Ik had laatst erg veel last van de klote zon.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja gele is het inderdaadIk ben gaar van al die ibood.
Misschien vandaar, waar ik rijd is altijd in gebieden met veel lichten, dan werkt het zeker niet zo goed.
Je kan er nu nog een aan me doorverkopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]GA NU NIET HATEN OP MIJN 2 boxen.
Ik heb vooral last in het donker en met regen is het nog erger. En als er dan lichten zijn dan gaan die een beetje flikkeren of zo, echt irritant. Ik had het vroeger al, maar sinds mijn ogen zijn gelaserd is het iets erger geworden nog geloof ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik had laatst erg veel last van de klote zon.
Ja ik vloekte bij die van 100.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik zat echt helemaal klaar en BAM op die knop drukken, oe ik vloekte...
Mijn koffie *proest*quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik vloekte bij die van 100.Mijn oma die zwaar christelijk is was op bezoek die keek me toch even aan alsof ik bezeten was door de duivel.
Oh dat is minder, ik heb een afwijking kwam ik achter +1 + een beetje of zo geloof ik voor verre afstanden maar ik mag nog zonder bril rijden dan kan z'n auto-rij bril helpen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb vooral last in het donker en met regen is het nog erger. En als er dan lichten zijn dan gaan die een beetje flikkeren of zo, echt irritant. Ik had het vroeger al, maar sinds mijn ogen zijn gelaserd is het iets erger geworden nog geloof ik.
+ afwijking is dichtbij.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh dat is minder, ik heb een afwijking kwam ik achter +1 + een beetje of zo geloof ik voor verre afstanden maar ik mag nog zonder bril rijden dan kan z'n auto-rij bril helpen.
Heb je nou serieus 2 boxen??quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:50 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]GA NU NIET HATEN OP MIJN 2 boxen.
Misschien dat zo een andere wel helpt, deze hebben geen gele glazen zag ik maar gewoon een beetje donker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh dat is minder, ik heb een afwijking kwam ik achter +1 + een beetje of zo geloof ik voor verre afstanden maar ik mag nog zonder bril rijden dan kan z'n auto-rij bril helpen.
Was ook maar een grapjen, maar een vriend van mij had wel z'n oma! Die leende een vecht spelletje tekken 2 of zo van een vriend. En die oma zag dat heeft zij dat cd'tje doormidden gebroken!quote:
Klopt maar van oogarts mag ik zonder!quote:
Ze blokkeren weerspiegeling van zonlicht op wegdek, water, glad oppervlak etc.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat zo een andere wel helpt, deze hebben geen gele glazen zag ik maar gewoon een beetje donker.
Nu wil ik hem ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef Renn het volgende:
[..]
Ze blokkeren weerspiegeling van zonlicht op wegdek, water, glad oppervlak etc.
Alle schitteringen vallen weg met deze bril, en je kan normaler tegen de zon in kijken.
Ideaal voor autorijden dus.
Oh het is dus tegen de zon, niet tegen nachtblindheid, nee dan gaat het niet helpen. Van de zon heb ik zelf nooit zo een last.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef Renn het volgende:
[..]
Ze blokkeren weerspiegeling van zonlicht op wegdek, water, glad oppervlak etc.
Alle schitteringen vallen weg met deze bril, en je kan normaler tegen de zon in kijken.
Ideaal voor autorijden dus.
Ja, en anders laat ik er sowieso een keer een op sterkte maken. Kan hem toch alleen op als ik lenzen draagquote:
En dan kun je ook een damesmodel uitzoeken en even passen, dit was meer een mannenbril zo te zien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, en anders laat ik er sowieso een keer een op sterkte maken. Kan hem toch alleen op als ik lenzen draag
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan kun je ook een damesmodel uitzoeken en even passen, dit was meer een mannenbril zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |