en betrokken man die veel op z'n land bezig was.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik draai niks 180 graden om, jij leest niet goed.
Inderdaad. Ik heb dingen opgezocht, in tegenstelling tot de meeste mensen hier.
De kans is idd te verwaarlozen zo klein dat het een ander zou zijn.
Maar wacht nou maar eens de persconferentie af. Tweede keer.
Was weer nodig, tussen onze reply's alweer 2x 'dader' gelezen.quote:
Hoe kan dit?quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
die veel op z'n land bezig was.
Waarom woont hij nog steeds in de buurt? Ok, het is verdacht wanneer je opeens het vliegtuig naar China pakt. Maar toch..quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mogelijkheden, de meest voor de hand liggende zijn de volgende:
- Peer pressure
- Hij wilde zijn familie de ellende besparen die het gevolg zou zijn van de uitslag van het verwantenonderzoek
- Hij was het zat een dubbelleven te leiden
- Hij dacht dat ze werkelijk alleen maar naar verwanten zochten (lijkt me onwaarschijnlijk)
- Hij wist niet meer dat hij contact met Marianne had gehad (lijkt me ook onwaarschijnlijk)
En dan zullen er nog wel een paar zijn die je met of zonder vreemde kronkel kunt bedenken.
Ook meegedaan aan het onderzoek? Gewoon benieuwdquote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef OverRated het volgende:
Diezelfde politie die al die tijd een verkeerd daderprofiel hebben gebruikt bedoel je?quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]Bel de politie ff dat ze al die tijd het verkeerde scenario hebben gebruikt.
Of misschien dacht hij dat het gevonden DNA niet van hem was. Om de een of andere vage reden.quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mogelijkheden, de meest voor de hand liggende zijn de volgende:
- Peer pressure
- Hij wilde zijn familie de ellende besparen die het gevolg zou zijn van de uitslag van het verwantenonderzoek
- Hij was het zat een dubbelleven te leiden
- Hij dacht dat ze werkelijk alleen maar naar verwanten zochten (lijkt me onwaarschijnlijk)
- Hij wist niet meer dat hij contact met Marianne had gehad (lijkt me ook onwaarschijnlijk)
En dan zullen er nog wel een paar zijn die je met of zonder vreemde kronkel kunt bedenken.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef OverRated het volgende:
Indien een boer een goedlopend bedrijf heeft is ie redelijk honkvast.quote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Waarom woont hij nog steeds in de buurt? Ok, het is verdacht wanneer je opeens het vliegtuig naar China pakt. Maar toch..
Ik zou het wel weten, vluchten naar een land dat niet uitlevert.quote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Waarom woont hij nog steeds in de buurt? Ok, het is verdacht wanneer je opeens het vliegtuig naar China pakt. Maar toch..
Misschien ook omdat er overal in de media wordt geroepen dat de zaak is opgelost? Die kans is ook wel heel erg groot, maar ik deel je zorg hoor. Zelfde bij Robert M., die was ook al lang en breed veroordeeld voordat Justitie überhaupt aan het woord was geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Was weer nodig, tussen onze reply's alweer 2x 'dader' gelezen.
Of ze wilde blijven omdat ze afgesproken had met die 31-jarige boer, en dat die juist kwaad werd toen hij haar onderweg tegenkwam, omdat ze zich dus niet aan de afspraak had gehouden elkaar in de kroeg te ontmoeten.quote:Op maandag 19 november 2012 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, er is een raar iets op die avond: zij was met die jongens uit, en wat ik begrepen heb is dat die knullen wég wilden uit die uitgaansgelegenheid. Zij had willen blijven. Dus is een afspraakje midden in die nacht, niet logisch.
Dat zijn vaak landen met niet al te beste cellenquote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, vluchten naar een land dat niet uitlevert.
Ik ga er niet meer op in. Heb vanmorgen al genoeg bronnen opgezocht.quote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
De kans is te verwaarlozen zo klein dat het DNA-materiaal VAN IEMAND ANDERS IS.
Dat wil dus NIET zeggen dat de kans verwaarloosbaar klein is dat hij de dader niet is.
Waarom wil je dat nou niet begrijpen?![]()
Conclusie: alle boeren zijn verkrachters en moordenaarsquote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dus dan hoef je niet meer zelf na te denken?quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien ook omdat er overal in de media wordt geroepen dat de zaak is opgelost? Die kans is ook wel heel erg groot, maar ik deel je zorg hoor. Zelfde bij Robert M., die was ook al lang en breed veroordeeld voordat Justitie überhaupt aan het woord was geweest.
Door jou hoop ik echt dat het niet de dader blijkt te zijnquote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in. Heb vanmorgen al genoeg bronnen opgezocht.
Als jij wil geloven dat dit niet de dader is, dan ga je gang. Who cares? Niemand.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door jou hoop ik echt dat het niet de dader blijkt te zijn
Ja. Dat dacht ik al.quote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vermoeiend zeg. Wat iedereen hier aangeeft is precies datgene wat het NFI er van zegt:quote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als jij wil geloven dat dit niet de dader is, dan ga je gang. Who cares? Niemand.
Spreken van een verdachte i.p.v. een dader is wat anders dan niet geloven dat dit de dader is.quote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus dan hoef je niet meer zelf na te denken?
Jij veroordeelt hem al.quote:Op maandag 19 november 2012 13:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik al.
Mensen interesseert het hier geen bal wie de dader is.Als ze maar wat kunnen lullen.
Ze snapt gewoon echt het verschil niet. Ze denkt dat omdat de kans dat een DNA-profiel van iemand anders is verwaarloosbaar klein is, dat dat betekent dat de kans dat hij NIET de dader is, ook verwaarloosbaar klein is. Ze ziet het echt nietquote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als de media roepen dat hij de dader is volg jij??quote:
En dat doe jij zeker niet? Want jij bent al 50+ je hebt vast alle wijsheid in pachtquote:Op maandag 19 november 2012 13:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik al.
Mensen interesseert het hier geen bal wie de dader is.Als ze maar wat kunnen lullen.
Nee. Ik vraag me dingen af op basis van de hypothese dat het hier om de dader gaat. Ik ben wel de laatste om uit te gaan van het guilty until proven innocent-adagium.quote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als de media roepen dat hij de dader is volg jij??
Wat mensen hier zeggen interesseert me inderdaad niet.quote:Op maandag 19 november 2012 13:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze snapt gewoon echt het verschil niet. Ze denkt dat omdat de kans dat een DNA-profiel van iemand anders is verwaarloosbaar klein is, dat dat betekent dat de kans dat hij NIET de dader is, ook verwaarloosbaar klein is. Ze ziet het echt niet
Degene die hier het meest dom lult ben jij toch echt zelf. Iets zegt mij dat jij bij 99% vd posters hier de neus uitkomt.quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat mensen hier zeggen interesseert me inderdaad niet.
Ik heb zo vaak voorbeelden gezien van gelul, dat het mijn oren uitkomt.
Er is een verdachte gepakt wiens DNA overeenkwam met DNA wat gevonden is op Marianne Vaatstra. Dat zegt niet dat het per definitie de dader is, al is de kans dat hij er wat mee te maken heeft uiteraard zeer groot. Hij heeft haar iig nog gezien voor de moord.quote:Ik vind het veel belangrijker wat experts ervan zeggen. En het is duidelijk dat de dader gepakt is.
En nogmaals: zie DNA. Maar dat interesseert jullie niet
De experts zeggen:quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind het veel belangrijker wat experts ervan zeggen. En het is duidelijk dat de dader gepakt is.
Mensen die op een internetforum gaan lopen zeiken dat anderen aan het speculeren zijn begrijpen het echt niet.quote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, enkel gespeculeer.
Wat heeft dit nou voor zin
Het is maar goed dat jij geen rechter bent.quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind het veel belangrijker wat experts ervan zeggen. En het is duidelijk dat de dader gepakt is.
Nee hoor. Het is duidelijk dat er een mogelijke dader opgepakt is. Een verdachte.quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Goed, in de herhaling dan nog maar een keer, omdat Robijn48 te dom blijft om te poepen:quote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |