SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet - eind januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Fabeltje.quote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
De tampon met wodka in je kont werkt toch ook prima om dronken te worden?![]()
Oeh, dank je Muhahaha.quote:
Jij mag er zelf ook wel wezen.Alsof wij zo bekrompen zijn dat we labeltjes moeten gaan plakken om onze liefde te classificeren.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Probeer hetquote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
De tampon met wodka in je kont werkt toch ook prima om dronken te worden?quote:![]()
![]()
Dank je.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dank jequote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dank je Muhahaha.
Jij mag er zelf ook wel wezen.
[..]
Alsof wij zo bekrompen zijn dat we labeltjes moeten gaan plakken om onze liefde te classificeren.![]()
![]()
![]()
Ik was maar aan het dollenquote:Op zondag 18 november 2012 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alsof wij zo bekrompen zijn dat we labeltjes moeten gaan plakken om onze liefde te classificeren.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor het hele dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh jij ziet er zo goed uit, let maar op, jij vind zo iemand![]()
En dan denk je, jah godver, ik wilde jou![]()
![]()
Of deze dooddoener; ik snap niet dat jij nog single bent.... en dan zelf niks met me willenquote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoor het hele dagen
En dan denk je, jah godver, ik wilde jou.
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
Of deze dooddoener; ik snap niet dat jij nog single bent.... en dan zelf niks met me willen.
mijn persoonlijke faforiet
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoor het hele dagen
En dan denk je, jah godver, ik wilde jouHoor ik zelfs niet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of deze dooddoener; ik snap niet dat jij nog single bent.... en dan zelf niks met me willen.
Herkenbaarquote:Op zondag 18 november 2012 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoor het hele dagen
En dan denk je, jah godver, ik wilde jou![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoor ik zelfs niet.
Rustig aan.![]()
Hahaha proest, baasquote:Op zondag 18 november 2012 19:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
We hebben een clubje opgericht, voor mannen waar een vrouw niet voor zwicht, we zijn erbij![]()
![]()
Je komt er om te neuken. Dus dat lijkt me nietquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Nog even een vraagje over de wallen.
Hebben die hoeren ook koffie of thee oid?![]()
![]()
Hoer zit er ook de hele avond..quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je komt er om te neuken. Dus dat lijkt me nietRustig aan.![]()
Nee, ze schenken alleen whiskey.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Scherpquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoer zit er ook de hele avond..
Dan hebben ze het vast, maar is het niet voor jou![]()
![]()
Geld maakt een hoop mogelijk...quote:Op zondag 18 november 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scherp
Dan hebben ze het vast, maar is het niet voor jouRustig aan.![]()
Moet je aan MLIG vragen.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben die hoeren ook koffie of thee oid?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wel je lichaam verkopen, maar geen versnaperingenquote:Op zondag 18 november 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geld maakt een hoop mogelijk...![]()
![]()
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.quote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ja, je krijgt als je naar binnen gaat eerst een kopje koffie of thee, met een koekje. Ze stelt je op je gemak, stelt zich netjes voor, maakt een praatje met je. En als ze je na de daad goed vond dan krijg je haar prive nummerquote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Bij de hoeren moet je op straat wachten.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.Rustig aan.![]()
Oe dan moest ik daar toch maar eens snel naartoe gaanquote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.![]()
![]()
MLIG is één baas.quote:Dat zei hij ja. Bij ons heb ik het nog nooit gezien.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..quote:
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.Rustig aan.![]()
Ik weet alleen dat hij boos op de wereld was ofzo. Jammer wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.![]()
Ik heb niet veel verstand van autisme en aanverwante stoornissen, maar ik denk dat je het te simpel ziet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja uiteraard, maargoed.quote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verstand van autisme en aanverwante stoornissen, maar ik denk dat je het te simpel ziet.Rustig aan.![]()
Vast wel, voor zichzelf. In clubs sowieso wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben die hoeren ook koffie of thee oid?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ik ga effe wat oppervlakkig berichtjes sturen op badoo, kijken of er gekke vrouwen zijn die happen.Rustig aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: