Rij voorzichtig! Ik hoop dat je niet hoeft te krabben! Ik hoop dat je niet met je bemoeizuchtige persoonlijkheid in een greppel komt te liggen! Knuffeltjes!quote:Op zondag 18 november 2012 23:01 schreef PeuRac het volgende:
veel plezier in ontkenning![]()
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op, om 2u in de file te staan enzo
Vroeger trok je je daar dus gewoon niks van aan als een vrouw dat riep.quote:
Even tussendoor, ik zit nu al 12 minuten naar je fobo te staren en te wachten, maar het blijft hetzelfde.quote:
Wat een kenau.quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger trok je je daar dus gewoon niks van aan als een vrouw dat riep.Maar sinds Evie is dat allemaal anders.
Je mag best wat minder hard hopen hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
Rij voorzichtig! Ik hoop dat je niet hoeft te krabben! Ik hoop dat je niet met je bemoeizuchtige persoonlijkheid in een greppel komt te liggen! Knuffeltjes!
Krabben, hopenlijk hoef ik dat morgen ook niet om kwart voor 5quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Rij voorzichtig! Ik hoop dat je niet hoeft te krabben! Ik hoop dat je niet met je bemoeizuchtige persoonlijkheid in een greppel komt te liggen! Knuffeltjes!
Er zijn FOK!sters die ik wel zou daten hoor.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Maar kinders wat leren we hier nou van?
Niet daten met FOK!kers dan krijg je dit gezeik. Ik rust mijn koffer.
Nee je moet niet daten met een Fokker als er andere fokkers in de buurt zijn.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Ik heb met fokkers gedate zonder problemen. Sommige dates gaan nou eenmaal niet als je hoopt, niet huilen.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Dus... ik snap het echt niet meerquote:Op zondag 18 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
Wat moet ik ontkennen dan?
Dat ik der genegeerd zou hebben? Waarom zou ik dat uberhaupt willen?
Ik kom voor Evie naar utrecht en ik ga der dan negeren...Ja heel logisch.
KT has a bro.quote:Op zondag 18 november 2012 23:03 schreef Raene het volgende:
[..]
idd. Mensen die geen foksters neuken.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn FOK!sters die ik wel zou daten hoor.
Bij jou is 'nee' gewoon 'ja' toch mag ik hopen? Zoals het een dienstbare vrouw betaamt?quote:
Ik heb zin om te rellenquote:
Ik was er bij.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je moet niet daten met een Fokker als er andere fokkers in de buurt zijn.
Van onze date weten ze nog niks Loefje
Hoe hard ik ook huil dat ik het niet wil, pijpen zal ik.quote:Op zondag 18 november 2012 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou is 'nee' gewoon 'ja' toch mag ik hopen? Zoals het een dienstbare vrouw betaamt?
Mensen die niet huilen op dates.quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb met fokkers gedate zonder problemen. Sommige dates gaan nou eenmaal niet als je hoopt, niet huilen.
Mijn fobo... oe... ik zal eens kijken waarom je daar naar staart....quote:Op zondag 18 november 2012 23:04 schreef Murdera het volgende:
Even tussendoor, ik zit nu al 12 minuten naar je fobo te staren en te wachten, maar het blijft hetzelfde.
Ik word er gewoon een beetje opgewonden van.quote:Op zondag 18 november 2012 23:06 schreef Raene het volgende:
Hoe hard ik ook huil dat ik het niet wil, pijpen zal ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |