Dat is niet echt handig nee. Ik ga zelfs over minder dan een uur naar bed, terwijl ik 'pas' om half 7 op sta.quote:Op zondag 18 november 2012 21:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
4 uur, maar ja.. Ik moet zo ook echt dat ding gaan uitzetten, morgen weer 4 uur opstaan
Whats wrong?quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik word trouwens kneittergek van mn depressieve ex
Ok. Weet je al wat meer over dat van over twee weken?quote:Op zondag 18 november 2012 21:40 schreef PeuRac het volgende:
Ik word trouwens kneittergek van mn depressieve ex
er staan wel allemaal plaatjes van stelletjes vaak op die sites, alsof ze wat beloven.quote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Legitieme oplichting, mooi he
[..]
Nee, ook niet echt mee bezig, ben hard op zoek naar woonruimte, daar gaat vrijwel al mn tijd aan op. Had wat, maar de buren die me moesten voordragen zijn niet te vertrouwen kom ik net achter. Dus ik ga op zoek naar wat anders. Durf me tot die tijd nergens aan vast te leggen. Weet ook niet of ik dan geld hebquote:Op zondag 18 november 2012 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok. Weet je al wat meer over dat van over twee weken?
Ze loopt bij me te klagen, als ik er dan wat van zeg, ben ik een klootzakquote:
Kick haar dan gewoon er afquote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze loopt bij me te klagen, als ik er dan wat van zeg, ben ik een klootzakMaar me wel elke keer aanspreken op facebook
Ik zal Evie ff vragen of ik/we ons nog kunnen inschrijven, wil de gok wel wagen dat ik dan geld heb. Weet jij nog wanneer het was?quote:
Volgens mij de vierentwintigste, maar pin me er niet op vast.quote:Op zondag 18 november 2012 21:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal Evie ff vragen of ik/we ons nog kunnen inschrijven, wil de gok wel wagen dat ik dan geld heb. Weet jij nog wanneer het was?
Nah, wil eerst proberen een vriendin van haar in bed te krijgen, lukt al aardigquote:Op zondag 18 november 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kick haar dan gewoon er af
Mja, allicht heeft ze niemand om tegen te klagen....quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze loopt bij me te klagen, als ik er dan wat van zeg, ben ik een klootzakMaar me wel elke keer aanspreken op facebook
Ondanks haar depressiviteit is met haar mensenkennis blijkbaar niks mis.quote:Op zondag 18 november 2012 21:47 schreef PeuRac het volgende:
Nah, wil eerst proberen een vriendin van haar in bed te krijgen, lukt al aardigvind ik een mooie manier om haar gescheld naar mij recht te zetten
Gezien dat ze tegen bijna al haar vrienden zo doe, kan ik het ze moeilijk kwalijk nemen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, allicht heeft ze niemand om tegen te klagen....
wat zegt ze dan voor interessante dingen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut werk, kut huisgenoot, kut leven, kut etc.quote:Op zondag 18 november 2012 21:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wat zegt ze dan voor interessante dingen?
Kan je der niet een beetje constructiever praten oid?quote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kut werk, kut huisgenoot, kut leven, kut etc.
Wat snap je niet aan het "ex" deel? Been there, done that, got tired of it.quote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je der niet een beetje constructiever praten oid?
dan moet je haar blij maken denk ik.quote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of naar de psychiatert schoppen?quote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het "ex" deel? Been there, done that, got tired of it.
Ik wil ook veel kutten in m'n levenquote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loopt ze al, helpt niet. Anyway, haar vriendinnetje, welke geheel toevallig ook mijn oude buurmeisje van mn studententijd is, is wel leuk en heb ik binnenkort mee afgesprokenquote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of naar de psychiatert schoppen?
Ja dat is best kut dan...quote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Loopt ze al, helpt niet. Anyway, haar vriendinnetje, welke geheel toevallig ook mijn oude buurmeisje van mn studententijd is, is wel leuk en heb ik binnenkort mee afgesproken
1 kut met een meid erbij die weet wat ze doet, maakt van mij de gelukkigste man in de wereld.quote:
Ooh nee, dat zal ik zeker niet doen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat is best kut dan...
Zorg er in ieder geval voor dat je je niet schuldig voelt mocht ze zich voor een trein springen...
heeft ze wel contact met de man, soms vaker dan nooit, en dan vinden die mannen haar leuk, maar dan vinden ze haar nooit lang leuk?quote:Op zondag 18 november 2012 21:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of naar de psychiatert schoppen?
Nah, geloof me, ik ben een stuk aardiger naar haar dan zij naar mijquote:Op zondag 18 november 2012 21:55 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
wordt ze veel gebruikt door mannen die dan net doen alsof ze haar leuk vinden, en dan later doen ze gemeen tegen haar?
Nee, dat is alleen voor jou zo.quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
terwijl de werkelijkheid is dat je forever alone achtig op die site staat te wachten tot het abbonement weer is afgelopen.
dat is gemeen!quote:
Ik had ook elke keer weer beet. En ik hoefde zelf zelden een bericht te sturen. Dat was nog niet eens echt een datingsite, en ik hoefde geen cent te betalen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, mijn broer heeft met 4 dames gedate en alle 4 gebatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |