abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 maart 2015 @ 17:47:32 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151161745
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 17:45 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Vraag 1: Ja, onofficieel wel.
Vraag 2: Geen idee.
Niet onofficieel, de zaak is officieel opgelost.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_151161750
-tl;dr-

[ Bericht 99% gewijzigd door Specularium op 29-03-2015 17:53:12 ]
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_151162448
@Buster24 zondag 22 maart 2015 @ 06:54:15 #142

Hier is het vonnis, weet niet of het al ergens op rechtspraak.nl staat.

http://www.jfkmurdersolved.com/vaatstra/HBKortGeding.pdf

Het ingebrachte zgn 'campingverslag' waarover in dit vonnis wordt geschreven, is ook online te vinden.
pi_151163061
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:09 schreef Lutalo het volgende:

Het ingebrachte zgn 'campingverslag' waarover in dit vonnis wordt geschreven, is ook online te vinden.
Waar meer specifiek over in het vonnis wordt geschreven dat het terzijde wordt geschoven omdat het onvoldoende feitelijk onderbouwd is. Oftewel: een oncontroleerbaar verhaal dat best wel eens verzonnen kan zijn. Draai het niet om!
pi_151163289
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Waar meer specifiek over in het vonnis wordt geschreven dat het terzijde wordt geschoven omdat het onvoldoende feitelijk onderbouwd is. Oftewel: een oncontroleerbaar verhaal dat best wel eens verzonnen kan zijn. Draai het niet om!
Het was te controleren: Maaike onder ede verhoren, daar is ook om gevraagd.

Wat draai ik om? ( Het ingebrachte zgn 'campingverslag' waarover in dit vonnis wordt geschreven, is ook online te vinden.)
pi_151163540
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:42 schreef Lutalo het volgende:

[..]

( Het ingebrachte zgn 'campingverslag' waarover in dit vonnis wordt geschreven, is ook online te vinden.)

Als lasterlijke bewering ja, zonder een spoortje bewijs. Ik heb nieuws voor je: dat iets online te vinden is maakt het nog niet waar. Donderstraal asjeblieft op met je onsmakelijke Mauritziaanse verdachtmakingen.
pi_151163589
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:09 schreef Lutalo het volgende:
@Buster24 zondag 22 maart 2015 @ 06:54:15 #142

Hier is het vonnis, weet niet of het al ergens op rechtspraak.nl staat.

http://www.jfkmurdersolved.com/vaatstra/HBKortGeding.pdf

Ach als de kluisverklaringen al verzonnen zijn, wie zegt me dat het campingverslag klopt?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  zondag 29 maart 2015 @ 18:54:00 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151163652
quote:
Tot slot wil ik u namens cliënte en haar familie dringend verzoeken deze
zaak te laten rusten. Er ligt een inmiddels onherroepelijk vonnis gebaseerd
op onomstotelijk en objectief DNA bewijs, waarbij bovendien de dader NB een
volledige bekentenis heeft afgelegd. Cliënte en haar familie willen na alle
jaren van onzekerheid in rust deze treurige zaak kunnen afsluiten. Zij
ervaren uw bemoeienissen als uiterst ongewenst en pijnlijk en verzoeken u
met klem hiermee te staken.
Aldus de advocaat van moeder Maaike. Heb gewoon een beetje respect in je alu-donder.

https://rechtiskrom.wordpress.com/2013/10/28/4296/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151163679
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:42 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Het was te controleren: Maaike onder ede verhoren, daar is ook om gevraagd.

Wat draai ik om? ( Het ingebrachte zgn 'campingverslag' waarover in dit vonnis wordt geschreven, is ook online te vinden.)

Maaike hoeft niet verhoord te worden, als Maaike kan aantonen dat ze geen toestemming heeft gegeven voor publicatie is dat voldoende.

Dat Mauritz er later een campingverslag bij heeft verzonnen is niet relevant.

Waarom heeft hij niet gewoon een contact opgesteld en Maaike laten tekenen en / of akkoord per mail.....................
Maar nee........ er komt een camping verslag, logisch dat de rechtbank daar geen zin in heeft.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_151163815
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:52 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Ach als de kluisverklaringen al verzonnen zijn, wie zegt me dat het campingverslag klopt?
zondag 29 maart 2015 @ 18:42:29. Het was te controleren: Maaike onder ede verhoren, daar is ook om gevraagd.
pi_151163985
quote:
15s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aldus de advocaat van moeder Maaike. Heb gewoon een beetje respect.

https://rechtiskrom.wordpress.com/2013/10/28/4296/
Aldus de advocaat.
Respect heb ik zeker voor haar, daarom luister ik ook naar haar telefoongesprekken, kersttoespraak en lees wat ze geschreven heeft. Ik kan begrijpen dat ze zich in een spagaat bevind sinds ca oktober 2012 en dat na alles wat ze ( Bauke en kinderen ook) hebben moeten geduren van Politie en Justitie.
  zondag 29 maart 2015 @ 19:06:19 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151164058
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:03 schreef Lutalo het volgende:

Aldus de advocaat.
Respect heb ik zeker voor haar, daarom luister ik ook naar haar telefoongesprekken, kersttoespraak en lees wat ze geschreven heeft. Ik kan begrijpen dat ze zich in een spagaat bevind sinds ca oktober 2012 en dat na alles wat ze ( Bauke en kinderen ook) hebben moeten geduren van Politie en Justitie.
Namens de moeder. Zieke gast, jij. Dat je niet begrijpt dat mensen in hun wanhoop zelfs de meest out there verhalen gaan geloven en later door de waarheid worden ingehaald.

Als je respect hebt, dan honoreer je haar wens om ze met rust te laten en niet die fantasietjes te blijven opwerpen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151164178
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:54 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Maaike hoeft niet verhoord te worden, als Maaike kan aantonen dat ze geen toestemming heeft gegeven voor publicatie is dat voldoende.

Dat Mauritz er later een campingverslag bij heeft verzonnen is niet relevant.

Waarom heeft hij niet gewoon een contact opgesteld en Maaike laten tekenen en / of akkoord per mail.....................
Maar nee........ er komt een camping verslag, logisch dat de rechtbank daar geen zin in heeft.
;) Jij hebt geen zin te lezen dat het wel eens anders zou zitten dan jij jezelf voorhoudt.

Wat betreft het vetgedrukte, Maaike zal dat niet zomaar bevestigen ivm te verwachten trubbbels, maar onder ede zou ze het wel doen.

Maar wat een kans zou het zijn geweest om Hans J. Mauritz te kakken te zetten hè? *) Ik zou 'm gepakt hebben!

(of nog een keer een ongedateerd krabbeltje overhandigen ;) )
pi_151164211
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:03 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Aldus de advocaat.
Is "namens cliente en haar familie" te moeilijk voor je? Je hebt echt geen greintje respect in je lijf zitten.
pi_151164307
quote:
13s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namens de moeder. Dat je niet begrijpt dat mensen in hun wanhoop zelfs de meest out there verhalen gaan geloven en later door de waarheid worden ingehaald.

Als je respect hebt, dan honoreer je haar wens om ze met rust te laten.
Rust, wat nou rust? Heb d'r nog nooit van mijn leven gezien of gesproken, nog geen kerstkaart gestuurd.

Meest out there verhaal? En welke mag dat zijn? Die van de asielzoekers? Die 'gewoon' verdachten waren?
pi_151164380
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:[..]

Is "namens cliente en haar familie" te moeilijk voor je?
Cliënte wist van niks, is al tijdens het KG in december 2012 ingebracht. Dat heeft 'cliente' destijds al aan een vriendin van haar laten weten.
Is een beetje buiten de kranten lezen te moeilijk voor je?
pi_151164388
Blijft dicht.

Maak maar een nieuw topic bij echt nieuws.

[ Bericht 70% gewijzigd door Specularium op 29-03-2015 20:25:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')