Of ze wilde blijven omdat ze afgesproken had met die 31-jarige boer, en dat die juist kwaad werd toen hij haar onderweg tegenkwam, omdat ze zich dus niet aan de afspraak had gehouden elkaar in de kroeg te ontmoeten.quote:Op maandag 19 november 2012 12:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, er is een raar iets op die avond: zij was met die jongens uit, en wat ik begrepen heb is dat die knullen wég wilden uit die uitgaansgelegenheid. Zij had willen blijven. Dus is een afspraakje midden in die nacht, niet logisch.
Dat zijn vaak landen met niet al te beste cellenquote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, vluchten naar een land dat niet uitlevert.
Ik ga er niet meer op in. Heb vanmorgen al genoeg bronnen opgezocht.quote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]![]()
De kans is te verwaarlozen zo klein dat het DNA-materiaal VAN IEMAND ANDERS IS.
Dat wil dus NIET zeggen dat de kans verwaarloosbaar klein is dat hij de dader niet is.
Waarom wil je dat nou niet begrijpen?![]()
Conclusie: alle boeren zijn verkrachters en moordenaarsquote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens de telegraaf is de dader volgens dorpsbewoners een rustige en betrokken man die veel op z'n land bezig was.
Dus dan hoef je niet meer zelf na te denken?quote:Op maandag 19 november 2012 13:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien ook omdat er overal in de media wordt geroepen dat de zaak is opgelost? Die kans is ook wel heel erg groot, maar ik deel je zorg hoor. Zelfde bij Robert M., die was ook al lang en breed veroordeeld voordat Justitie überhaupt aan het woord was geweest.
Door jou hoop ik echt dat het niet de dader blijkt te zijnquote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in. Heb vanmorgen al genoeg bronnen opgezocht.
Als jij wil geloven dat dit niet de dader is, dan ga je gang. Who cares? Niemand.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door jou hoop ik echt dat het niet de dader blijkt te zijn
Ja. Dat dacht ik al.quote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vermoeiend zeg. Wat iedereen hier aangeeft is precies datgene wat het NFI er van zegt:quote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als jij wil geloven dat dit niet de dader is, dan ga je gang. Who cares? Niemand.
Spreken van een verdachte i.p.v. een dader is wat anders dan niet geloven dat dit de dader is.quote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet.quote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dus dan hoef je niet meer zelf na te denken?
Jij veroordeelt hem al.quote:Op maandag 19 november 2012 13:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik al.
Mensen interesseert het hier geen bal wie de dader is.Als ze maar wat kunnen lullen.
Ze snapt gewoon echt het verschil niet. Ze denkt dat omdat de kans dat een DNA-profiel van iemand anders is verwaarloosbaar klein is, dat dat betekent dat de kans dat hij NIET de dader is, ook verwaarloosbaar klein is. Ze ziet het echt nietquote:Op maandag 19 november 2012 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als de media roepen dat hij de dader is volg jij??quote:
En dat doe jij zeker niet? Want jij bent al 50+ je hebt vast alle wijsheid in pachtquote:Op maandag 19 november 2012 13:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja. Dat dacht ik al.
Mensen interesseert het hier geen bal wie de dader is.Als ze maar wat kunnen lullen.
Nee. Ik vraag me dingen af op basis van de hypothese dat het hier om de dader gaat. Ik ben wel de laatste om uit te gaan van het guilty until proven innocent-adagium.quote:Op maandag 19 november 2012 13:31 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als de media roepen dat hij de dader is volg jij??
Wat mensen hier zeggen interesseert me inderdaad niet.quote:Op maandag 19 november 2012 13:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ze snapt gewoon echt het verschil niet. Ze denkt dat omdat de kans dat een DNA-profiel van iemand anders is verwaarloosbaar klein is, dat dat betekent dat de kans dat hij NIET de dader is, ook verwaarloosbaar klein is. Ze ziet het echt niet
Degene die hier het meest dom lult ben jij toch echt zelf. Iets zegt mij dat jij bij 99% vd posters hier de neus uitkomt.quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Wat mensen hier zeggen interesseert me inderdaad niet.
Ik heb zo vaak voorbeelden gezien van gelul, dat het mijn oren uitkomt.
Er is een verdachte gepakt wiens DNA overeenkwam met DNA wat gevonden is op Marianne Vaatstra. Dat zegt niet dat het per definitie de dader is, al is de kans dat hij er wat mee te maken heeft uiteraard zeer groot. Hij heeft haar iig nog gezien voor de moord.quote:Ik vind het veel belangrijker wat experts ervan zeggen. En het is duidelijk dat de dader gepakt is.
En nogmaals: zie DNA. Maar dat interesseert jullie niet
De experts zeggen:quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind het veel belangrijker wat experts ervan zeggen. En het is duidelijk dat de dader gepakt is.
Mensen die op een internetforum gaan lopen zeiken dat anderen aan het speculeren zijn begrijpen het echt niet.quote:Op maandag 19 november 2012 12:58 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, enkel gespeculeer.
Wat heeft dit nou voor zin
Het is maar goed dat jij geen rechter bent.quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind het veel belangrijker wat experts ervan zeggen. En het is duidelijk dat de dader gepakt is.
Nee hoor. Het is duidelijk dat er een mogelijke dader opgepakt is. Een verdachte.quote:Op maandag 19 november 2012 13:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Goed, in de herhaling dan nog maar een keer, omdat Robijn48 te dom blijft om te poepen:quote:Op maandag 19 november 2012 13:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |