SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Lol, met jou zou ik elke dag in een cafetje willen zittenquote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende: [..] Vraag maar geld aan je moeder
Drankje doen in een mooi cafe'tje dan?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dan ben je de enige volgens mij.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik weet ook niet waar het op toepasbaar zou moeten zijn, volgens mij verwar je mij met iemand anders.quote:Rustig aan.![]()
Daten hoeft niet duur te zijn..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Neuh, ik weet vrij zeker dat jij het was, weekje of twee geleden, in Utrecht.quote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het op toepasbaar zou moeten zijn, volgens mij verwar je mij met iemand anders."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Als dat waar is dan... Vrijdagavond amsterdam uur of 8?quote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Lol, met jou zou ik elke dag in een cafetje willen zittenRustig aan.![]()
Ken je (een leuke) stad en geef een stadtoer, super origineel, kost geen flikker.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Huh wat?quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ik weet vrij zeker dat jij het was, weekje of twee geleden, in Utrecht.Rustig aan.![]()
KT en Evie hebben gedate?quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ik weet vrij zeker dat jij het was, weekje of twee geleden, in Utrecht.![]()
Trustequote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wacht wat?quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ik weet vrij zeker dat jij het was, weekje of twee geleden, in Utrecht.![]()
![]()
Het plaatje gaat te snel, zuigt ze nou op dr kinquote:?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Bijt op d'r lip denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Het plaatje gaat te snel, zuigt ze nou op dr kin?
![]()
Ze lebbert idd de kin af.quote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Het plaatje gaat te snel, zuigt ze nou op dr kin?
![]()
![]()
quote:Zo goorquote:.
? Heb ik jou in het echt gezien in utrecht samen met Evie?quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken je (een leuke) stad en geef een stadtoer, super origineel, kost geen flikker.Rustig aan.![]()
Ik ben ook wel benieuwd jaquote:!
Ik weet de detailsquote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Heb ik jou in het echt gezien in utrecht samen met Evie?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Was jij in Utrecht tussen 3 en 1 week geleden?quote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Heb ik jou in het echt gezien in utrecht samen met Evie?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Misschien een misverstand.quote:Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik vind dit heel raar.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nou ik vind hem wel achterlijk dan, helemaal al zou hij er geweest zijn dan vind ik het een actie om over te kotsen, dit soort aantijgingen.quote:Rustig aan.![]()
Waarom doe je zo vaag? wat heeft KT verkeerd gedaan?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ben er eventjes geweest, maar weet niet of je mij hebt gezien. Ik weet dat je meer met een andere gozer en meid bezig was dan met je datequote:
Waar bemoei jij je mee trouwens?quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er eventjes geweest, maar weet niet of je mij hebt gezien. Ik weet dat je meer met een andere gozer en meid bezig was dan met je dateBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nergens. Ik stelde hem een vraag.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kansloos stoer gaan lopen doen dat je iets gezien hebt, maar niet het hele verhaal vertellen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er eventjes geweest, maar weet niet of je mij hebt gezien. Ik weet dat je meer met een andere gozer en meid bezig was dan met je date![]()
![]()
Ik prop m'n mond vol met kruidnoten i.p.v popcorn :$quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poep gaat dalijk de ventilator raken.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
helemaal niet!quote:Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog op SC uitgelegd. Je schrijft je in op die site dan moet je iets van 5 vragenlijsten invullen over jezelf, aangeven of je snel pissig bent of niet dat soort dingen... dan wordt je op persoonlijkheid/eigenschappen/omgeving met anderen gematched dmv een cijfer, je kan de hele dag speeddaten of battle dates doen.. dan ga je gewoon kletsen met mensen... en elke dag ongeveer krijg je een match van een hoog cijfer bij jouw profiel... en dan ga je met elkaar praten, ziet elkaars foto nog niet.. en dan na een tijdje word er gevraagd of je verder wilt... en langzamerhand word jouw foto en de foto van de ander duidelijker.. wil je niet verder, verdwijnt diegene uit je lijst zie je ook nooit meer terug, wil je wel steeds verder zie je steeds meer van de foto tot diegene "permanent" in je lijstje staat.
ik zal je vertellen hoe het gaat.
je schrijft je in, als man krijg je 1 keer in de 2 weken een automatch(veel meer mannen dan vrouwen dus je krijgt amper automatches als man. tenij je abbo neemt).
oneliners sturen en fotos beoordelen is kansloos.
je moet wachten tot je fotobewonderaars hebt en dan die wat sturen, dat is de enige kans.
en dan nog battledates, en speeddates. die natuurlijk alleen goed verlopen als je net doet alsof je niet wanhopig bent, en al gewilt bent, en wel al eens een date hebt gehad.
battledates bijvoorbeeld, die verlies je meestal vvan de andere kerel die meteen erinracht " ja ik heb een leidinggevende functie bij de aldi.... jaaaaa leidinggevend, en ik ben sportief want ik houdt van bergwandklimmen".
chicks diggen dat soort oppervlakkige onzin.
en de enige meisjes die het niet diggen, die zijn passief en komen dan wel in je lijstje staan.
maar daar heb je niets aan.
zowiezzo meisjes doen geen fuck, en doen er ezlf niets aan om irl af te spreken. alles wat je kan doen is hun een paar avonden vermaken, met dan het dubbele gevoel dat je eigenlijk hun tijd aan het verdoen bent. enige rust die je hebt is dat ze het wel leuk lijken te vinden omdat ze gewoon niet gaan slapen enzo om verder te kletsen met je.
en dan na een paar dagen valt het stil en moet je weer opnieuw beginnen. en nooit gebeurd er wat.
en dan alsnog gebeurt er niets. tot ze automatisch verwijderd worden wegens geen contact.
ik heb een test gedaan door een paar maanden terug oneliners te sturen naar meisjes waarvan ik dacht dat ze me wel leuk vonden. had ik allemaal iets gestuurd van : "hoi. volgensmij zijn we contact kwijtgeraakt door stiltevan mijn kant. en dat terwijl ik je leuk vind! ken je me nog. blaahblah".
en dan reageren ez met "ja ik jou ook . blah blah," maar alsnog gebeurd er niets en zijn ze nooit onlineseduco sum.en ben erg stout![]()
Dat was t verhaal zo wel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kansloos stoer gaan lopen doen dat je iets gezien hebt, maar niet het hele verhaal vertellen."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Die trut heeft toch zelf een smoel gekregen om hem open te trekken als er iets mis is of niet? Hoef jij je er toch niet mee te gaan bemoeien denk ik zo? En zeker niet zo in het openbaar.. Wat probeer je te doen? KT voor lul zetten?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poep gaat dalijk de ventilator raken.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
KT ging daten met iemand van het forum, maar hij mocht opeens niet komen, toen was hij er toch, en gaf hij haar geen aandacht?quote:
En jij zag dat allemaal toevallig?
Logisch verhaal wel.![]()
Fuck met KT en je fuckt met Raene!quote:Op zondag 18 november 2012 22:50 schreef Raene het volgende:
Die trut heeft toch zelf een smoel gekregen om hem open te trekken als er iets mis is of niet? Hoef jij je er toch niet mee te gaan bemoeien denk ik zo? En zeker niet zo in het openbaar.. Wat probeer je te doen? KT voor lul zetten?![]()
Dankje Raene
Rustig aan.![]()
Evie is een erg goede vriendin van mijquote:Op zondag 18 november 2012 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
KT ging daten met iemand van het forum, maar hij mocht opeens niet komen, toen was hij er toch, en gaf hij haar geen aandacht?
En jij zag dat allemaal toevallig?
Logisch verhaal wel.
Wist je dat popcorn fruit is?quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik prop m'n mond vol met kruidnoten i.p.v popcorn :$Toch nog iemand laten lachen vandaag.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Past wel bij mijn fruitige karakter dan :$quote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat popcorn fruit is?
[..]
Toch nog iemand laten lachen vandaag.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Volgens mij mis je een deel, want ik zeg niks voor haar. Dat is alles behalve nodig.quote:Op zondag 18 november 2012 22:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Die trut heeft toch zelf een smoel gekregen om hem open te trekken als er iets mis is of niet? Hoef jij je er toch niet mee te gaan bemoeien denk ik zo? En zeker niet zo in het openbaar.. Wat probeer je te doen? KT voor lul zetten?
edit - hij vroeg waarom ik denk dat hij beter eerst kan leren hoe met vrouwen om te gaan. Dat is dus vanwege de observaties zoals hierboven beschreven."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
KT ging daten met iemand van het forum, maar hij mocht opeens niet komen, toen was hij er toch?quote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
KT ging daten met iemand van het forum, maar hij mocht opeens niet komen, toen was hij er toch
Klinkt dat logisch?![]()
Ik vond m erg creatief jaquote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat popcorn fruit is?
[..]
Toch nog iemand laten lachen vandaag.
Dit is werkelijk waar absurd.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik heb jou gezien op amsterdag centraal, 16 november om 14:30 met een chick maar je gaf haar gewoon geen aandacht!quote:
Hoe durf je
Inb4 grapjes over Fruity.quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Past wel bij mijn fruitige karakter dan :$
Of is dat een term die alleen voor mannen geldt?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 grapjes over Fruity.
Of is dat een term die alleen voor mannen geldt?
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Want dit verhaal komt lekker overeen met hoe ik het beleeft heb / gehoord heb van Evie hoe zei het ervaarde?quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij mis je een deel, want ik zeg niks voor haar. Dat is alles behalve nodig.Rustig aan.![]()
Dan nogmaals waar bemoei jij je mee? En waarom moet dit op Fok! in de SC..?quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij mis je een deel, want ik zeg niks voor haar. Dat is alles behalve nodig.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
En ik maar denk dat ik speciaal benquote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want dit verhaal komt lekker overeen met hoe ik het beleeft heb / gehoord heb van Evie hoe zei het ervaarde?
Please do !quote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
KT vertel jij even wat er gebeurd is? Jouw kant van het verhaal?![]()
Dus Peunogwat was bij de date van Evie en KT. Leuke twist in dit verhaal. Maakt mijn dag.C'est la vie
Zie mijn editquote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan nogmaals waar bemoei jij je mee? En waarom moet dit op Fok! in de SC..?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Als dat speciaal zou zijn, dan moet je niet speciaal willen zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En ik maar denk dat ik speciaal ben
Rustig aan.![]()
Ik was ook stiekem bij die date. Want KT is een vriend van me.
Moet ik mijn kant ook vertellen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee nu weer terug naar KT.quote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Royco1 het volgende:
En dan nu de vraag die we allemaal willen stellen, is er gebatst?C'est la vie
Ja doe het, gauw.. Wel hier in het openbaar, maak het extra spicyquote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet ik mijn kant ook vertellen?
dat evie batst op een date is toch normaal?quote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
Dus Peunogwat was bij de date van Evie en KT. Leuke twist in dit verhaal. Maakt mijn dag.seduco sum.en ben erg stout![]()
Ik was ook bij de date, ik pijpte KT onder tafel. Natuurlijk had hij geen oog voor dat andere mokkel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet ik mijn kant ook vertellen?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wat doe jij als Rotterdamse op Amsterdam Centraal?quote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien op amsterdag centraal, 16 november om 14:30 met een chick maar je gaf haar gewoon geen aandacht!
Hoe durf je
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
OKEEEE. Ik geef het toe.. Ik was bij hun date en heb KT gekaapt.. Sollie EvieWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
NIEUWE BABYquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
OKEEEE. Ik geef het toe.. Ik was bij hun date en heb KT gekaapt.. Sollie Evie![]()
hahahaquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Raene het volgende:
Ik was ook bij de date, ik pijpte KT onder tafel. Natuurlijk had hij geen oog voor dat andere mokkel.![]()
![]()
Ik heb je niet gezienquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
OKEEEE. Ik geef het toe.. Ik was bij hun date en heb KT gekaapt.. Sollie Evie!
Ergens werken waar een Rotterdamse ook niet hoort te werkenquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe jij als Rotterdamse op Amsterdam Centraal?
Ik vind dit werkelijkwaar affreus en kijk nu haske boos naar m'n beeldschermquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
OKEEEE. Ik geef het toe.. Ik was bij hun date en heb KT gekaapt.. Sollie Evie
Fuck yeaquote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Nope, ik was ook afwezigquote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik de enige hier die er niet bij was?![]()
![]()
Evie zat te flirten met alle mannen daar. Beetje zo haar onderbroekje te showen enzo.quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja doe het, gauw.. Wel hier in het openbaar, maak het extra spicy
Daarna gingen ze naar huis (ik ging mee) en toen deed KT zijn broek uit en kwam er een tuinslang naar buiten rollen.
Evie kon hier niet mee omgaan.Oeh. Ben je daar goed in?quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was ook bij de date, ik pijpte KT onder tafel. Natuurlijk had hij geen oog voor dat andere mokkel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Okee ik beken ik heb stiekem in de bosjes toegekeken voor het cafe.C'est la vie
LEKKER!quote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind dit werkelijkwaar affreus en kijk nu haske boos naar m'n beeldschermWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Oooh echt? Keertje hapje doen daar?quote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ergens werken waar een Rotterdamse ook niet hoort te werkenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Weet ik veel ik ken haar amper.quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat evie batst op een date is toch normaal?C'est la vie
Ik deed misschien een beetje moeilijk om te komen, maar uiteindelijk heb ik toch echt met Evie gecommuniceerd dat ik zou komen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
KT vertel jij even wat er gebeurd is? Jouw kant van het verhaal?
En toen ben ik naar Utrecht gekomen en heb daar een drankje gedaan met Evie en een vriend + wat vriendinnen van der.
Ze deed naar mijn mening wel anders dan 2-3x daarvoor dat ik haar gezien had, dat heb ik ook aan haar kenbaar gemaakt later via facebook chat, en dat erkende zij niet... Maarja dan krijg je zoiets te horen en dan denk je dus: ''blijkbaar is er dus wel iets frontaal misgecommuniceerd''
Maar die kant van het verhaal die PeaRac schetst is dus totaal niet naar mij gecommuniceerd dus ik wist er niks van.
Rustig aan.![]()
Gatverdammequote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie zat te flirten met alle mannen daar. Beetje zo haar onderbroekje te showen enzo.
Daarna gingen ze naar huis (ik ging mee) en toen deed KT zijn broek uit en kwam er een tuinslang naar buiten rollen.
Evie kon hier niet mee omgaan.
[..]
Oeh. Ben je daar goed in?Dit is echt.. OMG
I'm like
Nee, eigenlijk niet voor zover ik weet.quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat evie batst op een date is toch normaal?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik kan niet oordelen over mijn kwaliteitenquote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie zat te flirten met alle mannen daar. Beetje zo haar onderbroekje te showen enzo.
Evie kon hier niet mee omgaan.
[..]
Oeh. Ben je daar goed in?.
Waar daar?quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh echt? Keertje hapje doen daar?
Ben ik de enige die het begin nog niet snapt?quote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik de enige hier die er niet bij was?
KT op date, mocht niet komen, ging toch daten?
DATE OVER? NOTHING'S OVER TILL I SAY IT IS![]()
wist niet dat KT zo ultiem alpha is.
![]()
![]()
Jij mag voortaan mee met al mijn dates.quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was ook bij de date, ik pijpte KT onder tafel. Natuurlijk had hij geen oog voor dat andere mokkel.C'est la vie
Zo'n middelvingergebaar komt altijd wat sterker over als je je overige vingers niet volledig intrekt hè, zo gaaf.quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GatverdammeDit is echt.. OMG
I'm like
[ afbeelding ]Amsterdam.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GatverdammeDit is echt.. OMG
I'm like
[ afbeelding ]
Misschien kan ik oordelen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen over mijn kwaliteiten.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag voortaan mee met al mijn dates.
Dan ken je Evie nog niet.. Als zij iets niet wil, dan is het ook echt neequote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het begin nog niet snapt?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je hebt een drankje met evie gedaan, en jullie hebben niet zoveel gepraat, en dat was het?quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik deed misschien een beetje moeilijk om te komen, maar uiteindelijk heb ik toch echt met Evie gecommuniceerd dat ik zou komen.
En toen ben ik naar Utrecht gekomen en heb daar een drankje gedaan met Evie en een vriend + wat vriendinnen van der.
Ze deed naar mijn mening wel anders dan 2-3x daarvoor dat ik haar gezien had, dat heb ik ook aan haar kenbaar gemaakt later via facebook chat, en dat erkende zij niet... Maarja dan krijg je zoiets te horen en dan denk je dus: ''blijkbaar is er dus wel iets frontaal misgecommuniceerd''
Maar die kant van het verhaal die PeaRac schetst is dus totaal niet naar mij gecommuniceerd dus ik wist er niks van.
Dan zie ik niet zo goed in wat nou het probleem is eigenlijk.![]()
![]()
Awesome.quote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag voortaan mee met al mijn dates.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik bedoel maar, jij snapt het.. Subtiele details ditdatquote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n middelvingergebaar komt altijd wat sterker over als je je overige vingers niet volledig intrekt hè, zo gaaf.
[..]
Amsterdam.
Dat komt dadelijk wel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het begin nog niet snapt?
Nu willen we eerst weten of ze gemeenschap gehad hebben![]()
Tjeempie.quote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ken je Evie nog niet.. Als zij iets niet wil, dan is het ook echt neeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Nou, dat is wat Peurac zei?quote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ken je Evie nog niet.. Als zij iets niet wil, dan is het ook echt nee![]()
Alsof ik der genegeerd zou hebben, komop zegquote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt een drankje met evie gedaan, en jullie hebben niet zoveel gepraat, en dat was het?
Dan zie ik niet zo goed in wat nou het probleem is eigenlijk.
Rustig aan.![]()
Weet je nog, vroeger, dat je zulke signalen gewoon negeerde en je tampeloeris gewoon alsnog in die anus propte?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Amen. Duidelijkheid.quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik deed misschien een beetje moeilijk om te komen, maar uiteindelijk heb ik toch echt met Evie gecommuniceerd dat ik zou komen.
Maar die kant van het verhaal die PeaRac schetst is dus totaal niet naar mij gecommuniceerd dus ik wist er niks van.C'est la vie
Maar hoe zit het nou precies? Nou willen we alles wetenquote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof ik der genegeerd zou hebben, komop zeg
Ik snap het verhaal van Peurac nog steeds niet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof ik der genegeerd zou hebben, komop zeg![]()
![]()
veel plezier in ontkenning![]()
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op, om 2u in de file te staan enzo
Wat ga je nou haten?quote:C'est la vie
Dan had ze niet moeten gaan.quote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ken je Evie nog niet.. Als zij iets niet wil, dan is het ook echt neeBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wat moet ik ontkennen dan?quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op om 2u in de file te staan enzo
Dat ik der genegeerd zou hebben? Waarom zou ik dat uberhaupt willen?
Ik kom voor Evie naar utrecht en ik ga der dan negeren...Ja heel logisch.
Rustig aan.![]()
Ik zie het probleem wat er zou moeten zijn nog steeds niet?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Anus seksquote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je nog, vroeger, dat je zulke signalen gewoon negeerde en je tampeloeris gewoon alsnog in die anus propte?
ok, ok.. daar moet ik je even gelijk geven en je weet dat ik dit niet graag doe.quote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat moet ik ontkennen dan?
Je zal inderdaad niet iemand gaan negeren, zelfs mij niet
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Wie wel?quote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef Joysa het volgende:
Ik zie het probleem wat er zou moeten zijn nog steeds niet?C'est la vie
Zo te lezen was zij juist met vriendinnen en vrienden en is hij toch op komen dagen. Ergo, Evie was al waar ze was, ws Utrecht, omdat ze er woont.quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Misschien helpt het als je het verhaal in duidelijke taal uitleg.quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op, om 2u in de file te staan enzo![]()
![]()
+1quote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef Murdera het volgende:
Je hebt een drankje met evie gedaan, en jullie hebben niet zoveel gepraat, en dat was het?
Dan zie ik niet zo goed in wat nou het probleem is eigenlijk.![]()
Rij voorzichtig! Ik hoop dat je niet hoeft te krabben! Ik hoop dat je niet met je bemoeizuchtige persoonlijkheid in een greppel komt te liggen! Knuffeltjes!quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op, om 2u in de file te staan enzoBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Vroeger trok je je daar dus gewoon niks van aan als een vrouw dat riep.quote:Maar sinds Evie is dat allemaal anders.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Even tussendoor, ik zit nu al 12 minuten naar je fobo te staren en te wachten, maar het blijft hetzelfde.quote:![]()
![]()
Maar kinders wat leren we hier nou van?
Niet daten met FOK!kers dan krijg je dit gezeik. Ik rust mijn koffer.C'est la vie
Wat een kenau.quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger trok je je daar dus gewoon niks van aan als een vrouw dat riep.Maar sinds Evie is dat allemaal anders.
Je mag best wat minder hard hopen hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
Rij voorzichtig! Ik hoop dat je niet hoeft te krabben! Ik hoop dat je niet met je bemoeizuchtige persoonlijkheid in een greppel komt te liggen! Knuffeltjes!
Krabben, hopenlijk hoef ik dat morgen ook niet om kwart voor 5quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Rij voorzichtig! Ik hoop dat je niet hoeft te krabben! Ik hoop dat je niet met je bemoeizuchtige persoonlijkheid in een greppel komt te liggen! Knuffeltjes!
Er zijn FOK!sters die ik wel zou daten hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Niet daten met FOK!kers dan krijg je dit gezeik. Ik rust mijn koffer.
Nee je moet niet daten met een Fokker als er andere fokkers in de buurt zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Niet daten met FOK!kers dan krijg je dit gezeik. Ik rust mijn koffer.
Van onze date weten ze nog niks Loefje![]()
Ik heb met fokkers gedate zonder problemen. Sommige dates gaan nou eenmaal niet als je hoopt, niet huilen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Niet daten met FOK!kers dan krijg je dit gezeik. Ik rust mijn koffer.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dus... ik snap het echt niet meerquote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
Wat moet ik ontkennen dan?
Je hebt een date gehad met evie, en er waren wat andere lui. Evie deed wat afstandelijk volgens jou, en dat vond je niet chil. Tot zo ver duidelijk...
Maar waar gaat deze hele rel dan over?![]()
![]()
KT has a bro.quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Rij voorzichtig! Ik hoop dat je niet hoeft te krabben! Ik hoop dat je niet met je bemoeizuchtige persoonlijkheid in een greppel komt te liggen! Knuffeltjes!C'est la vie
idd. Mensen die geen foksters neuken.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn FOK!sters die ik wel zou daten hoor.![]()
![]()
Bij jou is 'nee' gewoon 'ja' toch mag ik hopen? Zoals het een dienstbare vrouw betaamt?quote:
Ik heb zin om te rellenquote:.
Ik was er bij.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je moet niet daten met een Fokker als er andere fokkers in de buurt zijn.
Van onze date weten ze nog niks Loefje
Hoe hard ik ook huil dat ik het niet wil, pijpen zal ik.quote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou is 'nee' gewoon 'ja' toch mag ik hopen? Zoals het een dienstbare vrouw betaamt?But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mensen die niet huilen op dates.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb met fokkers gedate zonder problemen. Sommige dates gaan nou eenmaal niet als je hoopt, niet huilen.![]()
![]()
Mijn fobo... oe... ik zal eens kijken waarom je daar naar staart....quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
Even tussendoor, ik zit nu al 12 minuten naar je fobo te staren en te wachten, maar het blijft hetzelfde.![]()
Wat een gezelligheid hier.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik word er gewoon een beetje opgewonden van.quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Raene het volgende:
Hoe hard ik ook huil dat ik het niet wil, pijpen zal ik.
KT is een baas.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Rel? Een natte wind zal je bedoelen.quote:
Bijlezen tot dit punt duurt ongeveer 15 minutenquote:, en dan lees ik rustig
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Ik heb nooit gedate via FOK! hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb met fokkers gedate zonder problemen. Sommige dates gaan nou eenmaal niet als je hoopt, niet huilen.
Ik aanschouw alleen het gezeik wat er soms uit voortkomt.C'est la vie
quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Raene het volgende:
[..]
KT is een baas.Mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beetje anticlimax, jaquote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rel? Een natte wind zal je bedoelen.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Knuffelquote:.
Ik snap er ook geen reet mee van..quote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Braamyo het volgende:
Dus... ik snap het echt niet meerJe hebt een date gehad met evie, en er waren wat andere lui. Evie deed wat afstandelijk volgens jou, en dat vond je niet chil. Tot zo ver duidelijk...
Maar waar gaat deze hele rel dan over?
Ik werd bang dat die PeuRac die jongen was die ook bij Evie slaapte, dan zou ik het helemaal achterlijk vinden...
Maargoed blijkbaar heeft Evie alles nogal anders ervaren als mij en dat niet aan mij kenbaar gemaakt maar wel aan PeuRac oid.Rustig aan.![]()
Ik aanschouw alleen hoe ik in ze voor kom.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit gedate via FOK! hoor.
Ik aanschouw alleen het gezeik wat er soms uit voortkomt.![]()
Mensen diequote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
idd. Mensen die geen foksters neuken.
C'est la vie
Waarom zou jij bang zijn dat Peu bij Evie slaapt? Dat komt vast weleens voorquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet mee van..
Ik werd bang dat die PeuRac die jongen was die ook bij Evie slaapte, dan zou ik het helemaal achterlijk vinden...
Maargoed blijkbaar heeft Evie alles nogal anders ervaren als mij en dat niet aan mij kenbaar gemaakt maar wel aan PeuRac oid.
Ah ! Dus samengevat heeft Evie na jullie meet moeite met jou, en jij weet niet waarom?quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Maargoed blijkbaar heeft Evie alles nogal anders ervaren als mij en dat niet aan mij kenbaar gemaakt maar wel aan PeuRac oid.
In that case, join my club![]()
![]()
![]()
Spetterpoep.quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rel? Een natte wind zal je bedoelen.Haiquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bijlezen tot dit punt duurt ongeveer 15 minuten, en dan lees ik rustig
.
.
Van PeuRac moet je niet teveel aantrekken. Die verzint het waar je bij staat en brengt het alsof het de waarheid is. Wil je weten hoe het zit, check je het gewoon ff bij Evie.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Maargoed blijkbaar heeft Evie alles nogal anders ervaren als mij en dat niet aan mij kenbaar gemaakt maar wel aan PeuRac oid.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nee maar daar had ik best wel leuk mee gepraat, dus dan zou ik het extra achterlijk vinden.quote:Op zondag 18 november 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zou jij bang zijn dat Peu bij Evie slaapt? Dat komt vast weleens voorRustig aan.![]()
I can feel your lovequote:.
Ik houd het maar bij die rol aan de zijlijn.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik aanschouw alleen hoe ik in ze voor kom.
Geen zin in dit soort gezeik met allerlei andere users erbij.
C'est la vie
Wel hequote:.
Dat is ie ook geloof ikquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed blijkbaar heeft Evie alles nogal anders ervaren als mij en dat niet aan mij kenbaar gemaakt maar wel aan PeuRac oid.![]()
Awesome beard.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Oh, ja, zo zei je het net niet..quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee maar daar had ik best wel leuk mee gepraat, dus dan zou ik het extra achterlijk vinden.
Maar goed, ik weet verder geen details, ik ken Peu al een aantal jaar en ik ken Evie ook al een redelijke periode.. Ik kan alleen uitgaan van wat hier neergezet wordt..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zijn verhaal bevat wel elementen die waar gebeurt zijn, zoals dat ik 2-3 weken geleden in utrecht was en voornamelijk de hele avond met 1 vriend en vriendin van Evie had gepraat in een kroeg daar.quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van PeuRac moet je niet teveel aantrekken. Die verzint het waar je bij staat en brengt het alsof het de waarheid is. Wil je weten hoe het zit, check je het gewoon ff bij Evie.Rustig aan.![]()
Epic timing.quote:C'est la vie
Helemaalquote:.
Hij zegt dat hij mij van een afstandje had gezien oid...quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Nou met die kerel die ook bij Evie sliep heb ik genoeg gepraat.Rustig aan.![]()
Ik vind het gezeik altijd leuk.quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik houd het maar bij die rol aan de zijlijn.
Geen zin in dit soort gezeik met allerlei andere users erbij.
Als het tussen anderen is dan voornamelijk.Maar soms zal je zelf ook voor gezeik moeten zorgen, om het volk te vermaken.
![]()
![]()
Truste Joofquote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu toch m'n bed maar eens in.. Tis al veel te laat
Trustequote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu toch m'n bed maar eens in.. Tis al veel te laat.
Wanneer ik vreemdgaan ineens wel tof vindquote:.
Ik zorg voor gezeik op allerlei manieren, mensen achterlaten in parken, DG wegpesten, lekken uit ABO relationeel gezeik zou slechts een overbodige toevoeging zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het gezeik altijd leuk.
Als het tussen anderen is dan voornamelijk.Maar soms zal je zelf ook voor gezeik moeten zorgen, om het volk te vermaken.
C'est la vie
Je bent een prachtig persoon weet je dat?quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg voor gezeik op allerlei manieren, mensen achterlaten in parken, DG wegpesten, lekken uit ABO relationeel gezeik zou slechts een overbodige toevoeging zijn.![]()
![]()
Daarom hebben we jou er ook zo graag bij op meetsquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg voor gezeik op allerlei manieren, mensen achterlaten in parken, DG wegpesten, lekken uit ABO relationeel gezeik zou slechts een overbodige toevoeging zijn.![]()
Ik zeg het vaker, maar: Ik hou van je.quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg voor gezeik op allerlei manieren, mensen achterlaten in parken, DG wegpesten, lekken uit ABO relationeel gezeik zou slechts een overbodige toevoeging zijn.
Nooit dus.quote:Op zondag 18 november 2012 23:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Wanneer ik vreemdgaan ineens wel tof vind.
Or else I have to smack you.C'est la vie
quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit dus.
Or else I have to smack you.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Nooit dus idd.quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit dus.
Or else I have to smack you.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ja.quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent een prachtig persoon weet je dat?
Maar het is altijd fijn om te horen.C'est la vie
Heb ff teruggelezen, iets wat ik echt zelden doe. Denk niet dat je echt veel van die opmerking aan moest trekken. Het heeft een beetje een hoog "met de beschuldigende vinger wijzen" gehalte, zonder dat ik echt iets lees waar hij bij betrokken is.quote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
Hij zegt dat hij mij van een afstandje had gezien oid...
Nou met die kerel die ook bij Evie sliep heb ik genoeg gepraat.![]()
Baasquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg voor gezeik op allerlei manieren, mensen achterlaten in parken, DG wegpesten, lekken uit ABO relationeel gezeik zou slechts een overbodige toevoeging zijn..
Insgelijks liefje, insgelijksquote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg het vaker, maar: Ik hou van je.C'est la vie
Het is gewoon bemoeien omdat ie wrs zelf gek is op haar, en toen het te heet werd ging hij slapen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb ff teruggelezen, iets wat ik echt zelden doe. Denk niet dat je echt veel van die opmerking aan moest trekken. Het heeft een beetje een hoog "met de beschuldigende vinger wijzen" gehalte, zonder dat ik echt iets lees waar hij bij betrokken is.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
True, maar desondanks weet hij wel wat dingen die ik duidelijk anders had geinterpreteerd, raar dat ik dat dan van hem moet horen en niet gewoon van Evie gehoord heb.quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb ff teruggelezen, iets wat ik echt zelden doe. Denk niet dat je echt veel van die opmerking aan moest trekken. Het heeft een beetje een hoog "met de beschuldigende vinger wijzen" gehalte, zonder dat ik echt iets lees waar hij bij betrokken is.Rustig aan.![]()
Wat liefquote:Op zondag 18 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
heloef waakte over me totdat ik sliep, true story..
Wat een lulquote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, ik bood hem de plek naast me aan maar dat sloeg hij af.
![]()
Ik doe wat ik kan he.quote:C'est la vie
Blauwtje gelopenquote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, ik bood hem de plek naast me aan maar dat sloeg hij af.
.
Wrijf het er maar in. Koffie wilde ook al niet naast me liggenquote:. Ik zal wel gestonken hebben
.
![]()
Ik moet maar eens terug naar mijn ijspaleis..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Mischien vrienden die elkaar wat in vertrouwen vertellen. En vervolgens per ongeluk zijn mond voobij praat? Just saying...quote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
True, maar desondanks weet hij wel wat dingen die ik duidelijk anders had geinterpreteerd, raar dat ik dat dan van hem moet horen en niet gewoon van Evie gehoord heb.![]()
Zodra het heet aan het worden is doe ik altijd mijn broek uit.quote:Op zondag 18 november 2012 23:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is gewoon bemoeien omdat ie wrs zelf gek is op haar, en toen het te heet werd ging hij slapen.![]()
Wat een brave borst is het toch.quote:Op zondag 18 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
heloef waakte over me totdat ik sliep, true story.Hij wilde liever luisteren naar mij terwijl ik bezig was boven.quote:
Dat liet hij me de dag erna weten. Hij had zitten lachen zei ie.
Ik trek dan mn shirt uit.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodra het heet aan het worden is doe ik altijd mijn broek uit.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
*PROEST*. Ik heb nog een half uur liggen luisteren maar hoorde niksquote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij wilde liever luisteren naar mij terwijl ik bezig was boven.
Dat liet hij me de dag erna weten. Hij had zitten lachen zei ie..
![]()
Wat een naar mannetje is het toch ookquote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een brave borst is het toch.
[..]
Dat liet hij me de dag erna weten. Hij had zitten lachen zei ie.![]()
Ik wachtte gewoon op de trein. Daarom ging ik er niet bij liggen.C'est la vie
Ja, we hadden ook een mannentreintje kunnen makenquote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik wachtte gewoon op de trein. Daarom ging ik er niet bij liggen.![]()
![]()
Was ze zo stil ja? Mooi.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
*PROEST*. Ik heb nog een half uur liggen luisteren maar hoorde niks.
Ach, ik leer hem graag een en ander bij.quote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een naar mannetje is het toch ookUhuhquote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik wachtte gewoon op de trein. Daarom ging ik er niet bij liggen.
Heb je in de trein weer slapende meisjes geswaffeld?quote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik wachtte gewoon op de trein. Daarom ging ik er niet bij liggen.![]()
Hahahaha, godsamme.quote:Op zondag 18 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, we hadden ook een mannentreintje kunnen maken
Ik geloof best dat Evie bepaalde dingen zo naar hem gecommuniceerd heeft, naar bepaalde specifics van zijn verhaal.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mischien vrienden die elkaar wat in vertrouwen vertellen. En vervolgens per ongeluk zijn mond voobij praat? Just saying...
Maar dan is het verder Evie der fout allemaal om niet met mij te communiceren hoe zij het dan wel niet ervaren heeft... Weetje laat dan ook maar lekker zitten allemaal.
Rustig aan.![]()
Dat was de bedoeling niet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat liet hij me de dag erna weten. Hij had zitten lachen zei ie.
Maar mijn hemel wat is het grappig.C'est la vie
Lekker slapen, morgen wakker worden, en alles lekker achter je latenquote:Op zondag 18 november 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik geloof best dat Evie bepaalde dingen zo naar hem gecommuniceerd heeft, naar bepaalde specifics van zijn verhaal.
Maar dan is het verder Evie der fout allemaal om niet met mij te communiceren hoe zij het dan wel niet ervaren heeft... Weetje laat dan ook maar lekker zitten allemaal.![]()
![]()
Sex bomb sex bomb, youre a sex bombbbbquote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd stil. Ik ben een seksmachine.Rustig aan.![]()
Ik roep altijd de naam van een andere griet en dan kijken hoelang ik erop kan blijven liggenquote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd stil. Ik ben een seksmachine.![]()
![]()
Gewoon nu achter me laten, maar dan moet jaleesa wel even reageren op mijn aanbod voor woensdag avondquote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lekker slapen, morgen wakker worden, en alles lekker achter je laten
Rustig aan.![]()
Wat was er dan zo grappig?quote:Op zondag 18 november 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling niet.
Maar mijn hemel wat is het grappig.
Ik was toch wel redelijk serieus bezig.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dag mannenWellicht tot later
.
Ja ik ging net wegquote:Op zondag 18 november 2012 23:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ze is weg. Om te soppen. Story of my life..
En hij hosselt maar door die KTquote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon nu achter me laten, maar dan moet jaleesa wel even reageren op mijn aanbod voor woensdag avond![]()
Daagquote:![]()
(wat ga je doen
? ).
Fucking E-hosselaarquote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
Gewoon nu achter me laten, maar dan moet jaleesa wel even reageren op mijn aanbod voor woensdag avondbaas ben je
en nou nooit meer klagen over aandacht vrouwen
![]()
![]()
Wel met een kort lontje dan. Even aansteken en het is binnen 10 tellen over. Heloef-style.quote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sex bomb sex bomb, youre a sex bombbbbHoax, jij hebt geen seks.quote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik roep altijd de naam van een andere griet en dan kijken hoelang ik erop kan blijven liggen
Ik had het mijn ex dat ik een aantal keer de verkeerde naam aan het zeggen was en daar halverwege achterkwam.
"blablabla, Li.....everd. "
Volgende week meer, over het liefdesleven van KT. (En dan met die ene stem, hoe heet die belg ookalweer).quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Jambers.quote:Op zondag 18 november 2012 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgende week meer, over het liefdesleven van KT. (En dan met die ene stem, hoe heet die belg ookalweer).Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
DIE !quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
HEY!quote:Op zondag 18 november 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoax, jij hebt geen seks.
Ik had het mijn ex dat ik een aantal keer de verkeerde naam aan het zeggen was en daar halverwege achterkwam.
"blablabla, Li.....everd. "![]()
![]()
![]()
Hij is mijn Godquote:C'est la vie
Ik heb wel een vuurtje voor je schatquote:Op zondag 18 november 2012 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel met een kort lontje dan. Even aansteken en het is binnen 10 tellen over. Heloef-style.
[..]
Hoax, jij hebt geen seks.
"blablabla, Li.....everd. "
Rustig aan.![]()
Ah, een volgelingquote:
Jij bepaald dan wel hoe het geloof mag heten want dat kan ik niet verzinnen.Rustig aan.![]()
Loef, wat was er dan zo grappig? ;Oquote:
Vertel het me, zodat ik kan leren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Slapen, en dan naar Buurmeisje
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Mensen die seks hebben boven mijn hoofd is voor mij intens grappig. Ik ben maagd snap dat nou alles is nog grappig voor mij.quote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er dan zo grappig?
Ik was toch wel redelijk serieus bezig.C'est la vie
Oehquote:, have fun
.
Toppinisme.quote:Op zondag 18 november 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, een volgeling
Jij bepaald dan wel hoe het geloof mag heten want dat kan ik niet verzinnen.C'est la vie
Sorry maar hij heeft een oudere vrouw gevingerd enzo.quote:C'est la vie
Nee, ze heeft morgenochtend nog college.quote:Op zondag 18 november 2012 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kan ook slapen bij Buurmeisje[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik ga ff naar huis.. Zat bij mn moeder omdat het hier warm is.. mn ketel is al stuk sinds donderdag dus het is stervenskoud bij mij..quote:..
hey peurack.
ik zit nu een beetje alleen in de woonkamer, kaarslicht aan enzo. precies goed voor een date en dat wil ik ook!
maar hoe kan ik dan een date krijgen, jij zegt dat je na een uurtje facebook en nummers enzo hebt.
hoe moet dat bijvoorbeeld van hieruit verdergaan. ik heb al lange chatgeschiedenis met haar en ik weet dat ze me leuk vOnd. paar avonden gechat enzo maar het valt altijd weer stil.dus ze heeft geen interesse?quote:zij: hee! ja ik weet nog wie je bent ik ben geloof ik al een jaar niet op paiq geweest dus daar kan het ook aan liggen hihi
2012-11-03, 21:41
ik: Hai
2012-11-03, 21:47
zij: halloo
ik: Hoe is het?
zij: goed!!
zij: maar ik ga net weg sorry
zij: doeicx
2012-11-16, 19:17
ik: Ik heb goed nieuws!
2012-11-16, 20:25
zij: wat voor goed nieuws?
2012-11-16, 21:10
ik; ahh ik heb je gemist
ik ging brownies eten. Had ik helemaal zelf gemaakt
2012-11-17, 10:06
zij:hihi wat knap van je
en dit dan, zit hier nog kans in als iets zo eindigt:en nu?quote:ik: jammer gnoeg heb ik nog geen romantische date, die moet ik dan nog regelen weet i kveel hoe. ik voel me kut.
2012-10-14, 20:35
zij: Nou zeg!
zij: Je bent toch een slimme en aardige jongen?
zij: Althans vind ik.
ik: hoi beer. Gaat goed, ik heb een piano(een vleugel) voor in enschede gekocht!het is vet!
zij: Ohh ohhh wat zou ik graag een piano hebben.
zij: Gewoon zo'n oude houten in een hoekje hoor.
ik: wat voor kleur piano? houtkleur dus?
zij: Ah. Ik heb geen plek voor een piano. Ik heb ongeveer voor niks leuks plek.
zij: Ik heb niet eens plek voor een vriendje, haha.
zij: Hoewel daar het makkelijkste wat aan te doen is denk ik.
ik: ohja vriendje opvouwen in de kast natuurlijk
zij: Doe niet zo eng.
zij: Haha.
zij: Ik had het over een tweepersoons bed.
ik: ohja dat ook nog, ik heb ook nog geen 2 persoonsbed en ik ben al 25!
zij: Al 25. Hihi.
zij: Kwart eeuw!
ik:ja erg hoor, ook beetje dom. ik weet ook nog niet aan welke kant in bed ik moet slapen van een 2 persoons bed
ik: Al kwart eeuw nog nooit moeten kiezen enzo voor een kant
zij:Maakt niet uit toch?
ik: wel, want als je dan halverwege de nacht aan de andere kant wil gaan liggen is het te laat denk ik.
zij: Dat wil je niet.
ik: dan is dat misschien vervelend voor de ander, moet je daar overheen kruipen ,e ndan die ander gaan wegduwen enzo. Dan is het te laat dus je moet goed kiezen vóór het bed insstappen
ik: oh dat weet ik niet... geen ervaring
zij: Kun je nagaan hoe zielig het is als je met 2 in een 1-persoonsbed moet liggen.
zij:Ik wel, maar geen vervelende eigenlijk.
ik: klinkt alsnog wel gevaarlijk vind ik een beetje hor.
zij:Nou ja weetje... Ik slaap op mijn buik dus als een jongen daar geen probleem mee heeft ga ik er gewoon bovenop liggen.
2012-11-03, 17:46
hoe zou Zooey Deschanel slapen?
Hyperactief.
huh ik stel me haar echt zo voor als iemand die hoogstens snurktseduco sum.en ben erg stout![]()
Je hebt mij niet horen kreunen: "Jaaaa, ga door TWI!1!" ?quote:Op zondag 18 november 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die seks hebben boven mijn hoofd is voor mij intens grappig. Ik ben maagd snap dat nou alles is nog grappig voor mij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daarvoor was het nog grappig daarna: shit just got realquote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen kreunen: "Jaaaa, ga door TWI!1!" ?C'est la vie
Wat is oud?quote:Op zondag 18 november 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry maar hij heeft een oudere vrouw gevingerd enzo.
Boven de 30?![]()
Virtuele knuffel enzo, voor de warmte.quote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga ff naar huis.. Zat bij mn moeder omdat het hier warm is.. mn ketel is al stuk sinds donderdag dus het is stervenskoud bij mij....
C'est la vie
Ik weet alleen ouder, hoeveel ouder weet ik niet.quote:C'est la vie
Ja heloef is net bezig om al je wilde seksavonturen te vertellenquote:Op zondag 18 november 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat dit nog over mij eigenlijk? Ik voel me half aangesproken.![]()
En als god van het toppinisme heb je er waarschijnlijk heel veelquote:Op zondag 18 november 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
Ja heloef is net bezig om al je wilde seksavonturen te vertellen![]()
![]()
als de vrouw 30 is en nog bij haar ouders woont. is het dan makkelijker om irl te meeten?quote:seduco sum.en ben erg stout![]()
Dankquote:Op zondag 18 november 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Virtuele knuffel enzo, voor de warmte.!
Je hoeft het niet helemaal uit te leggenquote:Op zondag 18 november 2012 23:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ga ff naar huis.. Zat bij mn moeder omdat het hier warm is.. mn ketel is al stuk sinds donderdag dus het is stervenskoud bij mij....
, dat weet ik toch al gekkie
. Alleen dat je van moeder naar huis gaat is genoeg
.
.
Ja, gewoon bij haar thuis afspreken.quote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
als de vrouw 30 is en nog bij haar ouders woont. is het dan makkelijker om irl te meeten?
Haar 's nachts uitwonen, en dan 's morgens aanschuiven aan de ontbijttafel bij haar ouders.![]()
In real life ontmoeten zou naar alle waarschijnlijkheid inhouden dat het niet bij haar (ouders) thuis is. Want een eerste date/meet bij ouders is wel akward. Dus dat zou een beperking kunnen zijn, zo kan ik me voorstellen. Verder niet heel moeilijk toch?quote:Op zondag 18 november 2012 23:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
als de vrouw 30 is en nog bij haar ouders woont. is het dan makkelijker om irl te meeten?![]()
Jou advies is eigenlijk wel beterquote:Op zondag 18 november 2012 23:41 schreef Royco1 het volgende:
Ja, gewoon bij haar thuis afspreken.
Haar 's nachts uitwonen, en dan 's morgens aanschuiven aan de ontbijttafel bij haar ouders.![]()
![]()
Als je haar flink hebt laten schreeuwen dan weten haar ouders meteen dat het met je bedprestaties wel goed zit, dat je dus hopelijk in staat bent om voor nageslacht te zorgen.quote:
Dan kun je meteen niet meer stuk![]()
Ok ik heb net even gepraat met Evie...
Blijkbaar is PeaRac een achterbaks zielig ventje.![]()
Ik heb verdomme de halve avond met hem gepraat en dan gaat hij hier een beetje triest lopen doen en durft hij ook nog niet toe te geven wie hij was, beetje zichzelf verschuilen zodat ik niet weet wie het is ofzo.
Rustig aan.![]()
Hulde en eerquote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb verdomme de halve avond met hem gepraat en dan gaat hij hier een beetje triest lopen doen en durft hij ook nog niet toe te geven wie hij was, beetje zichzelf verschuilen zodat ik niet weet wie het is ofzo.vond het al vreemd dat Evie nog niks had gepost. Maar dat komt dus omdat ze zich van geen kwaad bewust was
![]()
![]()
Ik denk dat dat zijn plan is geweest.quote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb verdomme de halve avond met hem gepraat en dan gaat hij hier een beetje triest lopen doen en durft hij ook nog niet toe te geven wie hij was, beetje zichzelf verschuilen zodat ik niet weet wie het is ofzo.
Hij heeft je bewust de hele avond bezig gehouden.![]()
Wat ik al dacht dus.quote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb verdomme de halve avond met hem gepraat en dan gaat hij hier een beetje triest lopen doen en durft hij ook nog niet toe te geven wie hij was, beetje zichzelf verschuilen zodat ik niet weet wie het is ofzo.C'est la vie
quote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zijn plan is geweest.
Hij heeft je bewust de hele avond bezig gehouden.
Rustig aan.![]()
And it goes on, helaas zonder peurac die hier nu eigenlijk nog zou moeten zijn
.
wat is niet moeilijk? bij mij geven ze geen telefoonnummers en mij vragen ze niet voor dates of weet ik veel hoe ze dat dan ezggen en noemen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
In real life ontmoeten zou naar alle waarschijnlijkheid inhouden dat het niet bij haar (ouders) thuis is. Want een eerste date/meet bij ouders is wel akward. Dus dat zou een beperking kunnen zijn, zo kan ik me voorstellen. Verder niet heel moeilijk toch?
ik heb de laatste tijd beetje zitten denken dat ik maar gewoon eens tegen meisjes ga zeggen na een paar uur dat het me leuk lijkt om OPENBAAR ergens af te spreken bij haar of bij mij in de buurt.
voor de veiligheid! en als alles dan veilig lijkt dan bij mij of bij haar iets leuks gaan doen.
is het leuk om dan bij ouders af te spreken. mischien houden de ouders ook wel van bordspelletjes:Dseduco sum.en ben erg stout![]()
Moet ie wel doen jaquote:, dan blijft Jalees iig vrij voor andere
.
Hij kan er toch 2 daten? Het is geen relatie hoor waar hij meteen in staptquote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ie wel doen ja, dan blijft Jalees iig vrij voor andere
.
.
![]()
Oei...sceme's en snode plannen die hier ontrafeld worden... Het word tijd dat we de beerput die zich PeaRac-rel mag noemen tot op de bodem toe uitgraven en zien wat en wie er zich achter de username schuild houdquote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Hij heeft je bewust de hele avond bezig gehouden.![]()
![]()
Omdat hij haar zelf wel.quote:Op zondag 18 november 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft je bewust de hele avond bezig gehouden.
Goeden Tijden Slechte Tijden all the way.C'est la vie
Zou niet te veel het woord veiligheid gebruiken, juist dan komt het vreemd over.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat is niet moeilijk? bij mij geven ze geen telefoonnummers en mij vragen ze niet voor dates of weet ik veel hoe ze dat dan ezggen en noemen.
ik heb de laatste tijd beetje zitten denken dat ik maar gewoon eens tegen meisjes ga zeggen na een paar uur dat het me leuk lijkt om OPENBAAR ergens af te spreken bij haar of bij mij in de buurt.
voor de veiligheid! en als alles dan veilig lijkt dan bij mij of bij haar iets leuks gaan doen.
is het leuk om dan bij ouders af te spreken. mischien houden de ouders ook wel van bordspelletjes:D![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan er toch 2 daten? Het is geen relatie hoor waar hij meteen in stapt.
!
I'm on it, vanaf nu ga ik a la Alberto Stegeman undercover in Utrecht.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oei...sceme's en snode plannen die hier ontrafeld worden... Het word tijd dat we de beerput die zich PeaRac-rel mag noemen tot op de bodem toe uitgraven en zien wat en wie er zich achter de username schuild houd![]()
Mag ik Ludo spelen?quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij haar zelf wel.
Goeden Tijden Slechte Tijden all the way.![]()
Dit is een zaak voor He R. de Loef.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oei...sceme's en snode plannen die hier ontrafeld worden... Het word tijd dat we de beerput die zich PeaRac-rel mag noemen tot op de bodem toe uitgraven en zien wat en wie er zich achter de username schuild houd
Post volgende keer weer dan heeft u altijd een alibi.C'est la vie
Ik had niet verwacht dat er mannen zo waren, dacht dat het iets typisch was voor vrouwen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat hij haar zelf wel.
Goeden Tijden Slechte Tijden all the way.Rustig aan.![]()
Haantjes gedrag is TYPISCH mannelijk.quote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er mannen zo waren, dacht dat het iets typisch was voor vrouwen.![]()
Ik doe met je mee, wat word ons geheime teken?quote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
I'm on it, vanaf nu ga ik a la Alberto Stegeman undercover in Utrecht.![]()
Wel met een Jambers stem vertellen achteraf dan hequote:Op zondag 18 november 2012 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I'm on it, vanaf nu ga ik a la Alberto Stegeman undercover in Utrecht..
Wees blij dat ie geen Joegoslaven kent, dan had ie je laten omleggen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat er mannen zo waren, dacht dat het iets typisch was voor vrouwen.![]()
Dit is geen haantjes gedrag, dit is achterbaksheidquote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
Haantjes gedrag is TYPISCH mannelijk.
Rustig aan.![]()
Euh die volg ik niet maar jammerquote:Op zondag 18 november 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Evie heeft anders met mij gecommuniceerd en op andere gronden daten wij niet..
![]()
Jaquote:Op zondag 18 november 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is daar verkeerd aan? Of gaan we nu jaloers doen?.
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: