Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze dozen verkocht hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef Prowl het volgende:
Had het betaalscherm voor mn neus; server error
quote:
quote:
quote:
Hulde, lof en bedankt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:39 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Jep heb ze gekocht!
+ eentje voor mezelf!
Ik kreeg meteen de error daarna ik wil er een met je kunt even niets bestellenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef Prowl het volgende:
Had het betaalscherm voor mn neus; server error
Ik ook tot twee keer toe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:39 schreef Nooxx het volgende:
Klote ibood! Zat op bestel pagina en daarna error!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:39 schreef Karina het volgende:
Zo slecht dit. Hoe moet je in hemelsnaam bestellen op deze manierSukkels.
Box was op 100%? Ik vermoed dat hij nog terug komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je refresh doet zag je tussendoor die boxdoen ze om te pesten volgens mij.
Volgens mij stond er uitverkocht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Box was op 100%? Ik vermoed dat hij nog terug komt.
Ik ook. En steeds de box als ik refresh.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:42 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik zag tussendoor een horloge....
ik net andersom.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Er klopt nu niets meer van ik zie op de ibood site een horloge en op 1dk dat lampje.
Link naar betaalpagina? Misschien kunnen we er nog inkomenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:42 schreef Melleyn het volgende:
Nu zegt ie weer dat ik nog in het betaalproces zit
Hmm ik denk dat hij misschien nog mee komt want kan me niet voorstellen dat iemand het heeft kunnen bestellen.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:43 schreef Melleyn het volgende:
En nu heb ik wel de normale uitverkocht error. En een koude pizza
Het schijnt zo te zijn dat ze toch echt verkocht worden. Dus kennelijk druppelen mensen er toch doorheen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:43 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat hij misschien nog mee komt want kan me niet voorstellen dat iemand het heeft kunnen bestellen.
Ja een box is niet verkocht kan gewoon niet. Ik was er echt op tijd bij, klikte na 1 second dat die kwam nog voor het belletje. Maar crashte al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Als ik even snel door die chat dara scroll dan heeft daar volgens mij ook niemand die box.
Correctquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Als ik even snel door die chat dara scroll dan heeft daar volgens mij ook niemand die box.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja een box is niet verkocht kan gewoon niet. Ik was er echt op tijd bij, klikte na 1 second dat die kwam nog voor het belletje. Maar crashte al.
Fijne avondquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:46 schreef essnhills het volgende:
Geen box kunnen bemachtigen (zag hem wel direct verschijnen maar kreeg ook die error)
Moet me nu gaan omkleden. Fijne avond verder en huntse nog de laatste uurtjes!![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:46 schreef essnhills het volgende:
Geen box kunnen bemachtigen (zag hem wel direct verschijnen maar kreeg ook die error)
Moet me nu gaan omkleden. Fijne avond verder en huntse nog de laatste uurtjes!![]()
Veel plezier en pics na het omkleden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:46 schreef essnhills het volgende:
Pff dat horloge is lelijker dan die wat ik kocht! maar de doos ik weet nu gewoon dat hij nog komt en dat pissed me off. Normaal zou ik hem missen maar wat anders gaan doen.quote:
heel veel plezierquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:46 schreef essnhills het volgende:
Liever die van 100 dan van 50 eigenlijk..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Nizno het volgende:
geen last van mijn hart gehad.. wilde hem toch niet voor 100 euro...
Als het echt gebeurt wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Kunnen we ze aanklagen voor het veroorzaken van hartaanvallen?
neh.....quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Liever die van 100 dan van 50 eigenlijk..
PFF SCHROK ME PLEURIS!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Liever die van 100 dan van 50 eigenlijk..
[..
Als het echt gebeurt wel ja
Sorry, je kunt nu even niet bestellenquote:
straks heb je hetzelfde als Renn....quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Sorry, je kunt nu even niet bestellen
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Onze excuses voor dit tijdelijke ongemak.
Heb wel betaald.Geloof ik.
Ja paypall mail binnen dat ik hem betaald heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
straks heb je hetzelfde als Renn....
Mazzelaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja paypall mail binnen dat ik hem betaald heb.Even afwachten nu!
Ja ik vind het ook lullig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
MazzelaarIk krijg elke keer error of dat je niet kunt bestellen.
Joh, daar gaat het toch om?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lullig.Voor jullie dan.
die van 100 of deze van 50?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef NextTVH het volgende:
100 mensen hebben een box gekocht zeggen ze net in de chat van 1dagkoopjes
waarschijnlijk omdat er zoveel met scrips werken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
En die boxen dat werkt voor geen meter als hun database steeds stuk slaat.
Geen idee, dit stond er:quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
die van 100 of deze van 50?
Oei een nieuwe dame in dit topic en ik heb niet eens gepoogd een hosselpoging in te zetten. Dit beste FOK!ers is een teken dat zelfs ik ontregeld wordt door die gore klote kut hunt.quote:
Ik ben niet hosselbaar dus geeft niks schatjequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oei een nieuwe dame in dit topic en ik heb niet eens gepoogd een hosselpoging in te zetten. Dit beste FOK!ers is een teken dat zelfs ik ontregeld wordt door die gore klote kut hunt.
Ja dat is ook gay. Ze moeten zoiets doen dat als je iets besteld je iets moet invullen bv welke kleur is dit. En dan een kleur als rood etc.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat er zoveel met scrips werken.
Ben je kleurenblind, kun je geen box kopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is ook gay. Ze moeten zoiets doen dat als je iets besteld je iets moet invullen bv welke kleur is dit. En dan een kleur als rood etc.
je caps staat aan droeftoeter!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Melleyn het volgende:
IK ZIT NIET AL IN HET BETAALPROCES WANT IK KRIJG STEEDS EEN ERROR, DROEFTOETER!
je kan het ook met een tekstplaatje doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind, kun je geen box kopen't is toch echt roze!
Oh ja.. Dan iets met getalletjes welk getal is de uitkomt? 5+3= etc dan kunnen de scripts niet werken;.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind, kun je geen box kopen't is toch echt roze!
Bij iBood zijn ze niet zo snugger. Wanneer je dat als klant wel bent, en je ze vanzelf te snel af (dus inderdaad een sciptje).quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is ook gay. Ze moeten zoiets doen dat als je iets besteld je iets moet invullen bv welke kleur is dit. En dan een kleur als rood etc.
Tegen jou praat ik niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Ailuranthrope het volgende:
:
[..]alsof we die te pakken krijgen.
Maar ik heb dyscalculiequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh ja.. Dan iets met getalletjes welk getal is de uitkomt? 5+3= etc dan kunnen de scripts niet werken;.
en die die ik wel betaald heb hebben ze teruggeroepen. Fuck iBoodquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]Ik 3. Nu zal er wel geen een meer komen denk ik. Fuck them.
TOCH, wat een eikels.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Renn het volgende:
[..]
en die die ik wel betaald heb hebben ze teruggeroepen. Fuck iBood
maar dan ben ik al te laat..quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bij iBood zijn ze niet zo snugger. Wanneer je dat als klant wel bent, en je ze vanzelf te snel af (dus inderdaad een sciptje).
quote:
Ben je mal ik plaag je maarquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:08 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]Ik heb twee keer geluk gehad. Maar Baminbo heeft er ook 2! Maar goed ik ben best bereid de inhoud hier online te plempen en als er iets bi jzit wat mensen willen ik dat kan opsturen voor 30 euro of zo. (Mits de andere dingen te doen.)
Meh ik had een van 100 gewild, waar een ipad of zo in zou zetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je mal ik plaag je maarGewoon goed gedaan.
Fijne vaderdag pap!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Meh ik had een van 100 gewild, waar een ipad of zo in zou zetten.Maja z'n doos ik denk dat het wel mee valt voor het zelfde geld zit er z'n boor die gerefurbished is in.
Dat is nu juist mijn geheim.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Renn het volgende:
Potverdorie weer gemist dus omdat ik zat te eten.![]()
Elke keer als ik even wat ga doen komt er een box voorbij. Dus houd me in de gaten.
2 boxenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Renn het volgende:
Potverdorie weer gemist dus omdat ik zat te eten.![]()
Elke keer als ik even wat ga doen komt er een box voorbij. Dus houd me in de gaten.
Oh jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Die goedkopere boxen wil je sowieso niet hebben. Van onder de 50. Zit alleen promotiemateriaal in. Die van 50 was de vorige keer eigenlijk ook niet geweldig. En volgens mij hadden ze de keer ervoor die van 99 en 50 omgewisseld. Hier had je iig iemand die een Netgear ReadyNAS inclusief schijven had plus nog een hoop overig spul voor 50, terwijl iemand voor 99 alleen maar een hoop zooi had.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Die goedkopere boxen wil je sowieso niet hebben. Van onder de 50. Zit alleen promotiemateriaal in. Die van 50 was de vorige keer eigenlijk ook niet geweldig. En volgens mij hadden ze de keer ervoor die van 99 en 50 omgewisseld. Hier had je iig iemand die een Netgear ReadyNAS inclusief schijven had plus nog een hoop overig spul voor 50, terwijl iemand voor 99 alleen maar een hoop zooi had.
Maar je hebt de 50 toch gekocht? Dus ze zijn het wel waard? Of is het meuk? Dan annuleer ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Ah, dar is mailbevestiging voor box 2 van vandaag....
Ik had de nas met schijven, maar dat was gewoon een 90quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik denk dat het leedvermaak des te groter zal zijn als al die boxwinnaars bedrogen uit komen...quote:
Ja, ach, wie weet heb ik geluk. Het blijft toch een gok.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt de 50 toch gekocht? Dus ze zijn het wel waard? Of is het meuk? Dan annuleer ik.![]()
Ik hoop voor ze dat ze thuis zijn als al die boxen geleverd worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat het leedvermaak des te groter zal zijn als al die boxwinnaars bedrogen uit komen...
Ja anders retour die shit. Alleen de verzendkosten ben je kwijt dunkt me?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja, ach, wie weet heb ik geluk. Het blijft toch een gok.
Ik ook, ik zal eens op onderzoek uitgaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik ga voor de volgende keer leren hoe je zo een scriptje kan maken...
Wij zijn de faalhazen van het topique. Ruim 25 uur gevolgd, 4 boxen gezien en 0 veroverdquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Was dat maar waar.. nog steeds niks
Ik wil hem wel van je overnemen voor het aankoopbedragquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt de 50 toch gekocht? Dus ze zijn het wel waard? Of is het meuk? Dan annuleer ik.![]()
Aan het einde van de dag 1.000 bestelbevestigingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik ook, ik zal eens op onderzoek uitgaan.
Hmm, ok. Maar ik weet zeker dat een keer iemand gewoon een veel dikkere box had voor een latere prijs dan iemand die een duurdere box had.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik had de nas met schijven, maar dat was gewoon een 90
Ik heb wel eens een box van 25 gehad die ze toen omgewisseld hadden met die van 50. Dat was echt fantastisch
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Renn het volgende:
[..]
Wij zijn de faalhazen van het topique. Ruim 25 uur gevolgd, 4 boxen gezien en 0 veroverd![]()
.
Niet annuleren gek.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik ook, ik zal eens op onderzoek uitgaan.
Ik bedoelde dus dat er 2 boxen kwamen toen je weg was, vlak achter elkaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Heb je nou 2 boxen of niet?
Zo ja, gefeliciteerd!
Ik keek net toevallig even of de hunt bezig was en zag toen gelijk de boxquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb tenminste ietsjes minder gevolgd, maar wel 3 gemist
Of 4? ik weet het niet meer.
Iedereen wel denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overnemen voor het aankoopbedrag
Nas verkocht voor 300 euroquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hmm, ok. Maar ik weet zeker dat een keer iemand gewoon een veel dikkere box had voor een latere prijs dan iemand die een duurdere box had.
Wat heb je met die NAS gedaan? Verkocht?Voor hoeveel? Of gebruik je hem zelf?
Ik heb er wel twee. Die van 50 en van 100. Scriptjequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Heb je nou 2 boxen of niet?
Zo ja, gefeliciteerd!
Toen de hunt begon: 10 minuten nadat ik ging slapen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat er 2 boxen kwamen toen je weg was, vlak achter elkaar
Hmm.... Daar had je veel meer voor kunnen krijgen joh.... Maar goed, heb je de koper iig erg blij gemaakt.quote:
Leer het mij en Karina even.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee. Die van 50 en van 100. Scriptje(Volgens mij de enige manier...)
Welnee joh, was al een oud modelquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hmm.... Daar had je veel meer voor kunnen krijgen joh.... Maar goed, heb je de koper iig erg blij gemaakt.
Had je er niet 4 TB bij gekregen? Die schijven waren op dat moment erg prijzig.... 1TB lag boven de 100Euro.quote:
Mooi bedrag toch 300 euro?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Welnee joh, was al een oud modelMeer dan dit kreeg ik er echt niet voor.
Jep, maar dan alsnogquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Had je er niet 4 TB bij gekregen? Die schijven waren op dat moment erg prijzig....
Wij zijn teleurgesteld in iboodquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Maraca het volgende:
Ik ben teleurgesteld in jullie![]()
Scripts
Ik niet heh!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Maraca het volgende:
Ik ben teleurgesteld in jullie![]()
Scripts
Ik had je er minimaal 400 voor gegeven (mocht ik het nodig hebben). 1 TB NAS-georiënteerde schijven zijn zelfs nu redelijk prijzig en toen zeker. Toen betaalde je voor een simpele Spinpoint 1TB al 120 Euro.quote:
Er is waarschijnlijk ook veel vraag. Je kunt het tegen scherpe prijzen verkopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik zou denk ik wel een maand of 2 wachten met verkopen, in het begin zijn er natuurlijk heel veel mensen die ergens vanaf moeten uit de box.
Ja maar dat is ook regionaal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik zou denk ik wel een maand of 2 wachten met verkopen, in het begin zijn er natuurlijk heel veel mensen die ergens vanaf moeten uit de box.
Vorige keer stond Marktplaats helemaal vol met die goedkope pandigital e-readersquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vorige keer stond Marktplaats helemaal vol met die goedkope e-readers
Nou ja dat kun je altijd zelf gebruiken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Tenzij je iets van douchegel krijgt. Dat raak je aan de straatstenen niet meer kwijt.
Of je vriendinquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat kun je altijd zelf gebruiken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vorige keer stond Marktplaats helemaal vol met die goedkope pandigital e-readers
jammer dat het niet andersom wasquote:
Ik heb geen vriendinquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of je vriendinTenzij:
[ afbeelding ]
Hij heeft vrij lang te koop gestaan voor 400 zelfs. Je krijgt er geen bonnetje bij, geen garantie, dus mensen willen het niet. Uiteindelijk wel verkocht voor iets meer dan 300 volgens mij maar ik weet het ook niet meer precies.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik had je er minimaal 400 voor gegeven (mocht ik het nodig hebben). 1 TB NAS-georiënteerde schijven zijn zelfs nu redelijk prijzig en toen zeker. Toen betaalde je voor een simpele Spinpoint 1TB al 120 Euro.
Klopt je kan hem nog altijd als speeltje gebruiken!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef Maraca het volgende:
Op vrijdag 16 november 2012 20:28 schreef Ailuranthrope het volgende:
0.00 advies prijs!
Onhandige quote van mijn kantquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinOh wacht ik ben ook geen lesbo
Ik als man stel me op als availible. Ben bereid tot alles qua te leren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinOh wacht ik ben ook geen lesbo
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Onhandige quote van mijn kantBedoelde het als aanvulling op wat jij zei
M'n vriend heeft die van hem voor 25 verkochtquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelfs voor 50 euro raakte ik hem niet kwijt.
Ik zou niet eens weten wat je er aan zou moeten refurbischen. Die dingen gaan heel lang mee en hoeven er ook niet eens bijzonder uit te zien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Refurbished workmate... wie koopt dat nou? Dan koop je toch gewoon een nieuwe.
Restjes boxen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn ze nu restjes aan het opruimen.
Ja ook zoiets, misschien wat schroefjes die kwijt waren of zo? Of gewoon teruggebracht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat je er aan zou moeten refurbischen. Die dingen gaan heel lang mee en hoeven er ook niet eens bijzonder uit te zien.
Hunt is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef tralalala het volgende:
Net een brief gekregen dat ik 170 euro stookkosten terugkrijg, had ik mooi een paar boxen van kunnen kopen.
Jaja in de dromenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef tralalala het volgende:
Net een brief gekregen dat ik 170 euro stookkosten terugkrijg, had ik mooi een paar boxen van kunnen kopen.
"Oh ja, ik had nog een kortingscode"quote:Om het je gemakkelijk te maken ontvang je vandaag van ons ¤ 5,- feestdagen korting die je kunt inwisselen tot 14 november a.s.
Tot 14 novemberquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
"Oh ja, ik had nog een kortingscode"_!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef bambino het volgende:
Ook gewoon 2 6 boxen gemist heongelofelijk.
Ja maar was toch moeilijk te grabben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef bambino het volgende:
Ook gewoon 2 boxen gemist heongelofelijk.
quote:
herropen? whut?quote:
Ja. Het is echt vechten tegen de bierkaai en geluk hebben.Vaak word ik na 10 aanbiedingen niet meer zo geconcentreerd en dan gaat de 100 doos me voorbij. Na de 100 was ik weer alert en wist ik de 50 te pakken. Maar lastig is het.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Wat een tijdsverspilling eigenlijk dit
Heb je er nu ook 2?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja. Het is echt vechten tegen de bierkaai en geluk hebben.Vaak word ik na 10 aanbiedingen niet meer zo geconcentreerd en dan gaat de 100 doos me voorbij. Na de 100 was ik weer alert en wist ik de 50 te pakken. Maar lastig is het.
Herroepen. De box die ik had betaald, maar geen bestelbevestiging van gekregen stond wel in het systeem. Omdat de boxen echter 'op' waren hebben ze de bestelling verwijderd en mijn geld teruggegeven. -Sorry voor het ongemak.quote:
We zouden ze een linkje naar dit topic moeten sturen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:41 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ricardotjuh
User
# Bericht: 16-11-2012 20:34
@admin
IK zat op mijn tablet online ik druk gelijk doet niks en ren naar pc ik denk jesss ik heb heb kan ik niet inloggen systeem fout ik heb hier en printscreen van dit slaat nergers op ben je hier al bijna 30 uur voor wakker voor de box
mag ik hier reactie op ?.
Nicequote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
We zouden ze een linkje naar dit topic moeten sturen...
Ja die van 100 was echter niet te grijpen!quote:
Zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef bambino het volgende:
Ik vrees dat er nu geen boxen meer komen
heb je die candygrabber niet gezien?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
En weer een stofzuiger... waar zijn de leuke stomme dingen gebleven? De sponge bob en Dora zooi.
Candy grabbers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
En weer een stofzuiger... waar zijn de leuke stomme dingen gebleven? De sponge bob en Dora zooi.
Een uur lang naar een Dora MP3-speler kijken was inderdaad heel fijn de vorige keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
ja dat het enige, maar dat was nog een stom cheap plastic ding.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
heb je die candygrabber niet gezien?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een uur lang naar een Dora MP3-speler kijken was inderdaad heel fijn de vorige keer.
Met een adviesprijs van 60 ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
20 euro dacht ik? Maar was een lelijk goedkoop ding.
Ja echt veel.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef Melleyn het volgende:
Het zijn trouwens al 7 boxen. 3x100 4x50
Hij is voor autorijden met laagstaande zon /hoge helderheid.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:46 schreef Maraca het volgende:
Zonnebril is over iets meer dan een maand alweer uit de mode
hij was voor het autorijden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:46 schreef Renn het volgende:
Vorig 2 keer een error, nu heb ik hem <3
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:47 schreef Renn het volgende:
[..]
Hij is voor autorijden met laagstaande zon /hoge helderheid.
Ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
hij was voor het autorijden?
Ik heb hem ook gekocht wist niet of het die was! Maar heb hem gekocht op goed geluk en dacht dan vraag ik daarna hier welquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Renn het volgende:
[..]
Ja.
Ik was net aan het typen: Ik hoop dat de bril nog langs komt, en daar was hij.
Watthefuckquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:45 schreef Melleyn het volgende:
Het zijn trouwens al 7 boxen. 3x100 4x50
Heb met gele glazenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Karina het volgende:
Zo een soort bril heb ik ook dan denk ik, met rode glazen, tegen nachtblindheid, waar ik last van hebAlleen helpt het niet echt.
Ik heb dit ook wel eens in een box gehad. Van die vrouwen troep. Woonde op dat moment op mij zelf. En aangezien het ook echt vrouwelijk geparfumeerd was, heb ik het weggegooid. Was bij de Bijenkorf iets van 12 Euro per stuk zag ik later. Dus de waarde was er wel. Had het misschien aan mijn zusje moeten geven, die had ook wel geweten dat het geen goedkope zooi was....quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat kun je altijd zelf gebruiken.
Oh ja gele is het inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb met gele glazenwerkt perfect voor buiten de randstad. In de randstad heeft het weinig nut
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:49 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Watthefuck
Wanneer waren die laatsten dan?
Die boxen gaan echt falen
19:25 en 19:56quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:49 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Watthefuck
Wanneer waren die laatsten dan?
Die boxen gaan echt falen
Als ik vanuit Twente naar Rotterdam rij is het echt ideaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja gele is het inderdaadIk ben gaar van al die ibood.
Misschien vandaar, waar ik rijd is altijd in gebieden met veel lichten, dan werkt het zeker niet zo goed.
Ik had laatst erg veel last van de klote zon.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja gele is het inderdaadIk ben gaar van al die ibood.
Misschien vandaar, waar ik rijd is altijd in gebieden met veel lichten, dan werkt het zeker niet zo goed.
Je kan er nu nog een aan me doorverkopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]GA NU NIET HATEN OP MIJN 2 boxen.
Ik heb vooral last in het donker en met regen is het nog erger. En als er dan lichten zijn dan gaan die een beetje flikkeren of zo, echt irritant. Ik had het vroeger al, maar sinds mijn ogen zijn gelaserd is het iets erger geworden nog geloof ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik had laatst erg veel last van de klote zon.
Ja ik vloekte bij die van 100.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik zat echt helemaal klaar en BAM op die knop drukken, oe ik vloekte...
Mijn koffie *proest*quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik vloekte bij die van 100.Mijn oma die zwaar christelijk is was op bezoek die keek me toch even aan alsof ik bezeten was door de duivel.
Oh dat is minder, ik heb een afwijking kwam ik achter +1 + een beetje of zo geloof ik voor verre afstanden maar ik mag nog zonder bril rijden dan kan z'n auto-rij bril helpen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vooral last in het donker en met regen is het nog erger. En als er dan lichten zijn dan gaan die een beetje flikkeren of zo, echt irritant. Ik had het vroeger al, maar sinds mijn ogen zijn gelaserd is het iets erger geworden nog geloof ik.
+ afwijking is dichtbij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh dat is minder, ik heb een afwijking kwam ik achter +1 + een beetje of zo geloof ik voor verre afstanden maar ik mag nog zonder bril rijden dan kan z'n auto-rij bril helpen.
Heb je nou serieus 2 boxen??quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]GA NU NIET HATEN OP MIJN 2 boxen.
Misschien dat zo een andere wel helpt, deze hebben geen gele glazen zag ik maar gewoon een beetje donker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh dat is minder, ik heb een afwijking kwam ik achter +1 + een beetje of zo geloof ik voor verre afstanden maar ik mag nog zonder bril rijden dan kan z'n auto-rij bril helpen.
Was ook maar een grapjen, maar een vriend van mij had wel z'n oma! Die leende een vecht spelletje tekken 2 of zo van een vriend. En die oma zag dat heeft zij dat cd'tje doormidden gebroken!quote:
Klopt maar van oogarts mag ik zonder!quote:
Ze blokkeren weerspiegeling van zonlicht op wegdek, water, glad oppervlak etc.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat zo een andere wel helpt, deze hebben geen gele glazen zag ik maar gewoon een beetje donker.
Nu wil ik hem ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef Renn het volgende:
[..]
Ze blokkeren weerspiegeling van zonlicht op wegdek, water, glad oppervlak etc.
Alle schitteringen vallen weg met deze bril, en je kan normaler tegen de zon in kijken.
Ideaal voor autorijden dus.
Oh het is dus tegen de zon, niet tegen nachtblindheid, nee dan gaat het niet helpen. Van de zon heb ik zelf nooit zo een last.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef Renn het volgende:
[..]
Ze blokkeren weerspiegeling van zonlicht op wegdek, water, glad oppervlak etc.
Alle schitteringen vallen weg met deze bril, en je kan normaler tegen de zon in kijken.
Ideaal voor autorijden dus.
Ja, en anders laat ik er sowieso een keer een op sterkte maken. Kan hem toch alleen op als ik lenzen draagquote:
En dan kun je ook een damesmodel uitzoeken en even passen, dit was meer een mannenbril zo te zien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en anders laat ik er sowieso een keer een op sterkte maken. Kan hem toch alleen op als ik lenzen draag
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan kun je ook een damesmodel uitzoeken en even passen, dit was meer een mannenbril zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |