Denk dat ze meer zeggen want dit was eerder op de dag ook al op de radio en door het OM uitgebracht.quote:Op maandag 19 november 2012 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Is goed, ik denk dat men gaat zeggen dat ze een.... verdachte... hebben aangehouden.
De tij dat Micha Kat nog ENIGE credibiliteit had...................is echt over...quote:Op maandag 19 november 2012 12:43 schreef Coos het volgende:
Ja hoor, complotgekkies zien nog steeds de hand van Demmink. Je kon er op wachten!![]()
http://www.klokkenluidero(...)vast-inzake-vaatstra
de haar op de aansteker was van dezelfde persoon als het sperma... of de aansteker van hem was moet nog blijkenquote:Op maandag 19 november 2012 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hmm, dan was de aansteker dus ook van deze man.
Tja, wie weet heeft hij haar van tevoren lastig gevallen en is ze afgestapt van de fiets ofzo? Of misschien ging hij wel eens uit en kende hij haar wel een beetje en wilde een sigaret met hem roken ofzo?quote:Op maandag 19 november 2012 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben zo ontzéttend benieuwd hoe het nou gegaan is die avond. Dat rare begin al, dat zij in d'r eentje wegfietste en het binnen 1 km. geloof ik, al fout ging. En die twee fietsen die in de greppel hadden gestaan, dat soort dingen. Gewoon de hele toedracht.
Maar hoe dan ook: al was ze de maagd Maria(nne) of spreidde ze haar benen wekelijks tijdens het lokale gangbang-uurtje: WTF doet dat ertoe?quote:Op maandag 19 november 2012 12:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Om dat meteen duidelijk te maken: dat was ze niet. Heb dat lang geleden al eens van mensen gehoord die uit haar buurt kwamen.
Dit heeft niets met SHO te maken, ik weet niet waar je het over hebtquote:Op maandag 19 november 2012 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En gelukkig heb jij zelf nooit ergens een mening over en is die altijd positief ().
Maar dat gedoe van je nu heeft geen ene moer met NWS te maken, je wilt gewoon een potje zeuren over SHO
Maar dat moet je niet hier doen. Dus kappen.
Peer pressurequote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef ChronoVisor het volgende:
Ik snap het niet. Als hij echt de dader is, WAAROM geeft hij dan vrijwillig zijn dna af?
Nou, er is een raar iets op die avond: zij was met die jongens uit, en wat ik begrepen heb is dat die knullen wég wilden uit die uitgaansgelegenheid. Zij had willen blijven. Dus is een afspraakje midden in die nacht, niet logisch.quote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, wie weet heeft hij haar van tevoren lastig gevallen en is ze afgestapt van de fiets ofzo? Of misschien ging hij wel eens uit en kende hij haar wel een beetje en wilde een sigaret met hem roken ofzo?
Waarom is het vreemd dat alleen naar huis fietst? Het gebeurd vaak genoeg hoor. Ik vind het ook niet slim, maar zo uitzonderlijk is het niet dat jonge meiden alleen naar huis fietsen snachts.
Ja, enkel gespeculeer.quote:Op maandag 19 november 2012 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, er is een raar iets op die avond: zij was met die jongens uit, en wat ik begrepen heb is dat die knullen wég wilden uit die uitgaansgelegenheid. Zij had willen blijven. Dus is een afspraakje midden in die nacht, niet logisch.
Wat weet jij nou in élke post wat wij niet zouden weten...quote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met SHO te maken, ik weet niet waar je het over hebtIk zit al eeuwen niet meer in SHO, en niet zomaar.
Ik zeg simpel dat het gelul voor de persconferentie over Marianne Vaatstra dat de dader gepakt is onzin is.
En dat zal je wel zien ook.
Ik zei alleen dat ze niet helemaal gewoon was. Het kan een rol hebben gespeeld, maar dat moet uitgezocht worden.quote:Op maandag 19 november 2012 12:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook: al was ze de maagd Maria(nne) of spreidde ze haar benen wekelijks tijdens het lokale gangbang-uurtje: WTF doet dat ertoe?
Ze is op brute wijze vermoord.
Nee, ik zeg ook niet dat het een afspraakje was. Maar misschien dat ze hem onderweg tegenkwam en is afgestapt.quote:Op maandag 19 november 2012 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, er is een raar iets op die avond: zij was met die jongens uit, en wat ik begrepen heb is dat die knullen wég wilden uit die uitgaansgelegenheid. Zij had willen blijven. Dus is een afspraakje midden in die nacht, niet logisch.
Nee haar toenmalige vriend had vooraf beloofd in het bijzijn van Marianne's ouders een taxi voor haar te bellen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoezo ze was niet gewoon? Gewoon een normale meid die in het eindexamenjaar van de mavo zat.quote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ze niet helemaal gewoon was. Het kan een rol hebben gespeeld, maar dat moet uitgezocht worden.
Veel opties.quote:
Ja, da's dom. Misschien was ie dronken en het vergeten te doen.quote:Op maandag 19 november 2012 12:59 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Nee haar toenmalige vriend had vooraf beloofd in het bijzijn van Marianne's ouders een taxi voor haar te bellen.
Echter op de avond zelf besloot hij samen met nog een vriend dit niet te doen en haar op de fiets te laten gaan. Destijds was iedereen nog niet in het bezit van een mobiel etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |