quote:Op maandag 19 november 2012 13:18 schreef Patroon het volgende:
Wel erg voor zijn vrouw om te horen dat haar man is vreemd gegaan. Moet hart verscheurend zijn.
Ook jij kan niet lezen en vult maar wat in.quote:Op maandag 19 november 2012 13:20 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ah, je ziet het nu zelf ook in. Dat had de rest in het 1e topic al door...
OT:
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe die avond 13 jaar geleden is gelopen. Misschien wat voor Peter R. De Vries om er een reconstructie-uitzending aan te wijden.
Ik zal onder al mijn posts een disclaimer plaatsen 'Er staat niets vast, ik redeneer op basis van de nu bekende informatie'.quote:
Voor de minder ontwikkelde mensen onder ons:quote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zal onder al mijn posts een disclaimer plaatsen 'Er staat niets vast, ik redeneer op basis van de nu bekende informatie'.
Je kunt ook overdrijven.
Je kent de man zelf niet?quote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef OverRated het volgende:
Woon er vlakbij, ken die kinderen enz.. Bah wat raar dit
Goh, nee, echt?quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Voor de minder ontwikkelde mensen onder ons:
Politie spoort op, justitie vervolgt.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens de telegraaf is de dader volgens dorpsbewoners een rustige en betrokken man die veel op z'n land bezig was.
Er zijn een aantal mogelijkheden, de meest voor de hand liggende zijn de volgende:quote:Op maandag 19 november 2012 12:56 schreef ChronoVisor het volgende:
Ik snap het niet. Als hij echt de dader is, WAAROM geeft hij dan vrijwillig zijn dna af?
Gaten graven zeker.quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens de telegraaf is de dader volgens dorpsbewoners een rustige en betrokken man die veel op z'n land bezig was.
quote:Op maandag 19 november 2012 13:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik draai niks 180 graden om, jij leest niet goed.
Inderdaad. Ik heb dingen opgezocht, in tegenstelling tot de meeste mensen hier.
De kans is idd te verwaarlozen zo klein dat het een ander zou zijn.
Maar wacht nou maar eens de persconferentie af. Tweede keer.
Was weer nodig, tussen onze reply's alweer 2x 'dader' gelezen.quote:
Hoe kan dit?quote:Op maandag 19 november 2012 13:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
die veel op z'n land bezig was.
Waarom woont hij nog steeds in de buurt? Ok, het is verdacht wanneer je opeens het vliegtuig naar China pakt. Maar toch..quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mogelijkheden, de meest voor de hand liggende zijn de volgende:
- Peer pressure
- Hij wilde zijn familie de ellende besparen die het gevolg zou zijn van de uitslag van het verwantenonderzoek
- Hij was het zat een dubbelleven te leiden
- Hij dacht dat ze werkelijk alleen maar naar verwanten zochten (lijkt me onwaarschijnlijk)
- Hij wist niet meer dat hij contact met Marianne had gehad (lijkt me ook onwaarschijnlijk)
En dan zullen er nog wel een paar zijn die je met of zonder vreemde kronkel kunt bedenken.
Ook meegedaan aan het onderzoek? Gewoon benieuwdquote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef OverRated het volgende:
Diezelfde politie die al die tijd een verkeerd daderprofiel hebben gebruikt bedoel je?quote:Op maandag 19 november 2012 13:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]Bel de politie ff dat ze al die tijd het verkeerde scenario hebben gebruikt.
Of misschien dacht hij dat het gevonden DNA niet van hem was. Om de een of andere vage reden.quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mogelijkheden, de meest voor de hand liggende zijn de volgende:
- Peer pressure
- Hij wilde zijn familie de ellende besparen die het gevolg zou zijn van de uitslag van het verwantenonderzoek
- Hij was het zat een dubbelleven te leiden
- Hij dacht dat ze werkelijk alleen maar naar verwanten zochten (lijkt me onwaarschijnlijk)
- Hij wist niet meer dat hij contact met Marianne had gehad (lijkt me ook onwaarschijnlijk)
En dan zullen er nog wel een paar zijn die je met of zonder vreemde kronkel kunt bedenken.
Gecondoleerd.quote:Op maandag 19 november 2012 13:21 schreef OverRated het volgende:
Indien een boer een goedlopend bedrijf heeft is ie redelijk honkvast.quote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Waarom woont hij nog steeds in de buurt? Ok, het is verdacht wanneer je opeens het vliegtuig naar China pakt. Maar toch..
Ik zou het wel weten, vluchten naar een land dat niet uitlevert.quote:Op maandag 19 november 2012 13:25 schreef OverRated het volgende:
[..]
Waarom woont hij nog steeds in de buurt? Ok, het is verdacht wanneer je opeens het vliegtuig naar China pakt. Maar toch..
Misschien ook omdat er overal in de media wordt geroepen dat de zaak is opgelost? Die kans is ook wel heel erg groot, maar ik deel je zorg hoor. Zelfde bij Robert M., die was ook al lang en breed veroordeeld voordat Justitie überhaupt aan het woord was geweest.quote:Op maandag 19 november 2012 13:24 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Was weer nodig, tussen onze reply's alweer 2x 'dader' gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |