M'n vriend heeft die van hem voor 25 verkochtquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelfs voor 50 euro raakte ik hem niet kwijt.
Ik zou niet eens weten wat je er aan zou moeten refurbischen. Die dingen gaan heel lang mee en hoeven er ook niet eens bijzonder uit te zien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
Refurbished workmate... wie koopt dat nou? Dan koop je toch gewoon een nieuwe.
Restjes boxen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zijn ze nu restjes aan het opruimen.
Ja ook zoiets, misschien wat schroefjes die kwijt waren of zo? Of gewoon teruggebracht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat je er aan zou moeten refurbischen. Die dingen gaan heel lang mee en hoeven er ook niet eens bijzonder uit te zien.
Hunt is nog niet afgelopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef tralalala het volgende:
Net een brief gekregen dat ik 170 euro stookkosten terugkrijg, had ik mooi een paar boxen van kunnen kopen.
Jaja in de dromenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:33 schreef tralalala het volgende:
Net een brief gekregen dat ik 170 euro stookkosten terugkrijg, had ik mooi een paar boxen van kunnen kopen.
"Oh ja, ik had nog een kortingscode"quote:Om het je gemakkelijk te maken ontvang je vandaag van ons ¤ 5,- feestdagen korting die je kunt inwisselen tot 14 november a.s.
Tot 14 novemberquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
"Oh ja, ik had nog een kortingscode"_!
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef bambino het volgende:
Ook gewoon 2 6 boxen gemist heongelofelijk.
Ja maar was toch moeilijk te grabben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef bambino het volgende:
Ook gewoon 2 boxen gemist heongelofelijk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |