Nee, je betaalt natuurlijk voor die tijd. Niet om thee te drinken.quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi.
spytool trouwens
hangt van de hoer af of je thee kan krijgen denk ik, maar meestal geen thee.
bij raamhoeren wil de helft van de hoeren (buitenlands enzo) geen kraanwater gebruiken om te drinken omdat ze dat niet gewent zijn
Awkward, oppervlakkige shit wie iemand is en wat iemand doet zonder echt een connectie te voelen.quote:
3 jaar.quote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe lang is lang geleden voor jou?
ik heb nooit thee bij ze gedronken denk ik, of misschien 1 keer bij emelie in apeldoorn(niets meer van te vinden op internet. ze is gestopt enzo).quote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je betaalt natuurlijk voor die tijd. Niet om thee te drinken.
Was het wel lekkere thee?
Zonde. Hoe was ze?quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb nooit thee bij ze gedronken denk ik, of misschien 1 keer bij emelie in apeldoorn(niets meer van te vinden op internet. ze is gestopt enzo).
Was dat dan thuis oid?quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb nooit thee bij ze gedronken denk ik, of misschien 1 keer bij emelie in apeldoorn(niets meer van te vinden op internet. ze is gestopt enzo).
ja.quote:
waren het negerkatten?quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
kingtoppie, misschien moet je meer doen zoals bij de intervieuws van villa velderhof.
[..]
ja.
en ze had ook jonge katjes!!!
misschien moet je op dates meer doen zoals bij villa velderhof.
ja wel een paar!quote:
Misschien heeft ze ze weggegeven.quote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wel een paar!. ze gingen ook op kleren liggen en liepen overal heen enzo. echt grappig.
toen de 2de keer erna waren ze bijna allemaal dood. geen kattenlijkjes gezien ofzo maar ze waren weg.
ja wel een paar denk ik. maar de rest was dood zei ze.quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze weggegeven.
Of opgegeten nomnomnom.quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze weggegeven.
nee er waren geen andere hongerige beesten.quote:
Dan zal ik er zijn, bij de trap op perron 6/7quote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moest 9 uur zijn trouwens11.52, spoor 7.
is er dan een lesbidate?quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zal ik er zijn, bij de trap op perron 6/7
als ik ooit een vriendin heb dan ga ik net doen of ik zelf kan koken.quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
Maybe toch maar een vriendin zoeken, die kookt wellicht ook nog voor je.
Wat eet jij normaal dan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
als ik ooit een vriendin heb dan ga ik net doen of ik zelf kan koken.
en dan moet ik dat nog even leren.
dan lijkt het net of ik zelfstandig en volwassen ben enzo.
Oh, gaan we dan die scene van Cruel Intentions doen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zal ik er zijn, bij de trap op perron 6/7
oven/magnetron/frituur dingen. en brood. dat is normaal.quote:
Nee, Want Piet is 26 jaar oud en heeft nog nooit een romantische date gehad.quote:
Romantisch is iets zelden, dus dat zegt niks.quote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
Piet is 26 jaar oud en heeft nog nooit een romantische date gehad.
en hij is al 26 he!
Zelfs ik heb die gehad!quote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Nee, Want Piet is 26 jaar oud en heeft nog nooit een romantische date gehad.
En hij is al 26 he!
ken jij die reclame op tv, van lexa dat er zon vrouw is die dan elke dag een date kan krijgen via lexa?quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Romantisch is iets zelden, dus dat zegt niks.
De slet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ken jij die reclame op tv, van lexa dat er zon vrouw is die dan elke dag een date kan krijgen via lexa?
Ooohjaaaaaaa, ik wiiiiiiiiiiiilquote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, gaan we dan die scene van Cruel Intentions doen?
een hoer? misschien wel, dat weet ik niet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De slet.
Ja, ik vond het wel een enorme stoephoer ja
Piet is even een fictief persoon. hij is de gemiddelde jongen zoals zovelen die nog nooit een date heeft gehad. heel zzielig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |