Nee nu weer terug naar KT.quote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Royco1 het volgende:
En dan nu de vraag die we allemaal willen stellen, is er gebatst?
Ja doe het, gauw.. Wel hier in het openbaar, maak het extra spicyquote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was ook stiekem bij die date. Want KT is een vriend van me.
Moet ik mijn kant ook vertellen?
dat evie batst op een date is toch normaal?quote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
Dus Peunogwat was bij de date van Evie en KT. Leuke twist in dit verhaal. Maakt mijn dag.
Ik was ook bij de date, ik pijpte KT onder tafel. Natuurlijk had hij geen oog voor dat andere mokkel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was ook stiekem bij die date. Want KT is een vriend van me.
Moet ik mijn kant ook vertellen?
Wat doe jij als Rotterdamse op Amsterdam Centraal?quote:Op zondag 18 november 2012 22:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb jou gezien op amsterdag centraal, 16 november om 14:30 met een chick maar je gaf haar gewoon geen aandacht!
Hoe durf je
NIEUWE BABYquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
OKEEEE. Ik geef het toe.. Ik was bij hun date en heb KT gekaapt.. Sollie Evie
hahahaquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Raene het volgende:
Ik was ook bij de date, ik pijpte KT onder tafel. Natuurlijk had hij geen oog voor dat andere mokkel.
Ik heb je niet gezienquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ergens werken waar een Rotterdamse ook niet hoort te werkenquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat doe jij als Rotterdamse op Amsterdam Centraal?
Ik vind dit werkelijkwaar affreus en kijk nu haske boos naar m'n beeldschermquote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Fuck yeaquote:
Nope, ik was ook afwezigquote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik de enige hier die er niet bij was?
Evie zat te flirten met alle mannen daar. Beetje zo haar onderbroekje te showen enzo.quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja doe het, gauw.. Wel hier in het openbaar, maak het extra spicy
Oeh. Ben je daar goed in?quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was ook bij de date, ik pijpte KT onder tafel. Natuurlijk had hij geen oog voor dat andere mokkel.
LEKKER!quote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind dit werkelijkwaar affreus en kijk nu haske boos naar m'n beeldscherm
Oooh echt? Keertje hapje doen daar?quote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ergens werken waar een Rotterdamse ook niet hoort te werken
Weet ik veel ik ken haar amper.quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat evie batst op een date is toch normaal?
Ik deed misschien een beetje moeilijk om te komen, maar uiteindelijk heb ik toch echt met Evie gecommuniceerd dat ik zou komen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
KT vertel jij even wat er gebeurd is? Jouw kant van het verhaal?
Gatverdammequote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie zat te flirten met alle mannen daar. Beetje zo haar onderbroekje te showen enzo.
Daarna gingen ze naar huis (ik ging mee) en toen deed KT zijn broek uit en kwam er een tuinslang naar buiten rollen.
Evie kon hier niet mee omgaan.
[..]
Oeh. Ben je daar goed in?
Nee, eigenlijk niet voor zover ik weet.quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat evie batst op een date is toch normaal?
Ik kan niet oordelen over mijn kwaliteitenquote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Evie zat te flirten met alle mannen daar. Beetje zo haar onderbroekje te showen enzo.
Daarna gingen ze naar huis (ik ging mee) en toen deed KT zijn broek uit en kwam er een tuinslang naar buiten rollen.
Evie kon hier niet mee omgaan.
[..]
Oeh. Ben je daar goed in?
Waar daar?quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh echt? Keertje hapje doen daar?
Ben ik de enige die het begin nog niet snapt?quote:Op zondag 18 november 2012 22:57 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik de enige hier die er niet bij was?
Jij mag voortaan mee met al mijn dates.quote:Op zondag 18 november 2012 22:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Zo'n middelvingergebaar komt altijd wat sterker over als je je overige vingers niet volledig intrekt hè, zo gaaf.quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GatverdammeDit is echt.. OMG
I'm like
[ afbeelding ]
Amsterdam.quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
GatverdammeDit is echt.. OMG
I'm like
[ afbeelding ]
Misschien kan ik oordelen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan niet oordelen over mijn kwaliteiten.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag voortaan mee met al mijn dates.
Dan ken je Evie nog niet.. Als zij iets niet wil, dan is het ook echt neequote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het begin nog niet snapt?
KT op date, mocht niet komen, ging toch daten?
DATE OVER? NOTHING'S OVER TILL I SAY IT IS![]()
wist niet dat KT zo ultiem alpha is.
Je hebt een drankje met evie gedaan, en jullie hebben niet zoveel gepraat, en dat was het?quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik deed misschien een beetje moeilijk om te komen, maar uiteindelijk heb ik toch echt met Evie gecommuniceerd dat ik zou komen.
En toen ben ik naar Utrecht gekomen en heb daar een drankje gedaan met Evie en een vriend + wat vriendinnen van der.
Ze deed naar mijn mening wel anders dan 2-3x daarvoor dat ik haar gezien had, dat heb ik ook aan haar kenbaar gemaakt later via facebook chat, en dat erkende zij niet... Maarja dan krijg je zoiets te horen en dan denk je dus: ''blijkbaar is er dus wel iets frontaal misgecommuniceerd''
Maar die kant van het verhaal die PeaRac schetst is dus totaal niet naar mij gecommuniceerd dus ik wist er niks van.
Awesome.quote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag voortaan mee met al mijn dates.
Ik bedoel maar, jij snapt het.. Subtiele details ditdatquote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zo'n middelvingergebaar komt altijd wat sterker over als je je overige vingers niet volledig intrekt hè, zo gaaf.
[..]
Amsterdam.
Dat komt dadelijk wel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het begin nog niet snapt?
KT op date, mocht niet komen, ging toch daten?
DATE OVER? NOTHING'S OVER TILL I SAY IT IS![]()
wist niet dat KT zo ultiem alpha is.
Tjeempie.quote:Op zondag 18 november 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ken je Evie nog niet.. Als zij iets niet wil, dan is het ook echt nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |