quote:
Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef Raene het volgende:[..]
Ik heb het laatst nog op SC uitgelegd. Je schrijft je in op die site dan moet je iets van 5 vragenlijsten invullen over jezelf, aangeven of je snel pissig bent of niet dat soort dingen... dan wordt je op persoonlijkheid/eigenschappen/omgeving met anderen gematched dmv een cijfer, je kan de hele dag speeddaten of battle dates doen.. dan ga je gewoon kletsen met mensen... en elke dag ongeveer krijg je een match van een hoog cijfer bij jouw profiel... en dan ga je met elkaar praten, ziet elkaars foto nog niet.. en dan na een tijdje word er gevraagd of je verder wilt... en langzamerhand word jouw foto en de foto van de ander duidelijker.. wil je niet verder, verdwijnt diegene uit je lijst zie je ook nooit meer terug, wil je wel steeds verder zie je steeds meer van de foto tot diegene "permanent" in je lijstje staat.
helemaal niet!
ik zal je vertellen hoe het gaat.
je schrijft je in, als man krijg je 1 keer in de 2 weken een automatch(veel meer mannen dan vrouwen dus je krijgt amper automatches als man. tenij je abbo neemt).
oneliners sturen en fotos beoordelen is kansloos.
je moet wachten tot je fotobewonderaars hebt en dan die wat sturen, dat is de enige kans.
en dan nog battledates, en speeddates. die natuurlijk alleen goed verlopen als je net doet alsof je niet wanhopig bent, en al gewilt bent, en wel al eens een date hebt gehad.
battledates bijvoorbeeld, die verlies je meestal vvan de andere kerel die meteen erinracht " ja ik heb een leidinggevende functie bij de aldi.... jaaaaa leidinggevend, en ik ben sportief want ik houdt van bergwandklimmen".
chicks diggen dat soort oppervlakkige onzin.
en de enige meisjes die het niet diggen, die zijn passief en komen dan wel in je lijstje staan.
maar daar heb je niets aan.
zowiezzo meisjes doen geen fuck, en doen er ezlf niets aan om irl af te spreken. alles wat je kan doen is hun een paar avonden vermaken, met dan het dubbele gevoel dat je eigenlijk hun tijd aan het verdoen bent. enige rust die je hebt is dat ze het wel leuk lijken te vinden omdat ze gewoon niet gaan slapen enzo om verder te kletsen met je.
en dan na een paar dagen valt het stil en moet je weer opnieuw beginnen. en nooit gebeurd er wat.
en dan alsnog gebeurt er niets. tot ze automatisch verwijderd worden wegens geen contact.
ik heb een test gedaan door een paar maanden terug oneliners te sturen naar meisjes waarvan ik dacht dat ze me wel leuk vonden. had ik allemaal iets gestuurd van : "hoi. volgensmij zijn we contact kwijtgeraakt door stiltevan mijn kant. en dat terwijl ik je leuk vind! ken je me nog. blaahblah".
en dan reageren ez met "ja ik jou ook . blah blah," maar alsnog gebeurd er niets en zijn ze nooit online