Ben je mal ik plaag je maarquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:08 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]Ik heb twee keer geluk gehad. Maar Baminbo heeft er ook 2! Maar goed ik ben best bereid de inhoud hier online te plempen en als er iets bi jzit wat mensen willen ik dat kan opsturen voor 30 euro of zo. (Mits de andere dingen te doen.)
Meh ik had een van 100 gewild, waar een ipad of zo in zou zetten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je mal ik plaag je maarGewoon goed gedaan.
Fijne vaderdag pap!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Meh ik had een van 100 gewild, waar een ipad of zo in zou zetten.Maja z'n doos ik denk dat het wel mee valt voor het zelfde geld zit er z'n boor die gerefurbished is in.
Dat is nu juist mijn geheim.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Renn het volgende:
Potverdorie weer gemist dus omdat ik zat te eten.![]()
Elke keer als ik even wat ga doen komt er een box voorbij. Dus houd me in de gaten.
2 boxenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Renn het volgende:
Potverdorie weer gemist dus omdat ik zat te eten.![]()
Elke keer als ik even wat ga doen komt er een box voorbij. Dus houd me in de gaten.
Oh jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Die goedkopere boxen wil je sowieso niet hebben. Van onder de 50. Zit alleen promotiemateriaal in. Die van 50 was de vorige keer eigenlijk ook niet geweldig. En volgens mij hadden ze de keer ervoor die van 99 en 50 omgewisseld. Hier had je iig iemand die een Netgear ReadyNAS inclusief schijven had plus nog een hoop overig spul voor 50, terwijl iemand voor 99 alleen maar een hoop zooi had.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Die goedkopere boxen wil je sowieso niet hebben. Van onder de 50. Zit alleen promotiemateriaal in. Die van 50 was de vorige keer eigenlijk ook niet geweldig. En volgens mij hadden ze de keer ervoor die van 99 en 50 omgewisseld. Hier had je iig iemand die een Netgear ReadyNAS inclusief schijven had plus nog een hoop overig spul voor 50, terwijl iemand voor 99 alleen maar een hoop zooi had.
Maar je hebt de 50 toch gekocht? Dus ze zijn het wel waard? Of is het meuk? Dan annuleer ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:15 schreef Xaobotnik het volgende:
Ah, dar is mailbevestiging voor box 2 van vandaag....
Ik had de nas met schijven, maar dat was gewoon een 90quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:14 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik denk dat het leedvermaak des te groter zal zijn als al die boxwinnaars bedrogen uit komen...quote:
Ja, ach, wie weet heb ik geluk. Het blijft toch een gok.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt de 50 toch gekocht? Dus ze zijn het wel waard? Of is het meuk? Dan annuleer ik.![]()
Ik hoop voor ze dat ze thuis zijn als al die boxen geleverd worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:16 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat het leedvermaak des te groter zal zijn als al die boxwinnaars bedrogen uit komen...
Ja anders retour die shit. Alleen de verzendkosten ben je kwijt dunkt me?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ja, ach, wie weet heb ik geluk. Het blijft toch een gok.
Ik ook, ik zal eens op onderzoek uitgaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik ga voor de volgende keer leren hoe je zo een scriptje kan maken...
Wij zijn de faalhazen van het topique. Ruim 25 uur gevolgd, 4 boxen gezien en 0 veroverdquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Was dat maar waar.. nog steeds niks
Ik wil hem wel van je overnemen voor het aankoopbedragquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt de 50 toch gekocht? Dus ze zijn het wel waard? Of is het meuk? Dan annuleer ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |