Mannen krijgen geen aanspraak, hoax.quote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe weet je dat en waarom ga je dan niet naar Paiq? Of je gaat uit, zo een mooiboy moet toch wel aanspraak hebben?
Response danquote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen krijgen geen aanspraak, hoax.
Response in het cafe...quote:Op zondag 18 november 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel,
Komt alleen geen date van oid.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mannen krijgen geen aanspraak, hoax.
quote:
heb jij al een date gehad?quote:Op zondag 18 november 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
Neuh, van response in het cafe komt ook geen date bij mij.
hoi.quote:
Nee, je betaalt natuurlijk voor die tijd. Niet om thee te drinken.quote:Op zondag 18 november 2012 20:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
hoi.
spytool trouwens
hangt van de hoer af of je thee kan krijgen denk ik, maar meestal geen thee.
bij raamhoeren wil de helft van de hoeren (buitenlands enzo) geen kraanwater gebruiken om te drinken omdat ze dat niet gewent zijn
Awkward, oppervlakkige shit wie iemand is en wat iemand doet zonder echt een connectie te voelen.quote:
3 jaar.quote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe lang is lang geleden voor jou?
ik heb nooit thee bij ze gedronken denk ik, of misschien 1 keer bij emelie in apeldoorn(niets meer van te vinden op internet. ze is gestopt enzo).quote:Op zondag 18 november 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je betaalt natuurlijk voor die tijd. Niet om thee te drinken.
Was het wel lekkere thee?
Zonde. Hoe was ze?quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb nooit thee bij ze gedronken denk ik, of misschien 1 keer bij emelie in apeldoorn(niets meer van te vinden op internet. ze is gestopt enzo).
Was dat dan thuis oid?quote:Op zondag 18 november 2012 20:43 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik heb nooit thee bij ze gedronken denk ik, of misschien 1 keer bij emelie in apeldoorn(niets meer van te vinden op internet. ze is gestopt enzo).
ja.quote:
waren het negerkatten?quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
kingtoppie, misschien moet je meer doen zoals bij de intervieuws van villa velderhof.
[..]
ja.
en ze had ook jonge katjes!!!
misschien moet je op dates meer doen zoals bij villa velderhof.
ja wel een paar!quote:
Misschien heeft ze ze weggegeven.quote:Op zondag 18 november 2012 20:56 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja wel een paar!. ze gingen ook op kleren liggen en liepen overal heen enzo. echt grappig.
toen de 2de keer erna waren ze bijna allemaal dood. geen kattenlijkjes gezien ofzo maar ze waren weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |