SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.![]()
Lol, met jou zou ik elke dag in een cafetje willen zittenquote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende: [..] Vraag maar geld aan je moeder
Drankje doen in een mooi cafe'tje dan?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Dan ben je de enige volgens mij.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Ik weet ook niet waar het op toepasbaar zou moeten zijn, volgens mij verwar je mij met iemand anders.quote:Rustig aan.![]()
Daten hoeft niet duur te zijn..But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Neuh, ik weet vrij zeker dat jij het was, weekje of twee geleden, in Utrecht.quote:Op zondag 18 november 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het op toepasbaar zou moeten zijn, volgens mij verwar je mij met iemand anders."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Als dat waar is dan... Vrijdagavond amsterdam uur of 8?quote:Op zondag 18 november 2012 22:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Lol, met jou zou ik elke dag in een cafetje willen zittenRustig aan.![]()
Ken je (een leuke) stad en geef een stadtoer, super origineel, kost geen flikker.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Huh wat?quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ik weet vrij zeker dat jij het was, weekje of twee geleden, in Utrecht.Rustig aan.![]()
KT en Evie hebben gedate?quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ik weet vrij zeker dat jij het was, weekje of twee geleden, in Utrecht.![]()
Trustequote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Wacht wat?quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neuh, ik weet vrij zeker dat jij het was, weekje of twee geleden, in Utrecht.![]()
![]()
Het plaatje gaat te snel, zuigt ze nou op dr kinquote:?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Bijt op d'r lip denk ikquote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Het plaatje gaat te snel, zuigt ze nou op dr kin?
![]()
Ze lebbert idd de kin af.quote:Op zondag 18 november 2012 22:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Het plaatje gaat te snel, zuigt ze nou op dr kin?
![]()
![]()
quote:Zo goorquote:.
? Heb ik jou in het echt gezien in utrecht samen met Evie?quote:Op zondag 18 november 2012 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken je (een leuke) stad en geef een stadtoer, super origineel, kost geen flikker.Rustig aan.![]()
Ik ben ook wel benieuwd jaquote:!
Ik weet de detailsquote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Heb ik jou in het echt gezien in utrecht samen met Evie?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Was jij in Utrecht tussen 3 en 1 week geleden?quote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Heb ik jou in het echt gezien in utrecht samen met Evie?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Misschien een misverstand.quote:Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Anders ik wel, ik vind dit heel raar.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nou ik vind hem wel achterlijk dan, helemaal al zou hij er geweest zijn dan vind ik het een actie om over te kotsen, dit soort aantijgingen.quote:Rustig aan.![]()
Waarom doe je zo vaag? wat heeft KT verkeerd gedaan?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik ben er eventjes geweest, maar weet niet of je mij hebt gezien. Ik weet dat je meer met een andere gozer en meid bezig was dan met je datequote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Waar bemoei jij je mee trouwens?quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er eventjes geweest, maar weet niet of je mij hebt gezien. Ik weet dat je meer met een andere gozer en meid bezig was dan met je dateBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nergens. Ik stelde hem een vraag.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kansloos stoer gaan lopen doen dat je iets gezien hebt, maar niet het hele verhaal vertellen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er eventjes geweest, maar weet niet of je mij hebt gezien. Ik weet dat je meer met een andere gozer en meid bezig was dan met je date![]()
![]()
Ik prop m'n mond vol met kruidnoten i.p.v popcorn :$quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poep gaat dalijk de ventilator raken.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
helemaal niet!quote:Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb het laatst nog op SC uitgelegd. Je schrijft je in op die site dan moet je iets van 5 vragenlijsten invullen over jezelf, aangeven of je snel pissig bent of niet dat soort dingen... dan wordt je op persoonlijkheid/eigenschappen/omgeving met anderen gematched dmv een cijfer, je kan de hele dag speeddaten of battle dates doen.. dan ga je gewoon kletsen met mensen... en elke dag ongeveer krijg je een match van een hoog cijfer bij jouw profiel... en dan ga je met elkaar praten, ziet elkaars foto nog niet.. en dan na een tijdje word er gevraagd of je verder wilt... en langzamerhand word jouw foto en de foto van de ander duidelijker.. wil je niet verder, verdwijnt diegene uit je lijst zie je ook nooit meer terug, wil je wel steeds verder zie je steeds meer van de foto tot diegene "permanent" in je lijstje staat.
ik zal je vertellen hoe het gaat.
je schrijft je in, als man krijg je 1 keer in de 2 weken een automatch(veel meer mannen dan vrouwen dus je krijgt amper automatches als man. tenij je abbo neemt).
oneliners sturen en fotos beoordelen is kansloos.
je moet wachten tot je fotobewonderaars hebt en dan die wat sturen, dat is de enige kans.
en dan nog battledates, en speeddates. die natuurlijk alleen goed verlopen als je net doet alsof je niet wanhopig bent, en al gewilt bent, en wel al eens een date hebt gehad.
battledates bijvoorbeeld, die verlies je meestal vvan de andere kerel die meteen erinracht " ja ik heb een leidinggevende functie bij de aldi.... jaaaaa leidinggevend, en ik ben sportief want ik houdt van bergwandklimmen".
chicks diggen dat soort oppervlakkige onzin.
en de enige meisjes die het niet diggen, die zijn passief en komen dan wel in je lijstje staan.
maar daar heb je niets aan.
zowiezzo meisjes doen geen fuck, en doen er ezlf niets aan om irl af te spreken. alles wat je kan doen is hun een paar avonden vermaken, met dan het dubbele gevoel dat je eigenlijk hun tijd aan het verdoen bent. enige rust die je hebt is dat ze het wel leuk lijken te vinden omdat ze gewoon niet gaan slapen enzo om verder te kletsen met je.
en dan na een paar dagen valt het stil en moet je weer opnieuw beginnen. en nooit gebeurd er wat.
en dan alsnog gebeurt er niets. tot ze automatisch verwijderd worden wegens geen contact.
ik heb een test gedaan door een paar maanden terug oneliners te sturen naar meisjes waarvan ik dacht dat ze me wel leuk vonden. had ik allemaal iets gestuurd van : "hoi. volgensmij zijn we contact kwijtgeraakt door stiltevan mijn kant. en dat terwijl ik je leuk vind! ken je me nog. blaahblah".
en dan reageren ez met "ja ik jou ook . blah blah," maar alsnog gebeurd er niets en zijn ze nooit onlineseduco sum.en ben erg stout![]()
Dat was t verhaal zo wel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kansloos stoer gaan lopen doen dat je iets gezien hebt, maar niet het hele verhaal vertellen."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Die trut heeft toch zelf een smoel gekregen om hem open te trekken als er iets mis is of niet? Hoef jij je er toch niet mee te gaan bemoeien denk ik zo? En zeker niet zo in het openbaar.. Wat probeer je te doen? KT voor lul zetten?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Poep gaat dalijk de ventilator raken.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
KT ging daten met iemand van het forum, maar hij mocht opeens niet komen, toen was hij er toch, en gaf hij haar geen aandacht?quote:
En jij zag dat allemaal toevallig?
Logisch verhaal wel.![]()
Fuck met KT en je fuckt met Raene!quote:Op zondag 18 november 2012 22:50 schreef Raene het volgende:
Die trut heeft toch zelf een smoel gekregen om hem open te trekken als er iets mis is of niet? Hoef jij je er toch niet mee te gaan bemoeien denk ik zo? En zeker niet zo in het openbaar.. Wat probeer je te doen? KT voor lul zetten?![]()
Dankje Raene
Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: