ja wel een paar denk ik. maar de rest was dood zei ze.quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze weggegeven.
Of opgegeten nomnomnom.quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze ze weggegeven.
nee er waren geen andere hongerige beesten.quote:
Dan zal ik er zijn, bij de trap op perron 6/7quote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moest 9 uur zijn trouwens11.52, spoor 7.
is er dan een lesbidate?quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zal ik er zijn, bij de trap op perron 6/7
als ik ooit een vriendin heb dan ga ik net doen of ik zelf kan koken.quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
Maybe toch maar een vriendin zoeken, die kookt wellicht ook nog voor je.
Wat eet jij normaal dan?quote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
als ik ooit een vriendin heb dan ga ik net doen of ik zelf kan koken.
en dan moet ik dat nog even leren.
dan lijkt het net of ik zelfstandig en volwassen ben enzo.
Oh, gaan we dan die scene van Cruel Intentions doen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan zal ik er zijn, bij de trap op perron 6/7
oven/magnetron/frituur dingen. en brood. dat is normaal.quote:
Nee, Want Piet is 26 jaar oud en heeft nog nooit een romantische date gehad.quote:
Romantisch is iets zelden, dus dat zegt niks.quote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
Piet is 26 jaar oud en heeft nog nooit een romantische date gehad.
en hij is al 26 he!
Zelfs ik heb die gehad!quote:Op zondag 18 november 2012 21:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Nee, Want Piet is 26 jaar oud en heeft nog nooit een romantische date gehad.
En hij is al 26 he!
ken jij die reclame op tv, van lexa dat er zon vrouw is die dan elke dag een date kan krijgen via lexa?quote:Op zondag 18 november 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Romantisch is iets zelden, dus dat zegt niks.
De slet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:19 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ken jij die reclame op tv, van lexa dat er zon vrouw is die dan elke dag een date kan krijgen via lexa?
Ooohjaaaaaaa, ik wiiiiiiiiiiiilquote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh, gaan we dan die scene van Cruel Intentions doen?
een hoer? misschien wel, dat weet ik niet.quote:Op zondag 18 november 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De slet.
Ja, ik vond het wel een enorme stoephoer ja
Piet is even een fictief persoon. hij is de gemiddelde jongen zoals zovelen die nog nooit een date heeft gehad. heel zzielig.quote:
Dat kan ook op het station van Bergen op Zoomquote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooohjaaaaaaa, ik wiiiiiiiiiiiil
Gewoon thuis blijven zitten en wachten is de beste manier.quote:Op [url=http://foru[quote]
[b]Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef SergeantFluffy het volgende:
wacht al jaaren op een romantische date bijvoorbeeld zoals dat in die reclame.
Ohaiquote:Op zondag 18 november 2012 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ooohjaaaaaaa, ik wiiiiiiiiiiiil
weet jij wat beters?quote:Op zondag 18 november 2012 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon thuis blijven zitten en wachten is de beste manier.
Jaaquote:
Joofquote:
datingssites geven ook geen garantie als je een abbonement betaalt ervoor.quote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef kingtoppie het volgende:
Garantie is er niet.
Daarom ook de wanhoop als je het spelletje niet snapt.
Nieteens, game weekendje, dus af en toe kijk en reageer ik..quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens, game weekendje, dus af en toe kijk en reageer ik..
Er om 5u 's ochtends achterkomen dat je nog wakker bent bedoel je?quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens, game weekendje, dus af en toe kijk en reageer ik..
Legitieme oplichting, mooi hequote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
datingssites geven ook geen garantie als je betaalt ervoor.
dat is ook zo oneerlijk, het voelt als een soort van oplichting als er weer (bijv ong 100 euro) . weg is down the drain, zonder enig contact met de vrouw laat staat irl contact.
Raene-meisje, alles ok?quote:
Daar ben je toch zelf bij dan denk ik?quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
datingssites geven ook geen garantie als je betaalt ervoor.
dat is ook zo oneerlijk, het voelt als een soort van oplichting als er weer (bijv ong 100 euro) . weg is down the drain, zonder enig contact met de vrouw laat staat irl contact.
Als je goed kijkt zag je dat ik ook al op Buurmeisje reageerdequote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Viel me gewoon ff op dat er opeens 2 mensen vrijwel direct reageren op Raene terwijl ze niet heel actief aan het posten waren.
Als er geen interessant onderwerp is, ga ik niet meelullen.quote:
Mooizoquote:Op zondag 18 november 2012 21:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaa.. Ben nu bij mn mama om mn hondje op te halen en daarna ga ik naar huis... de kou in
True, ik had jou niet moeten quoten.quote:Op zondag 18 november 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zag je dat ik ook al op Buurmeisje reageerde
4 uur, maar ja.. Ik moet zo ook echt dat ding gaan uitzetten, morgen weer 4 uur opstaanquote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er om 5u 's ochtends achterkomen dat je nog wakker bent bedoel je?
Dat is niet echt handig nee. Ik ga zelfs over minder dan een uur naar bed, terwijl ik 'pas' om half 7 op sta.quote:Op zondag 18 november 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
4 uur, maar ja.. Ik moet zo ook echt dat ding gaan uitzetten, morgen weer 4 uur opstaan
Whats wrong?quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik word trouwens kneittergek van mn depressieve ex
Ok. Weet je al wat meer over dat van over twee weken?quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik word trouwens kneittergek van mn depressieve ex
er staan wel allemaal plaatjes van stelletjes vaak op die sites, alsof ze wat beloven.quote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Legitieme oplichting, mooi he
[..]
Nee, ook niet echt mee bezig, ben hard op zoek naar woonruimte, daar gaat vrijwel al mn tijd aan op. Had wat, maar de buren die me moesten voordragen zijn niet te vertrouwen kom ik net achter. Dus ik ga op zoek naar wat anders. Durf me tot die tijd nergens aan vast te leggen. Weet ook niet of ik dan geld hebquote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Weet je al wat meer over dat van over twee weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |