Het was een lustmoord. Blijft meestal niet bij eentje. Dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik las ergens hier een profielschets en daar had men het over een mogelijke seriemoordenaar. Ben nu eigenlijk heel benieuwd of er nog meer naar boven komt en wellicht meer zaken naar boven komen? #sensatiezucht...
Dus? Hij is nu ook gelinkt met Marianne Vaatstra en 13 jaar buiten beeld geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is nog nooit in aanraking gekomen met politie
Detective #828826482quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het was een lustmoord. Blijft meestal niet bij eentje. Dus daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Veertiende keer bedoel je.quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik draai niks 180 graden om, jij leest niet goed.
Inderdaad. Ik heb dingen opgezocht, in tegenstelling tot de meeste mensen hier.
De kans is idd te verwaarlozen zo klein dat het een ander zou zijn.
Maar wacht nou maar eens de persconferentie af. Tweede keer.
Neuh hoor, ben gewoon nieuwsgierig naar het achtergrondverhaal. En dat lustmoordenaars het meestal niet bij één slachtoffer houden is een bekend gegeven. Is ook niet voor niets dat ook de politie die mogelijkheid in het oog hield.quote:
Denk ook niet dat ze iedereen die ooit op welke manier en hoe zijdelings dan ook contact met hen heeft gehad, kunnen gaan onderzoeken.quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Dus? Hij is nu ook gelinkt met Marianne Vaatstra en 13 jaar buiten beeld geweest.
Is er al iemand veroordeeld?quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh hoor, ben gewoon nieuwsgierig naar het achtergrondverhaal. En dat lustmoordenaars het meestal niet bij één slachtoffer houden is een bekend gegeven. Is ook niet voor niets dat ook de politie die mogelijkheid in het oog hield.
Maar zo'n grote zaak zal ie toch niet meer aannemen als het mogelijk is dat ie ergens halverwege gedwongen moet afhaken misschien?quote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nog wel hoor aangezien hij in hoger beroep is
En van de week kwam hij nog in het 8 uur journaal als advocaat van x, geen idee welke zaak
Mwah. Echte serie-en lustmoordenaars die meerdere slachtoffers maken kennen we niet echt in NL.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuh hoor, ben gewoon nieuwsgierig naar het achtergrondverhaal. En dat lustmoordenaars het meestal niet bij één slachtoffer houden is een bekend gegeven. Is ook niet voor niets dat ook de politie die mogelijkheid in het oog hield.
Ik kan je niet meer volgen. Laat maar.quote:Op maandag 19 november 2012 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Veertiende keer bedoel je.
Maar je bent idd de moeite niet om mee in discussie te gaan, je leutert maar wat.
Als ik het met je eens ben roep je namelijk snel weer het tegenovergestelde
Maar ik snap het, als je gewoon van alles roept kan je straks na de persconferentie zeggen 'ZIE JE IK ZEI HET TOCH???' omdat je gewoon álles hebt geroepen. Best clever, Robijntje!
Ik ga geen moeite er meer in steken ook. Kusje
Nee. En waar zie je mij zeggen dat ik weet dat dit de dader is? Ik weet heel goed dat er andere mogelijkheden zijn, vandaar ook dat ik vanmorgen bijvoorbeeld twitterde dat de moordenaar *lijkt* te zijn gevonden.quote:
Hoe weet je dan dat het een lustmoord is?quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee. En waar zie je mij zeggen dat ik weet dat dit de dader is? Ik weet heel goed dat er andere mogelijkheden zijn, vandaar ook dat ik vanmorgen bijvoorbeeld twitterde dat de moordenaar *lijkt* te zijn gevonden.
wat niet wil zeggen dat hij geen andere strafbare feiten heeft gepleegdquote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is nog nooit in aanraking gekomen met politie
quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het een lustmoord is?
persco is gepland voor 6 uurquote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens nu.nl zijn ze eerst nu een dubbelcheck aan het doen bij de dader, en wordt zijn DNA nu weer gecontroleerd en komt er dan een persconferentie.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Wel erg voor die vrouw dat haar man is vreemd geweest. Moet hart verscheurend zijn.
Voor zijn vrouw, zijn kinderen, zijn broers, zijn ouders...quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Wel erg voor die vrouw dat haar man is vreemd geweest. Moet hart verscheurend zijn.
Het staat dus niet vast.quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]Bel de politie ff dat ze al die tijd het verkeerde scenario hebben gebruikt.
Veel erger lijkt mij, is dat deze man iemand heeft omgebracht.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Wel erg voor zijn vrouw om te horen dat haar man is vreemd gegaan. Moet hart verscheurend zijn.
Dat vreemdgaan lijkt me nog het minst erge aan het hele verhaal.quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Wel erg voor zijn vrouw om te horen dat haar man is vreemd gegaan. Moet hart verscheurend zijn.
Ah, je ziet het nu zelf ook in. Dat had de rest in het 1e topic al door...quote:Op maandag 19 november 2012 13:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik kan je niet meer volgen. Laat maar.
Je kent het verhaal toch niet? Misschien wist ze er wel van en heeft ze ook haar mond gehouden. Je weet het niet...quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |