Nee, dat is alleen voor jou zo.quote:Op zondag 18 november 2012 21:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
terwijl de werkelijkheid is dat je forever alone achtig op die site staat te wachten tot het abbonement weer is afgelopen.
dat is gemeen!quote:
Ik had ook elke keer weer beet. En ik hoefde zelf zelden een bericht te sturen. Dat was nog niet eens echt een datingsite, en ik hoefde geen cent te betalen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, mijn broer heeft met 4 dames gedate en alle 4 gebatst.
Hai Kaneelquote:
De harde waarheid. En als je rijk bent kan je wel elke dag een hoertje laten komen, maar een vriendin gaat je niet lukken.quote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat is gemeen!
had je wat ofzo, ik kan niet wachten tot mijn ouders dood zijn.
technisch gezien ben ik dan multimiljonair enzo en dan wel vriendin(weet nog niet hoe maar dat schijnt)
goede instelling, wtfquote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dat is gemeen!
had je wat ofzo, ik kan niet wachten tot mijn ouders dood zijn.
dan technisch gezien multimiljonair enzo en dan wel vriendin(weet nog niet hoe maar dat schijnt)
Hij heeft wel betaald. Ik ben benieuwd welke site jij dan bedoeldquote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ook elke keer weer beet. En ik hoefde zelf zelden een bericht te sturen. Dat was nog niet eens echt een datingsite, en ik hoefde geen cent te betalen.
dmquote:Op zondag 18 november 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft wel betaald. Ik ben benieuwd welke site jij dan bedoeld.
Lol, welke site?quote:Op zondag 18 november 2012 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ook elke keer weer beet. En ik hoefde zelf zelden een bericht te sturen. Dat was nog niet eens echt een datingsite, en ik hoefde geen cent te betalen.
Helleuquote:
He's a God.quote:Op zondag 18 november 2012 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, mijn broer heeft met 4 dames gedate en alle 4 gebatst.
Welke site?quote:Op zondag 18 november 2012 22:04 schreef PeuRac het volgende:
atingsite, wel op eentje af en toe actief en daar ook zonder teveel inspanningen altijd wel wat kunnen regelen.
Ik ben in totaal 70,- armer ofzo.... en gefaald.quote:Op zondag 18 november 2012 22:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb nog nooit betaald voor een datingsite, wel op eentje af en toe actief en daar ook zonder teveel inspanningen altijd wel wat kunnen regelen.
Lijkt me niet zo'n slim plan als je niet weet waar je mee bezig bent, verpest je vrouwen alleen maar.quote:Op zondag 18 november 2012 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke site?
Dan ga ik er ff kijken.
They like mequote:Op zondag 18 november 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Viel me gewoon ff op dat er opeens 2 mensen vrijwel direct reageren op Raene terwijl ze niet heel actief aan het posten waren.
Ik weiger te betalen voor zoiets, net als dat ik voor een vrouw geen drank betaal. Tenzij het echt een lang en oprecht leuk gesprek is.quote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben in totaal 70,- armer ofzo.... en gefaald.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ook op het station van Bergen op Zoom
ja klote is dat. datingsiteabbonementen helpen nietquote:Op zondag 18 november 2012 22:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben in totaal 70,- armer ofzo.... en gefaald.
Datingsites wel, drankje bij een date doe ik niet moeilijk overquote:Op zondag 18 november 2012 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weiger te betalen voor zoiets, net als dat ik voor een vrouw geen drank betaal. Tenzij het echt een lang en oprecht leuk gesprek is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |