Wat liefquote:Op zondag 18 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
heloef waakte over me totdat ik sliep, true story.
Wat een lulquote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, ik bood hem de plek naast me aan maar dat sloeg hij af.
Ik doe wat ik kan he.quote:
Blauwtje gelopenquote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, ik bood hem de plek naast me aan maar dat sloeg hij af.
Wrijf het er maar in. Koffie wilde ook al niet naast me liggenquote:
Mischien vrienden die elkaar wat in vertrouwen vertellen. En vervolgens per ongeluk zijn mond voobij praat? Just saying...quote:Op zondag 18 november 2012 23:18 schreef kingtoppie het volgende:
True, maar desondanks weet hij wel wat dingen die ik duidelijk anders had geinterpreteerd, raar dat ik dat dan van hem moet horen en niet gewoon van Evie gehoord heb.
Zodra het heet aan het worden is doe ik altijd mijn broek uit.quote:Op zondag 18 november 2012 23:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Het is gewoon bemoeien omdat ie wrs zelf gek is op haar, en toen het te heet werd ging hij slapen.
Wat een brave borst is het toch.quote:Op zondag 18 november 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
heloef waakte over me totdat ik sliep, true story.
Hij wilde liever luisteren naar mij terwijl ik bezig was boven.quote:
Ik trek dan mn shirt uit.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodra het heet aan het worden is doe ik altijd mijn broek uit.
*PROEST*. Ik heb nog een half uur liggen luisteren maar hoorde niksquote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij wilde liever luisteren naar mij terwijl ik bezig was boven.
Dat liet hij me de dag erna weten. Hij had zitten lachen zei ie.
Wat een naar mannetje is het toch ookquote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een brave borst is het toch.
[..]
Ja, we hadden ook een mannentreintje kunnen makenquote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
Ik wachtte gewoon op de trein. Daarom ging ik er niet bij liggen.
Was ze zo stil ja? Mooi.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
*PROEST*. Ik heb nog een half uur liggen luisteren maar hoorde niks.
Ach, ik leer hem graag een en ander bij.quote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een naar mannetje is het toch ook
Uhuhquote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
Heb je in de trein weer slapende meisjes geswaffeld?quote:Op zondag 18 november 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
Hahahaha, godsamme.quote:Op zondag 18 november 2012 23:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, we hadden ook een mannentreintje kunnen maken
Ik geloof best dat Evie bepaalde dingen zo naar hem gecommuniceerd heeft, naar bepaalde specifics van zijn verhaal.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Mischien vrienden die elkaar wat in vertrouwen vertellen. En vervolgens per ongeluk zijn mond voobij praat? Just saying...
Dat was de bedoeling niet.quote:Op zondag 18 november 2012 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker slapen, morgen wakker worden, en alles lekker achter je latenquote:Op zondag 18 november 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik geloof best dat Evie bepaalde dingen zo naar hem gecommuniceerd heeft, naar bepaalde specifics van zijn verhaal.
Maar dan is het verder Evie der fout allemaal om niet met mij te communiceren hoe zij het dan wel niet ervaren heeft... Weetje laat dan ook maar lekker zitten allemaal.
Sex bomb sex bomb, youre a sex bombbbbquote:Op zondag 18 november 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd stil. Ik ben een seksmachine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |