SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fabeltje.quote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
De tampon met wodka in je kont werkt toch ook prima om dronken te worden?![]()
Oeh, dank je Muhahaha.quote:
Jij mag er zelf ook wel wezen.Alsof wij zo bekrompen zijn dat we labeltjes moeten gaan plakken om onze liefde te classificeren.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Probeer hetquote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
De tampon met wodka in je kont werkt toch ook prima om dronken te worden?quote:![]()
![]()
Dank je.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dank jequote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dank je Muhahaha.
Jij mag er zelf ook wel wezen.
[..]
Alsof wij zo bekrompen zijn dat we labeltjes moeten gaan plakken om onze liefde te classificeren.![]()
![]()
![]()
Ik was maar aan het dollenquote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof wij zo bekrompen zijn dat we labeltjes moeten gaan plakken om onze liefde te classificeren.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor het hele dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh jij ziet er zo goed uit, let maar op, jij vind zo iemand![]()
En dan denk je, jah godver, ik wilde jou![]()
![]()
Of deze dooddoener; ik snap niet dat jij nog single bent.... en dan zelf niks met me willenquote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoor het hele dagen
En dan denk je, jah godver, ik wilde jou.
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
Of deze dooddoener; ik snap niet dat jij nog single bent.... en dan zelf niks met me willen.
mijn persoonlijke faforiet
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoor het hele dagen
En dan denk je, jah godver, ik wilde jouHoor ik zelfs niet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of deze dooddoener; ik snap niet dat jij nog single bent.... en dan zelf niks met me willen.
Herkenbaarquote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoor het hele dagen
En dan denk je, jah godver, ik wilde jou![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoor ik zelfs niet.
Rustig aan.![]()
Hahaha proest, baasquote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht, voor mannen waar een vrouw niet voor zwicht, we zijn erbij![]()
![]()
Je komt er om te neuken. Dus dat lijkt me nietquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Nog even een vraagje over de wallen.
Hebben die hoeren ook koffie of thee oid?![]()
![]()
Hoer zit er ook de hele avond..quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je komt er om te neuken. Dus dat lijkt me nietRustig aan.![]()
Nee, ze schenken alleen whiskey.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Scherpquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoer zit er ook de hele avond..
Dan hebben ze het vast, maar is het niet voor jou![]()
![]()
Geld maakt een hoop mogelijk...quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scherp
Dan hebben ze het vast, maar is het niet voor jouRustig aan.![]()
Moet je aan MLIG vragen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben die hoeren ook koffie of thee oid?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wel je lichaam verkopen, maar geen versnaperingenquote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geld maakt een hoop mogelijk...![]()
![]()
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.quote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ja, je krijgt als je naar binnen gaat eerst een kopje koffie of thee, met een koekje. Ze stelt je op je gemak, stelt zich netjes voor, maakt een praatje met je. En als ze je na de daad goed vond dan krijg je haar prive nummerquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Bij de hoeren moet je op straat wachten.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.Rustig aan.![]()
Oe dan moest ik daar toch maar eens snel naartoe gaanquote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.![]()
![]()
MLIG is één baas.quote:Dat zei hij ja. Bij ons heb ik het nog nooit gezien.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..quote:
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.Rustig aan.![]()
Ik weet alleen dat hij boos op de wereld was ofzo. Jammer wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.![]()
Ik heb niet veel verstand van autisme en aanverwante stoornissen, maar ik denk dat je het te simpel ziet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja uiteraard, maargoed.quote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verstand van autisme en aanverwante stoornissen, maar ik denk dat je het te simpel ziet.Rustig aan.![]()
Vast wel, voor zichzelf. In clubs sowieso wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben die hoeren ook koffie of thee oid?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik ga effe wat oppervlakkig berichtjes sturen op badoo, kijken of er gekke vrouwen zijn die happen.Rustig aan.![]()
Laat ons weten of het werktquote:Op zondag 18 november 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga effe wat oppervlakkig berichtjes sturen op badoo, kijken of er gekke vrouwen zijn die happen..
![]()
Ik was vergeten dat ik de was aan had gezet vanmorgen.
Piskreukels nu.
Het erge is, dat er een lichtroze shirtje in de witte was zat.
Auch..quote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was vergeten dat ik de was aan had gezet vanmorgen.
Piskreukels nu.
Het erge is, dat er een lichtroze shirtje in de witte was zat.![]()
nog 15,5 uurquote:
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Om 8 uur stap ik de deur uitquote:
En dan ben je hoelaat precies hier?quote:
En welk perron kom je aan?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:quote:Oeps, je hebt al je pogingen gebruikt…
Je hebt je contactenlimiet bereikt voor de komende 23 uur 47 minuten. Verifieer jouw profiel en verhoog gratis jouw contactenlimiet met 5 nieuwe contacten of chat verder met de leden die al hebt benaderd. Verifieer 2 opties om je contactenlimiet te verhogen:Rustig aan.![]()
moest 9 uur zijn trouwensquote:Op zondag 18 november 2012 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan ben je hoelaat precies hier?
En welk perron kom je aan?11.52, spoor 7.
Heb er 5 aangesproken ofzo, en 90% komt niet meer op die site dusja. XDquote:Op zondag 18 november 2012 20:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu maar wachten tot de visjes happen.Rustig aan.![]()
Ik heb er vertrouwen inquote:Op zondag 18 november 2012 20:25 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nice
Ik hoop dat het erg leuk wordt.
Hoe weet je dat en waarom ga je dan niet naar Paiq? Of je gaat uit, zo een mooiboy moet toch wel aanspraak hebben?quote:Op zondag 18 november 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb er 5 aangesproken ofzo, en 90% komt niet meer op die site dusja. XD![]()
Mannen krijgen geen aanspraak, hoax.quote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe weet je dat en waarom ga je dan niet naar Paiq? Of je gaat uit, zo een mooiboy moet toch wel aanspraak hebben?Rustig aan.![]()
Response danquote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen krijgen geen aanspraak, hoax.![]()
Response in het cafe...quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel,
Komt alleen geen date van oid.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen krijgen geen aanspraak, hoax.quote:![]()
heb jij al een date gehad?quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
Neuh, van response in het cafe komt ook geen date bij mij.seduco sum.en ben erg stout![]()
hoi.quote:
spytool trouwens
hangt van de hoer af of je thee kan krijgen denk ik, maar meestal geen thee.
bij raamhoeren wil de helft van de hoeren (buitenlands enzo) geen kraanwater gebruiken om te drinken omdat ze dat niet gewent zijnseduco sum.en ben erg stout![]()
Nee, je betaalt natuurlijk voor die tijd. Niet om thee te drinken.quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi.
spytool trouwens
hangt van de hoer af of je thee kan krijgen denk ik, maar meestal geen thee.
bij raamhoeren wil de helft van de hoeren (buitenlands enzo) geen kraanwater gebruiken om te drinken omdat ze dat niet gewent zijn
Was het wel lekkere thee?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Awkward, oppervlakkige shit wie iemand is en wat iemand doet zonder echt een connectie te voelen.quote:
Ik ben afgestompt en interesseloos dat is niet aantrekkelijk.Rustig aan.![]()
3 jaar.quote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe lang is lang geleden voor jou?Rustig aan.![]()
ik heb nooit thee bij ze gedronken denk ik, of misschien 1 keer bij emelie in apeldoorn(niets meer van te vinden op internet. ze is gestopt enzo).quote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je betaalt natuurlijk voor die tijd. Niet om thee te drinken.
Was het wel lekkere thee?seduco sum.en ben erg stout![]()
Zonde. Hoe was ze?quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb nooit thee bij ze gedronken denk ik, of misschien 1 keer bij emelie in apeldoorn(niets meer van te vinden op internet. ze is gestopt enzo).Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Was dat dan thuis oid?quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb nooit thee bij ze gedronken denk ik, of misschien 1 keer bij emelie in apeldoorn(niets meer van te vinden op internet. ze is gestopt enzo).Rustig aan.![]()
kingtoppie, misschien moet je meer doen zoals bij de intervieuws van villa velderhof.ja.quote:
en ze had ook jonge katjes!!!
misschien moet je op dates meer doen zoals bij villa velderhof.seduco sum.en ben erg stout![]()
waren het negerkatten?quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
kingtoppie, misschien moet je meer doen zoals bij de intervieuws van villa velderhof.
[..]
ja.
en ze had ook jonge katjes!!!
misschien moet je op dates meer doen zoals bij villa velderhof.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
ja wel een paar!quote:. ze gingen ook op kleren liggen en liepen overal heen enzo. echt grappig.
toen de 2de keer erna waren ze bijna allemaal dood. geen kattenlijkjes gezien ofzo maar ze waren weg.seduco sum.en ben erg stout![]()
Misschien heeft ze ze weggegeven.quote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wel een paar!. ze gingen ook op kleren liggen en liepen overal heen enzo. echt grappig.
toen de 2de keer erna waren ze bijna allemaal dood. geen kattenlijkjes gezien ofzo maar ze waren weg.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ja wel een paar denk ik. maar de rest was dood zei ze.quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze weggegeven.seduco sum.en ben erg stout![]()
Of opgegeten nomnomnom.quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze weggegeven.Rustig aan.![]()
nee er waren geen andere hongerige beesten.quote:
ik denk dat je eerder wat fris bier of water krijgt bij hoeren. en bij de hoeren die je meteen naar de slaapkamer dirigeren krijg je hoogstens wat water uit de badkamer als ze zelf ook pakken.seduco sum.en ben erg stout![]()
Dan zal ik er zijn, bij de trap op perron 6/7quote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moest 9 uur zijn trouwens11.52, spoor 7.
is er dan een lesbidate?quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zal ik er zijn, bij de trap op perron 6/7seduco sum.en ben erg stout![]()
als ik ooit een vriendin heb dan ga ik net doen of ik zelf kan koken.quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
Maybe toch maar een vriendin zoeken, die kookt wellicht ook nog voor je.
en dan moet ik dat nog even leren.
dan lijkt het net of ik zelfstandig en volwassen ben enzo.seduco sum.en ben erg stout![]()
Wat eet jij normaal dan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
als ik ooit een vriendin heb dan ga ik net doen of ik zelf kan koken.
en dan moet ik dat nog even leren.
dan lijkt het net of ik zelfstandig en volwassen ben enzo.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Oh, gaan we dan die scene van Cruel Intentions doen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zal ik er zijn, bij de trap op perron 6/7
oven/magnetron/frituur dingen. en brood. dat is normaal.quote:
koken en braden en andere dingen op het fornuis vind ik moeilijk.
het fornuis gebruik ik wel om water te koken voor thee.
soms gaat dat al mis.
dan staat er een pan met lauw water uren lang op een gloeiend heet fornuis maar blijft het water koud. die pan ga ik dan verstoppen als het moet lijken alsof ik goed kan koken denk ik mocht ik ooit een meisje op visite krijgen.seduco sum.en ben erg stout![]()
Nee, Want Piet is 26 jaar oud en heeft nog nooit een romantische date gehad.quote:
En hij is al 26 he!seduco sum.en ben erg stout![]()
Romantisch is iets zelden, dus dat zegt niks.quote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
Piet is 26 jaar oud en heeft nog nooit een romantische date gehad.
en hij is al 26 he!Rustig aan.![]()
Zelfs ik heb die gehad!quote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Nee, Want Piet is 26 jaar oud en heeft nog nooit een romantische date gehad.
En hij is al 26 he!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ken jij die reclame op tv, van lexa dat er zon vrouw is die dan elke dag een date kan krijgen via lexa?quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Romantisch is iets zelden, dus dat zegt niks.seduco sum.en ben erg stout![]()
De slet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ken jij die reclame op tv, van lexa dat er zon vrouw is die dan elke dag een date kan krijgen via lexa?
Ja, ik vond het wel een enorme stoephoer ja
Rustig aan.![]()
Ooohjaaaaaaa, ik wiiiiiiiiiiiilquote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, gaan we dan die scene van Cruel Intentions doen?
een hoer? misschien wel, dat weet ik niet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De slet.
Ja, ik vond het wel een enorme stoephoer ja
maar dat is confronterend he! dat een meisje gewoon een date kan krijgen. erg confronterende dingen zijn dat op tv.
makkelijk allemaal voor de vrouw, ik wacht al jaaren op een romantische date bijvoorbeeld zoals dat in die reclame.Piet is even een fictief persoon. hij is de gemiddelde jongen zoals zovelen die nog nooit een date heeft gehad. heel zzielig.quote:
ik hoopte eigenlijk te horen dat het Piet allemaal wel lukt, en dan op mezelf betrekken en dan heb ik over 1 jaar misschien wel een vriendin!
seduco sum.en ben erg stout![]()
Dat kan ook op het station van Bergen op Zoomquote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooohjaaaaaaa, ik wiiiiiiiiiiiil![]()
![]()
Wehe, tuurlijk kan een knap meisje een date krijgen, helemaal op een datingssite daar hoeft ze alleen maar willekeurige man te beantwoorden die aandacht vraagt.Rustig aan.![]()
Gewoon thuis blijven zitten en wachten is de beste manier.quote:Op [url=http://foru[quote]
[b]Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
wacht al jaaren op een romantische date bijvoorbeeld zoals dat in die reclame.![]()
Ohaiquote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooohjaaaaaaa, ik wiiiiiiiiiiiil![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
weet jij wat beters?quote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon thuis blijven zitten en wachten is de beste manier.
als ik nu garantie kon krijgen dat ik nog X jaar moet wachten, en dan een internetdate krijg , dat lijkt me geweldig.
soms denk ik weleens dat hoop houden te moeilijk is, want niemand houdt het bij van "oke na 10 jaar wachten krijg je wat" en geeft garantie
betalen voor datingsites is ook geen optie, ze geven geen garantie.seduco sum.en ben erg stout![]()
HalloooooBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Goedenavond"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Jaaquote:.. Ben nu bij mn mama om mn hondje op te halen en daarna ga ik naar huis... de kou in
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Joofquote:
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
datingssites geven ook geen garantie als je een abbonement betaalt ervoor.quote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
Garantie is er niet.
Daarom ook de wanhoop als je het spelletje niet snapt.
dat is ook zo oneerlijk, het voelt als een soort van oplichting als er weer (bijv ong 100 euro) . weg is down the drain, zonder zelfs maar een berichtje te hebben gehad, laat staan irl contact.
en dan wel met plaatjes aankomen van gelukkige mensjes bij elkaar enzo. terwijl de werkelijkheid is dat je forever alone achtig op die site staat te wachten tot het abbonement weer is afgelopen.seduco sum.en ben erg stout![]()
Nieteens, game weekendje, dus af en toe kijk en reageer ik..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens, game weekendje, dus af en toe kijk en reageer ik..Viel me gewoon ff op dat er opeens 2 mensen vrijwel direct reageren op Raene terwijl ze niet heel actief aan het posten waren.
Rustig aan.![]()
Er om 5u 's ochtends achterkomen dat je nog wakker bent bedoel je?quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens, game weekendje, dus af en toe kijk en reageer ik..
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Legitieme oplichting, mooi hequote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
datingssites geven ook geen garantie als je betaalt ervoor.
dat is ook zo oneerlijk, het voelt als een soort van oplichting als er weer (bijv ong 100 euro) . weg is down the drain, zonder enig contact met de vrouw laat staat irl contact.
Raene-meisje, alles ok?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Daar ben je toch zelf bij dan denk ik?quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
datingssites geven ook geen garantie als je betaalt ervoor.
dat is ook zo oneerlijk, het voelt als een soort van oplichting als er weer (bijv ong 100 euro) . weg is down the drain, zonder enig contact met de vrouw laat staat irl contact.Rustig aan.![]()
Als je goed kijkt zag je dat ik ook al op Buurmeisje reageerdequote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Viel me gewoon ff op dat er opeens 2 mensen vrijwel direct reageren op Raene terwijl ze niet heel actief aan het posten waren.
Als er geen interessant onderwerp is, ga ik niet meelullen.quote:Mooizoquote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaa.. Ben nu bij mn mama om mn hondje op te halen en daarna ga ik naar huis... de kou in
Succes in de kou
![]()
![]()
True, ik had jou niet moeten quoten.quote:Op zondag 18 november 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zag je dat ik ook al op Buurmeisje reageerdeRustig aan.![]()
4 uur, maar ja.. Ik moet zo ook echt dat ding gaan uitzetten, morgen weer 4 uur opstaanquote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er om 5u 's ochtends achterkomen dat je nog wakker bent bedoel je?
Dat is niet echt handig nee. Ik ga zelfs over minder dan een uur naar bed, terwijl ik 'pas' om half 7 op sta.quote:Op zondag 18 november 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
4 uur, maar ja.. Ik moet zo ook echt dat ding gaan uitzetten, morgen weer 4 uur opstaan"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik word trouwens kneittergek van mn depressieve ex"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Whats wrong?quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik word trouwens kneittergek van mn depressieve exRustig aan.![]()
Ok. Weet je al wat meer over dat van over twee weken?quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik word trouwens kneittergek van mn depressieve exBeter onethisch dan oneetbaar![]()
er staan wel allemaal plaatjes van stelletjes vaak op die sites, alsof ze wat beloven.quote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Legitieme oplichting, mooi he
[..]
en ook slowguns die altijd iets inhouden van wel een relatie kunnen krijgen enzo.seduco sum.en ben erg stout![]()
Nee, ook niet echt mee bezig, ben hard op zoek naar woonruimte, daar gaat vrijwel al mn tijd aan op. Had wat, maar de buren die me moesten voordragen zijn niet te vertrouwen kom ik net achter. Dus ik ga op zoek naar wat anders. Durf me tot die tijd nergens aan vast te leggen. Weet ook niet of ik dan geld hebquote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Weet je al wat meer over dat van over twee weken?
Ze loopt bij me te klagen, als ik er dan wat van zeg, ben ik een klootzakquote:Maar me wel elke keer aanspreken op facebook
Kick haar dan gewoon er afquote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze loopt bij me te klagen, als ik er dan wat van zeg, ben ik een klootzakMaar me wel elke keer aanspreken op facebook
![]()
Ik zal Evie ff vragen of ik/we ons nog kunnen inschrijven, wil de gok wel wagen dat ik dan geld heb. Weet jij nog wanneer het was?quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Volgens mij de vierentwintigste, maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 18 november 2012 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal Evie ff vragen of ik/we ons nog kunnen inschrijven, wil de gok wel wagen dat ik dan geld heb. Weet jij nog wanneer het was?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nah, wil eerst proberen een vriendin van haar in bed te krijgen, lukt al aardigquote:Op zondag 18 november 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kick haar dan gewoon er afvind ik een mooie manier om haar gescheld naar mij recht te zetten
Mja, allicht heeft ze niemand om tegen te klagen....quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze loopt bij me te klagen, als ik er dan wat van zeg, ben ik een klootzakMaar me wel elke keer aanspreken op facebook
Rustig aan.![]()
Ondanks haar depressiviteit is met haar mensenkennis blijkbaar niks mis.quote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
Nah, wil eerst proberen een vriendin van haar in bed te krijgen, lukt al aardigvind ik een mooie manier om haar gescheld naar mij recht te zetten
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Gezien dat ze tegen bijna al haar vrienden zo doe, kan ik het ze moeilijk kwalijk nemen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, allicht heeft ze niemand om tegen te klagen...."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
wat zegt ze dan voor interessante dingen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
seduco sum.en ben erg stout![]()
Kut werk, kut huisgenoot, kut leven, kut etc.quote:Op zondag 18 november 2012 21:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat zegt ze dan voor interessante dingen?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kan je der niet een beetje constructiever praten oid?quote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut werk, kut huisgenoot, kut leven, kut etc.Rustig aan.![]()
Wat snap je niet aan het "ex" deel? Been there, done that, got tired of it.quote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je der niet een beetje constructiever praten oid?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
dan moet je haar blij maken denk ik.quote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut werk, kut huisgenoot, kut leven, kut etc.seduco sum.en ben erg stout![]()
Of naar de psychiatert schoppen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het "ex" deel? Been there, done that, got tired of it.
Rustig aan.![]()
Ik wil ook veel kutten in m'n levenquote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut werk, kut huisgenoot, kut leven, kut etc.![]()
![]()
Loopt ze al, helpt niet. Anyway, haar vriendinnetje, welke geheel toevallig ook mijn oude buurmeisje van mn studententijd is, is wel leuk en heb ik binnenkort mee afgesprokenquote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of naar de psychiatert schoppen?
Ja dat is best kut dan...quote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loopt ze al, helpt niet. Anyway, haar vriendinnetje, welke geheel toevallig ook mijn oude buurmeisje van mn studententijd is, is wel leuk en heb ik binnenkort mee afgesproken
Zorg er in ieder geval voor dat je je niet schuldig voelt mocht ze zich voor een trein springen...Rustig aan.![]()
1 kut met een meid erbij die weet wat ze doet, maakt van mij de gelukkigste man in de wereld.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ooh nee, dat zal ik zeker niet doen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat is best kut dan...
Zorg er in ieder geval voor dat je je niet schuldig voelt mocht ze zich voor een trein springen...
dit klinkt wat lomper dan ik bedoel, maar ik heb alles gedaan wat ik kon doen en had geen zin om mezelf mee te laten sleuren."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
heeft ze wel contact met de man, soms vaker dan nooit, en dan vinden die mannen haar leuk, maar dan vinden ze haar nooit lang leuk?quote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of naar de psychiatert schoppen?seduco sum.en ben erg stout![]()
Nah, geloof me, ik ben een stuk aardiger naar haar dan zij naar mijquote:Op zondag 18 november 2012 21:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wordt ze veel gebruikt door mannen die dan net doen alsof ze haar leuk vinden, en dan later doen ze gemeen tegen haar?
AvondC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Nee, dat is alleen voor jou zo.quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
terwijl de werkelijkheid is dat je forever alone achtig op die site staat te wachten tot het abbonement weer is afgelopen.![]()
![]()
dat is gemeen!quote:
had je wat ofzo, ik kan niet wachten tot mijn ouders dood zijn.
dan technisch gezien multimiljonair enzo en dan wel vriendin(weet nog niet hoe maar dat schijnt)seduco sum.en ben erg stout![]()
Ik had ook elke keer weer beet. En ik hoefde zelf zelden een bericht te sturen. Dat was nog niet eens echt een datingsite, en ik hoefde geen cent te betalen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, mijn broer heeft met 4 dames gedate en alle 4 gebatst.
![]()
Hai Kaneelquote:C'est la vie
De harde waarheid. En als je rijk bent kan je wel elke dag een hoertje laten komen, maar een vriendin gaat je niet lukken.quote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat is gemeen!
technisch gezien ben ik dan multimiljonair enzo en dan wel vriendin(weet nog niet hoe maar dat schijnt)![]()
![]()
goede instelling, wtfquote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat is gemeen!
dan technisch gezien multimiljonair enzo en dan wel vriendin(weet nog niet hoe maar dat schijnt)![]()
Hij heeft wel betaald. Ik ben benieuwd welke site jij dan bedoeldquote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ook elke keer weer beet. En ik hoefde zelf zelden een bericht te sturen. Dat was nog niet eens echt een datingsite, en ik hoefde geen cent te betalen..
![]()
dmquote:Op zondag 18 november 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft wel betaald. Ik ben benieuwd welke site jij dan bedoeld.
![]()
Lol, welke site?quote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ook elke keer weer beet. En ik hoefde zelf zelden een bericht te sturen. Dat was nog niet eens echt een datingsite, en ik hoefde geen cent te betalen.Rustig aan.![]()
Ik heb nog nooit betaald voor een datingsite, wel op eentje af en toe actief en daar ook zonder teveel inspanningen altijd wel wat kunnen regelen."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Helleuquote:C'est la vie
He's a God.quote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, mijn broer heeft met 4 dames gedate en alle 4 gebatst.
C'est la vie
Welke site?quote:Op zondag 18 november 2012 22:04 schreef PeuRac het volgende:
atingsite, wel op eentje af en toe actief en daar ook zonder teveel inspanningen altijd wel wat kunnen regelen.
Dan ga ik er ff kijken.Rustig aan.![]()
Ik ben in totaal 70,- armer ofzo.... en gefaald.quote:Op zondag 18 november 2012 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nog nooit betaald voor een datingsite, wel op eentje af en toe actief en daar ook zonder teveel inspanningen altijd wel wat kunnen regelen.![]()
Lijkt me niet zo'n slim plan als je niet weet waar je mee bezig bent, verpest je vrouwen alleen maar.quote:Op zondag 18 november 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke site?
Dan ga ik er ff kijken."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
They like mequote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Viel me gewoon ff op dat er opeens 2 mensen vrijwel direct reageren op Raene terwijl ze niet heel actief aan het posten waren.
Ik weiger te betalen voor zoiets, net als dat ik voor een vrouw geen drank betaal. Tenzij het echt een lang en oprecht leuk gesprek is.quote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben in totaal 70,- armer ofzo.... en gefaald."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ook op het station van Bergen op Zoom
ja klote is dat. datingsiteabbonementen helpen nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben in totaal 70,- armer ofzo.... en gefaald.seduco sum.en ben erg stout![]()
Datingsites wel, drankje bij een date doe ik niet moeilijk overquote:Op zondag 18 november 2012 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weiger te betalen voor zoiets, net als dat ik voor een vrouw geen drank betaal. Tenzij het echt een lang en oprecht leuk gesprek is.. Ligt er wel aan, als je elke dag date word het wel erg prijzig
![]()
![]()
Dat had ik dus een tijdje, maar tijdens een date ben ik niet lullig, al ga ik niet alles betalen. Ik doelde op het moment dat een meid op je af komt in de club met als doel drank van je te ontfutselen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Datingsites wel, drankje bij een date doe ik niet moeilijk over. Ligt er wel aan, als je elke dag date word het wel erg prijzig
Nee niet echt.quote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je nog mooie verhalen voor ons, Heloef?
Ik heb het allang opgegeven mijn vriend.C'est la vie
Slaap lekker.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Daar pas ik voor jaquote:Op zondag 18 november 2012 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik dus een tijdje, maar tijdens een date ben ik niet lullig, al ga ik niet alles betalen. Ik doelde op het moment dat een meid op je af komt in de club met als doel drank van je te ontfutselen.. Ben geen sugardaddy.
![]()
Tja als je berichten wilt versturen zal het toch moeten...quote:Op zondag 18 november 2012 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weiger te betalen voor zoiets, net als dat ik voor een vrouw geen drank betaal. Tenzij het echt een lang en oprecht leuk gesprek is.![]()
Wat hij zegt.quote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je berichten wilt versturen zal het toch moeten...But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
? Wat bedoel je precies.quote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n slim plan als je niet weet waar je mee bezig bent, verpest je vrouwen alleen maar.Rustig aan.![]()
Een pm/dm op fok is gratis hoorquote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je berichten wilt versturen zal het toch moeten...![]()
Niet overalquote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je berichten wilt versturen zal het toch moeten...
Dat dus.quote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar pas ik voor ja. Ben geen sugardaddy.
Je bent pas 18 jong.quote:Op zondag 18 november 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ik heb het allang opgegeven mijn vriend.
De wereld ligt nog aan je voeten.
Als je mijn leeftijd hebt, dan mag je opgeven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:
Maar jij bent dan ook wel bijna bejaard hequote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent pas 18 jong.
Als je mijn leeftijd hebt, dan mag je opgeven.![]()
Dat je eerst beter mag leren hoe je vrouwen versiert, voordat je ze irriteerd.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Het is koud thuis.
Tijd voor hetee seks met miss Escobar
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
ohja fuck dat ook nog.quote:Op zondag 18 november 2012 22:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik dus een tijdje, maar tijdens een date ben ik niet lullig, al ga ik niet alles betalen. Ik doelde op het moment dat een meid op je af komt in de club met als doel drank van je te ontfutselen.
dan heb je een date en dan moet "de man" weer iets doen met de betaling.
maar dan gaan betalen mag weer niet want i wanhopig enzo.seduco sum.en ben erg stout![]()
En nog steeds single. Ongelofelijk gewoon.quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook wel bijna bejaard heEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben geen mongool ehhquote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je eerst beter mag leren hoe je vrouwen versiert, voordat je ze irriteerd.
Rustig aan.![]()
Ja dat wel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nog steeds single. Ongelofelijk gewoon.
Stomme vrouwen![]()
Dates betaalt de man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op zondag 18 november 2012 22:12 schreef El_Matador het volgende:
Dates betaalt de man.Dan heb ik er ook totaal geen moeite mee. Fuck, ik mis mn Braziliaanse chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, allemaal een beetje bezet zijn. Schandalig gewoon.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sommige dingen kan ik gewoon niet. Versieren is een van die dingen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent pas 18 jong.
Als je mijn leeftijd hebt, dan mag je opgeven.
Anders ga ik er over piekeren en dat is gewoon zonde van de tijd.C'est la vie
Ja inderdaadquote:Op zondag 18 november 2012 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, allemaal een beetje bezet zijn. Schandalig gewoon.![]()
ik had een half jaar abbonement genomen op relatieplanet. niets uitgekomen natuurlijk, geen ontact, geen berichten. etcetc.quote:Op zondag 18 november 2012 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja als je berichten wilt versturen zal het toch moeten...
behalve een paar berichten gestuurd die vast niet goed waren. gewoon zzo heel kort iets wat op hun profiel stond, en dan net doen of ik niets terug wil ontvangen.
en dat deden ez dan ook.
ja echt maar paar meisjes gestuurd!
maar paar maanden terug toen abbonement verlopen was werden de vrouwn ineens wanhopig en kreeg ik berichten terug met hun mailadres.
oke eigenlijk maar 1 interessebericht na maanden teruggekregen toen ik had gestuurd: "haha 1,95 en dan geen groot lengteverschil willen. maar dat je piano speelt is je redding!dus het lukt ast wel, succes"
en een christelijk meisje die vast heel ervaren is met daten.seduco sum.en ben erg stout![]()
Gossie.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 22:12 schreef El_Matador het volgende:
Dates betaalt de man.Wat hoor ik toch? Een discussie in aantocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Nee dat zijn lokkertjes van de site om jou over te halen weer een abonnement te nemen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:14 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik had een half jaar abbonement genomen op relatieplanet. niets uitgekomen natuurlijk, geen ontact, geen berichten. etcetc.
behalve een paar berichten gestuurd die vast niet goed waren. gewoon zzo heel kort iets wat op hun profiel stond, en dan net doen of ik niets terug wil ontvangen.
en dat deden ez dan ook.
ja echt maar paar meisjes gestuurd!
maar paar maanden terug toen abbonement verlopen was werden de vrouwn ineens wanhopig en kreeg ik berichten terug met hun mailadres.![]()
Think again.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Een gossie een gossie rode rozen.quote:C'est la vie
Daten via datingsites kan best, je moet alleen wel de goeie hebben.quote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb even medelijden voor ons.
Nouja, ik date niet via datingsitesBut there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Niet met mij; SEX, geen SC.quote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat hoor ik toch? Een discussie in aantocht.
Het ga je goed heloef.
The only limit is your own imagination
Die lokkertjes alleen al zijn voor mij een reden om er niet eens aan te beginnenquote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zijn lokkertjes van de site om jou over te halen weer een abonnement te nemen.![]()
Welke raad jij aan?quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Daten via datingsites kan best, je moet alleen wel de goeie hebben.
Ik heb wel een all-time favoriet"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jawel maar ik wil gewoon het echte versieren leren en kunnen zeggen; ik heb haar daar en daar versierd ipv; ik heb haar op een site ontmoet.quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Daten via datingsites kan best, je moet alleen wel de goeie hebben.![]()
Beide is niks mis mee, al moet ik inderdaad zeggen dat ik leukere verhalen heb uit de kroeg dan sites. Toch op beide manieren even leuke meiden ontmoet.quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil gewoon het echte versieren leren en kunnen zeggen; ik heb haar daar en daar versierd ipv; ik heb haar op een site ontmoet."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
jaja soms denk ik dat. maar ze lijken echt echt die vrouwen, ook internetstalken (facebook zoeken bijvoorbeeld) enzo werkt gewoon.quote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat zijn lokkertjes van de site om jou over te halen weer een abonnement te nemen.seduco sum.en ben erg stout![]()
Het is een mening hequote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide is niks mis mee, al moet ik inderdaad zeggen dat ik leukere verhalen heb uit de kroeg dan sites. Toch op beide manieren even leuke meiden ontmoet..
![]()
Van hetzelfde.quote:Op zondag 18 november 2012 22:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet met mij; SEX, geen SC.
Het ga je goed heloef.C'est la vie
Je vind het niet vreemd dat je die berichten alleen krijgt als je geen abo hebt?quote:Op zondag 18 november 2012 22:18 schreef SergeantFluffy het volgende:
ja
[..]
ja soms denk ik dat. maar ze lijken echt echt die vrouwen, ook internetstalken (facebook zoeken bijvoorbeeld) enzo werkt gewoon.
En dat als je een abo neemt niemand op je reageert?![]()
Paiq, ik had na een maand een date, en ik ben nu nogsteeds met hem samen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke raad jij aan?
Ik heb wel een all-time favoriet
Ik kan niet beschrijven hoe blij ik met hem ben.. En het is nog helemaal gratis ook + de manier waarop ze het doen is echt top.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
weet niet.quote:Op zondag 18 november 2012 22:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je vind het niet vreemd dat je die berichten alleen krijgt als je geen abo hebt?
En dat als je een abo neemt niemand op je reageert?
volgensmij stuur ik ook te weinig berichten vergeleken met de normale man. ik wacht(en hoooop!) meer.seduco sum.en ben erg stout![]()
pffrt.. zoveel relaties beginnen via internet.. Dus nu sta jij niet open voor meisjes van internet, misschien loop je haar nu wel mis..quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil gewoon het echte versieren leren en kunnen zeggen; ik heb haar daar en daar versierd ipv; ik heb haar op een site ontmoet.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Groot gelijk, is mijn favoriet ook.quote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Paiq, ik had na een maand een date, en ik ben nu nogsteeds met hem samen.
Ik kan niet beschrijven hoe blij ik met hem ben.. En het is nog helemaal gratis ook + de manier waarop ze het doen is echt top."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Hoe werkt het dan?quote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef Raene het volgende:
Paiq, ik had na een maand een date, en ik ben nu nogsteeds met hem samen.
Ik kan niet beschrijven hoe blij ik met hem ben.. En het is nog helemaal gratis ook + de manier waarop ze het doen is echt top.Rustig aan.![]()
hoe gaat dat dan?quote:Op zondag 18 november 2012 22:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groot gelijk, is mijn favoriet ook.
ik heb laatste 2 jaar ofzo op paiq een stuk of 50 gesprekken gehad, waarvan tientallen echt avonden lang waren.
en toch geen dates.seduco sum.en ben erg stout![]()
Ja, misschien wel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:21 schreef Raene het volgende:
[..]
pffrt.. zoveel relaties beginnen via internet.. Dus nu sta jij niet open voor meisjes van internet, misschien loop je haar nu wel mis..![]()
Dat is leuker om te zeggen ja.quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil gewoon het echte versieren leren en kunnen zeggen; ik heb haar daar en daar versierd ipv; ik heb haar op een site ontmoet.
Maar het is nog leuker om nu al iemand te hebben, via een veel groter medium.![]()
![]()
Dan noem je de plek waar je haar in het echt hebt ontmoet. Niet teveel waarde aan hechten.quote:Op zondag 18 november 2012 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel maar ik wil gewoon het echte versieren leren en kunnen zeggen; ik heb haar daar en daar versierd ipv; ik heb haar op een site ontmoet.C'est la vie
Ik ben content, ik hoef niet ala minuut iemandquote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is leuker om te zeggen ja.
Maar het is nog leuker om nu al iemand te hebben, via een veel groter medium..
Als ik echt kan versieren zeg maar, dan zou ik datingsites misschien proberen om het terrein te verleggen.![]()
Jezelf voor de gek houden is dat.quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan noem je de plek waar je haar in het echt hebt ontmoet. Niet teveel waarde aan hechten.![]()
Tsja, dat doe je dan fout, meestal binnen een uur een tel nummer, na een paar dagen facebook of date. Sommige gaan sneller dan anderen. Heb er van fuck-budy tot relatie wel gevonden.quote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoe gaat dat dan?
ik heb laatste 2 jaar ofzo op paiq een stuk of 50 gesprekken gehad, waarvan tientallen echt avonden lang waren.
en toch geen dates.
Btw, 50 gesprekken in 2 jaar? Dat heb ik per 2 weken
Kingtoppie.. Hoe durf je
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Alsof het ook maar een ene reet uitmaakt.quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jezelf voor de gek houden is dat.C'est la vie
Ik heb het laatst nog op SC uitgelegd. Je schrijft je in op die site dan moet je iets van 5 vragenlijsten invullen over jezelf, aangeven of je snel pissig bent of niet dat soort dingen... dan wordt je op persoonlijkheid/eigenschappen/omgeving met anderen gematched dmv een cijfer, je kan de hele dag speeddaten of battle dates doen.. dan ga je gewoon kletsen met mensen... en elke dag ongeveer krijg je een match van een hoog cijfer bij jouw profiel... en dan ga je met elkaar praten, ziet elkaars foto nog niet.. en dan na een tijdje word er gevraagd of je verder wilt... en langzamerhand word jouw foto en de foto van de ander duidelijker.. wil je niet verder, verdwijnt diegene uit je lijst zie je ook nooit meer terug, wil je wel steeds verder zie je steeds meer van de foto tot diegene "permanent" in je lijstje staat.quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is leuker om te zeggen ja.
Maar het is nog leuker om nu al iemand te hebben, via een veel groter medium.Dat en dat.quote:Op zondag 18 november 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan noem je de plek waar je haar in het echt hebt ontmoet. Niet teveel waarde aan hechten.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nogmaals, het is een mening. Zo denk ik erover.quote:Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof het ook maar een ene reet uitmaakt.![]()
Het is alleen al leuk om t spelletje zo te spelen dat je iig de foto krijgt te zien.quote:Op zondag 18 november 2012 22:25 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het laatst nog op SC uitgelegd. Je schrijft je in op die site dan moet je iets van 5 vragenlijsten invullen over jezelf, aangeven of je snel pissig bent of niet dat soort dingen... dan wordt je op persoonlijkheid/eigenschappen/omgeving met anderen gematched dmv een cijfer, je kan de hele dag speeddaten of battle dates doen.. dan ga je gewoon kletsen met mensen... en elke dag ongeveer krijg je een match van een hoog cijfer bij jouw profiel... en dan ga je met elkaar praten, ziet elkaars foto nog niet.. en dan na een tijdje word er gevraagd of je verder wilt... en langzamerhand word jouw foto en de foto van de ander duidelijker.. wil je niet verder, verdwijnt diegene uit je lijst zie je ook nooit meer terug, wil je wel steeds verder zie je steeds meer van de foto tot diegene "permanent" in je lijstje staat."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Mn moeder dissenquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
De vlegel!quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat kan mn mama heel goed zelfquote:
Hahaquote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat kan mn mama heel goed zelf![]()
![]()
Ook met zo'n roe?quote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat kan mn mama heel goed zelf
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
straks vind hij t lekkerquote:Op zondag 18 november 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat kan mn mama heel goed zelf
Ik leg wat uit aan je omdat je erom vroeg he?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Hebben al die sites trouwens van die vragenlijsten?C'est la vie
Mn moeder is dangerous hoor.. Ze zit niet voor niks op FOK!quote:
Nee, alternatiefdaten mag je zo opquote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef heloef het volgende:
Hebben al die sites trouwens van die vragenlijsten?![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn moeder is dangerous hoor.. Ze zit niet voor niks op FOK!wie is je moeder dan?
oh ik praat liever niet met ze, ik wil hun tijd niet verdoen. het voelt gewoon te kut om veel gesprekken te beginnen in korte tijd.quote:Op zondag 18 november 2012 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, dat doe je dan fout, meestal binnen een uur een tel nummer, na een paar dagen facebook of date. Sommige gaan sneller dan anderen. Heb er van fuck-budy tot relatie wel gevonden.
Btw, 50 gesprekken in 2 jaar? Dat heb ik per 2 weken![]()
ook voor het maatschappelijk belang enzo, want vrouwen worden altijd lastiggevallen heb ik de indruk.
wel knap dat jij wel een date kan hebben.seduco sum.en ben erg stout![]()
watquote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn moeder is dangerous hoor.. Ze zit niet voor niks op FOK!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja dankjewel ik vind het een leuk systeemquote:Op zondag 18 november 2012 22:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik leg wat uit aan je omdat je erom vroeg he?
Ga me denk ik wel een keertje aanmelden. Dankje.Rustig aan.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik praat liever niet met ze, ik wil hun tijd niet verdoen.
ook voor het maatschappelijk belang enzo, want vrouwen worden altijd lastiggevallen heb ik de indruk.wiens kloon ben jij?
Wut?quote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh ik praat liever niet met ze, ik wil hun tijd niet verdoen.
ook voor het maatschappelijk belang enzo, want vrouwen worden altijd lastiggevallen heb ik de indruk.![]()
Goh, het is me niet gelukt om de PS3 op de gewenste tijd uit te zetten![]()
Maar goed, nu issie uit..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
MoniqueB1965quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik vind het casino wel een leuk idee van je mams, lijkt het je wat?quote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Mn moeder is dangerous hoor.. Ze zit niet voor niks op FOK!
Rustig aan.![]()
Geen grapquote:
Okee ik blijf wel gewoon weg van datingsites.quote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, alternatiefdaten mag je zo opC'est la vie
Als jij betaaldquote:Op zondag 18 november 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het casino wel een leuk idee van je mams, lijkt het je wat?
Jeejquote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goh, het is me niet gelukt om de PS3 op de gewenste tijd uit te zetten![]()
Maar goed, nu issie uit..!
Ga je haar net zoals je laatste date, de hele avond negeren? Nadat je gezegd is dat je niet hoeft te komen?quote:Op zondag 18 november 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vraag maar geld aan je moeder![]()
Drankje doen in een mooi cafe'tje dan?
Cockblock spottedquote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je haar net zoals je laatste date, de hele avond negeren? Nadat je gezegd is dat je niet hoeft te komen?C'est la vie
quote:
Maar geen TC meer nu hoor, nog even mail en crap kijken en dan naar bed
quote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef PeuRac het volgende:
? Nadat je gezegd is dat je niet hoeft te komen?![]()
Vertaal het eens naar Nederlands.Rustig aan.![]()
Dat is correct Nederlands wat daar staat.quote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Vertaal het eens naar Nederlands.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
heeft die niet nodig, kan die prima zelfquote:
Dank u.quote:Op zondag 18 november 2012 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is correct Nederlands wat daar staat."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: