KT is een baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Rel? Een natte wind zal je bedoelen.quote:
Bijlezen tot dit punt duurt ongeveer 15 minutenquote:
Ik heb nooit gedate via FOK! hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb met fokkers gedate zonder problemen. Sommige dates gaan nou eenmaal niet als je hoopt, niet huilen.
quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Raene het volgende:
[..]
KT is een baas.Mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje anticlimax, jaquote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rel? Een natte wind zal je bedoelen.
Knuffelquote:
Ik snap er ook geen reet mee van..quote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Braamyo het volgende:
Dus... ik snap het echt niet meerJe hebt een date gehad met evie, en er waren wat andere lui. Evie deed wat afstandelijk volgens jou, en dat vond je niet chil. Tot zo ver duidelijk...
Maar waar gaat deze hele rel dan over?
Ik aanschouw alleen hoe ik in ze voor kom.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit gedate via FOK! hoor.
Ik aanschouw alleen het gezeik wat er soms uit voortkomt.
Mensen diequote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
idd. Mensen die geen foksters neuken.
Waarom zou jij bang zijn dat Peu bij Evie slaapt? Dat komt vast weleens voorquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet mee van..
Ik werd bang dat die PeuRac die jongen was die ook bij Evie slaapte, dan zou ik het helemaal achterlijk vinden...
Maargoed blijkbaar heeft Evie alles nogal anders ervaren als mij en dat niet aan mij kenbaar gemaakt maar wel aan PeuRac oid.
Ah ! Dus samengevat heeft Evie na jullie meet moeite met jou, en jij weet niet waarom?quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik werd bang dat die PeuRac die jongen was die ook bij Evie slaapte, dan zou ik het helemaal achterlijk vinden...
Maargoed blijkbaar heeft Evie alles nogal anders ervaren als mij en dat niet aan mij kenbaar gemaakt maar wel aan PeuRac oid.
Spetterpoep.quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rel? Een natte wind zal je bedoelen.
Haiquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bijlezen tot dit punt duurt ongeveer 15 minuten, en dan lees ik rustig
.
Van PeuRac moet je niet teveel aantrekken. Die verzint het waar je bij staat en brengt het alsof het de waarheid is. Wil je weten hoe het zit, check je het gewoon ff bij Evie.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Nee maar daar had ik best wel leuk mee gepraat, dus dan zou ik het extra achterlijk vinden.quote:Op zondag 18 november 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zou jij bang zijn dat Peu bij Evie slaapt? Dat komt vast weleens voor
I can feel your lovequote:
Ik houd het maar bij die rol aan de zijlijn.quote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik aanschouw alleen hoe ik in ze voor kom.
Wel hequote:
Dat is ie ook geloof ikquote:Op zondag 18 november 2012 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Awesome beard.quote:
Oh, ja, zo zei je het net niet..quote:Op zondag 18 november 2012 23:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee maar daar had ik best wel leuk mee gepraat, dus dan zou ik het extra achterlijk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |