Je komt er om te neuken. Dus dat lijkt me nietquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Nog even een vraagje over de wallen.
Hebben die hoeren ook koffie of thee oid?
Hoer zit er ook de hele avond..quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je komt er om te neuken. Dus dat lijkt me niet
Nee, ze schenken alleen whiskey.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Scherpquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoer zit er ook de hele avond..
Geld maakt een hoop mogelijk...quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scherp
Dan hebben ze het vast, maar is het niet voor jou
Moet je aan MLIG vragen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Wel je lichaam verkopen, maar geen versnaperingenquote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geld maakt een hoop mogelijk...
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.quote:
Ja, je krijgt als je naar binnen gaat eerst een kopje koffie of thee, met een koekje. Ze stelt je op je gemak, stelt zich netjes voor, maakt een praatje met je. En als ze je na de daad goed vond dan krijg je haar prive nummerquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Bij de hoeren moet je op straat wachten.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.
Oe dan moest ik daar toch maar eens snel naartoe gaanquote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
MLIG is één baas.quote:
Dat zei hij ja. Bij ons heb ik het nog nooit gezien.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..quote:
Ik weet alleen dat hij boos op de wereld was ofzo. Jammer wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.
Ik heb niet veel verstand van autisme en aanverwante stoornissen, maar ik denk dat je het te simpel ziet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.
Ja uiteraard, maargoed.quote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verstand van autisme en aanverwante stoornissen, maar ik denk dat je het te simpel ziet.
Vast wel, voor zichzelf. In clubs sowieso wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |