Evie is een erg goede vriendin van mijquote:Op zondag 18 november 2012 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
KT ging daten met iemand van het forum, maar hij mocht opeens niet komen, toen was hij er toch, en gaf hij haar geen aandacht?
En jij zag dat allemaal toevallig?
Logisch verhaal wel.
Wist je dat popcorn fruit is?quote:Op zondag 18 november 2012 22:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik prop m'n mond vol met kruidnoten i.p.v popcorn :$
Toch nog iemand laten lachen vandaag.quote:
Past wel bij mijn fruitige karakter dan :$quote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat popcorn fruit is?
[..]
Toch nog iemand laten lachen vandaag.
Volgens mij mis je een deel, want ik zeg niks voor haar. Dat is alles behalve nodig.quote:Op zondag 18 november 2012 22:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Die trut heeft toch zelf een smoel gekregen om hem open te trekken als er iets mis is of niet? Hoef jij je er toch niet mee te gaan bemoeien denk ik zo? En zeker niet zo in het openbaar.. Wat probeer je te doen? KT voor lul zetten?
KT ging daten met iemand van het forum, maar hij mocht opeens niet komen, toen was hij er toch?quote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef PeuRac het volgende:
KT ging daten met iemand van het forum, maar hij mocht opeens niet komen, toen was hij er toch
Ik vond m erg creatief jaquote:Op zondag 18 november 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je dat popcorn fruit is?
[..]
Toch nog iemand laten lachen vandaag.
Ik heb jou gezien op amsterdag centraal, 16 november om 14:30 met een chick maar je gaf haar gewoon geen aandacht!quote:
Inb4 grapjes over Fruity.quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Past wel bij mijn fruitige karakter dan :$
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 grapjes over Fruity.
Of is dat een term die alleen voor mannen geldt?
Want dit verhaal komt lekker overeen met hoe ik het beleeft heb / gehoord heb van Evie hoe zei het ervaarde?quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij mis je een deel, want ik zeg niks voor haar. Dat is alles behalve nodig.
Dan nogmaals waar bemoei jij je mee? En waarom moet dit op Fok! in de SC..?quote:Op zondag 18 november 2012 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij mis je een deel, want ik zeg niks voor haar. Dat is alles behalve nodig.
En ik maar denk dat ik speciaal benquote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want dit verhaal komt lekker overeen met hoe ik het beleeft heb / gehoord heb van Evie hoe zei het ervaarde?
Please do !quote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
KT vertel jij even wat er gebeurd is? Jouw kant van het verhaal?
Zie mijn editquote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan nogmaals waar bemoei jij je mee? En waarom moet dit op Fok! in de SC..?
Als dat speciaal zou zijn, dan moet je niet speciaal willen zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En ik maar denk dat ik speciaal ben
Nee nu weer terug naar KT.quote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Royco1 het volgende:
En dan nu de vraag die we allemaal willen stellen, is er gebatst?
Ja doe het, gauw.. Wel hier in het openbaar, maak het extra spicyquote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was ook stiekem bij die date. Want KT is een vriend van me.
Moet ik mijn kant ook vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |