Zijn verhaal bevat wel elementen die waar gebeurt zijn, zoals dat ik 2-3 weken geleden in utrecht was en voornamelijk de hele avond met 1 vriend en vriendin van Evie had gepraat in een kroeg daar.quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van PeuRac moet je niet teveel aantrekken. Die verzint het waar je bij staat en brengt het alsof het de waarheid is. Wil je weten hoe het zit, check je het gewoon ff bij Evie.
Epic timing.quote:
Helemaalquote:
Hij zegt dat hij mij van een afstandje had gezien oid...quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Maargoed blijkbaar heeft Evie alles nogal anders ervaren als mij en dat niet aan mij kenbaar gemaakt maar wel aan PeuRac oid.
Ik vind het gezeik altijd leuk.quote:Op zondag 18 november 2012 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik houd het maar bij die rol aan de zijlijn.
Geen zin in dit soort gezeik met allerlei andere users erbij.
Truste Joofquote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu toch m'n bed maar eens in.. Tis al veel te laat
Trustequote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nu toch m'n bed maar eens in.. Tis al veel te laat
Wanneer ik vreemdgaan ineens wel tof vindquote:
Ik zorg voor gezeik op allerlei manieren, mensen achterlaten in parken, DG wegpesten, lekken uit ABO relationeel gezeik zou slechts een overbodige toevoeging zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het gezeik altijd leuk.
Als het tussen anderen is dan voornamelijk.Maar soms zal je zelf ook voor gezeik moeten zorgen, om het volk te vermaken.
Je bent een prachtig persoon weet je dat?quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg voor gezeik op allerlei manieren, mensen achterlaten in parken, DG wegpesten, lekken uit ABO relationeel gezeik zou slechts een overbodige toevoeging zijn.
Daarom hebben we jou er ook zo graag bij op meetsquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zorg voor gezeik op allerlei manieren, mensen achterlaten in parken, DG wegpesten, lekken uit ABO relationeel gezeik zou slechts een overbodige toevoeging zijn.
Ik zeg het vaker, maar: Ik hou van je.quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit dus.quote:Op zondag 18 november 2012 23:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Wanneer ik vreemdgaan ineens wel tof vind.
quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit dus.
Or else I have to smack you.
Nooit dus idd.quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nooit dus.
Or else I have to smack you.
Ja.quote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent een prachtig persoon weet je dat?
Heb ff teruggelezen, iets wat ik echt zelden doe. Denk niet dat je echt veel van die opmerking aan moest trekken. Het heeft een beetje een hoog "met de beschuldigende vinger wijzen" gehalte, zonder dat ik echt iets lees waar hij bij betrokken is.quote:Op zondag 18 november 2012 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
Hij zegt dat hij mij van een afstandje had gezien oid...
Nou met die kerel die ook bij Evie sliep heb ik genoeg gepraat.
Baasquote:Op zondag 18 november 2012 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Insgelijks liefje, insgelijksquote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg het vaker, maar: Ik hou van je.
Het is gewoon bemoeien omdat ie wrs zelf gek is op haar, en toen het te heet werd ging hij slapen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb ff teruggelezen, iets wat ik echt zelden doe. Denk niet dat je echt veel van die opmerking aan moest trekken. Het heeft een beetje een hoog "met de beschuldigende vinger wijzen" gehalte, zonder dat ik echt iets lees waar hij bij betrokken is.
True, maar desondanks weet hij wel wat dingen die ik duidelijk anders had geinterpreteerd, raar dat ik dat dan van hem moet horen en niet gewoon van Evie gehoord heb.quote:Op zondag 18 november 2012 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heb ff teruggelezen, iets wat ik echt zelden doe. Denk niet dat je echt veel van die opmerking aan moest trekken. Het heeft een beetje een hoog "met de beschuldigende vinger wijzen" gehalte, zonder dat ik echt iets lees waar hij bij betrokken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |