Bij de hoeren moet je op straat wachten.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Koffie of thee is gratis in de wachtkamer bij de huisarts.
Oe dan moest ik daar toch maar eens snel naartoe gaanquote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
MLIG is één baas.quote:
Dat zei hij ja. Bij ons heb ik het nog nooit gezien.quote:Op zondag 18 november 2012 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..quote:
Ik weet alleen dat hij boos op de wereld was ofzo. Jammer wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.
Ik heb niet veel verstand van autisme en aanverwante stoornissen, maar ik denk dat je het te simpel ziet.quote:Op zondag 18 november 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zo een idee dat hij het hele leven trollt..
En als de wereld dan terug gaat slaan dat hij er een einde aan maakt ben ik bang.
Ja uiteraard, maargoed.quote:Op zondag 18 november 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet veel verstand van autisme en aanverwante stoornissen, maar ik denk dat je het te simpel ziet.
Vast wel, voor zichzelf. In clubs sowieso wel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:51 schreef kingtoppie het volgende:
Nog even een vraagje over de wallen.
Hebben die hoeren ook koffie of thee oid?
Laat ons weten of het werktquote:Op zondag 18 november 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga effe wat oppervlakkig berichtjes sturen op badoo, kijken of er gekke vrouwen zijn die happen.
Auch..quote:Op zondag 18 november 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik was vergeten dat ik de was aan had gezet vanmorgen.
Piskreukels nu.
Het erge is, dat er een lichtroze shirtje in de witte was zat.
nog 15,5 uurquote:
Om 8 uur stap ik de deur uitquote:
En dan ben je hoelaat precies hier?quote:
quote:
quote:Oeps, je hebt al je pogingen gebruikt…
Je hebt je contactenlimiet bereikt voor de komende 23 uur 47 minuten. Verifieer jouw profiel en verhoog gratis jouw contactenlimiet met 5 nieuwe contacten of chat verder met de leden die al hebt benaderd. Verifieer 2 opties om je contactenlimiet te verhogen:
moest 9 uur zijn trouwensquote:Op zondag 18 november 2012 20:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan ben je hoelaat precies hier?
En welk perron kom je aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |