Aan het einde van de dag 1.000 bestelbevestigingenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik ook, ik zal eens op onderzoek uitgaan.
Hmm, ok. Maar ik weet zeker dat een keer iemand gewoon een veel dikkere box had voor een latere prijs dan iemand die een duurdere box had.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik had de nas met schijven, maar dat was gewoon een 90
Ik heb wel eens een box van 25 gehad die ze toen omgewisseld hadden met die van 50. Dat was echt fantastisch
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Renn het volgende:
[..]
Wij zijn de faalhazen van het topique. Ruim 25 uur gevolgd, 4 boxen gezien en 0 veroverd![]()
.
Niet annuleren gek.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik ook, ik zal eens op onderzoek uitgaan.
Ik bedoelde dus dat er 2 boxen kwamen toen je weg was, vlak achter elkaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Heb je nou 2 boxen of niet?
Zo ja, gefeliciteerd!
Ik keek net toevallig even of de hunt bezig was en zag toen gelijk de boxquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]Ik heb tenminste ietsjes minder gevolgd, maar wel 3 gemist
Of 4? ik weet het niet meer.
Iedereen wel denk ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik wil hem wel van je overnemen voor het aankoopbedrag
Nas verkocht voor 300 euroquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hmm, ok. Maar ik weet zeker dat een keer iemand gewoon een veel dikkere box had voor een latere prijs dan iemand die een duurdere box had.
Wat heb je met die NAS gedaan? Verkocht?Voor hoeveel? Of gebruik je hem zelf?
Ik heb er wel twee. Die van 50 en van 100. Scriptjequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Renn het volgende:
[..]
Heb je nou 2 boxen of niet?
Zo ja, gefeliciteerd!
Toen de hunt begon: 10 minuten nadat ik ging slapen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat er 2 boxen kwamen toen je weg was, vlak achter elkaar
Hmm.... Daar had je veel meer voor kunnen krijgen joh.... Maar goed, heb je de koper iig erg blij gemaakt.quote:
Leer het mij en Karina even.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:20 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb er wel twee. Die van 50 en van 100. Scriptje(Volgens mij de enige manier...)
Welnee joh, was al een oud modelquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hmm.... Daar had je veel meer voor kunnen krijgen joh.... Maar goed, heb je de koper iig erg blij gemaakt.
Had je er niet 4 TB bij gekregen? Die schijven waren op dat moment erg prijzig.... 1TB lag boven de 100Euro.quote:
Mooi bedrag toch 300 euro?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:22 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Welnee joh, was al een oud modelMeer dan dit kreeg ik er echt niet voor.
Jep, maar dan alsnogquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Had je er niet 4 TB bij gekregen? Die schijven waren op dat moment erg prijzig....
Wij zijn teleurgesteld in iboodquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Maraca het volgende:
Ik ben teleurgesteld in jullie![]()
Scripts
Ik niet heh!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:23 schreef Maraca het volgende:
Ik ben teleurgesteld in jullie![]()
Scripts
Ik had je er minimaal 400 voor gegeven (mocht ik het nodig hebben). 1 TB NAS-georiënteerde schijven zijn zelfs nu redelijk prijzig en toen zeker. Toen betaalde je voor een simpele Spinpoint 1TB al 120 Euro.quote:
Er is waarschijnlijk ook veel vraag. Je kunt het tegen scherpe prijzen verkopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik zou denk ik wel een maand of 2 wachten met verkopen, in het begin zijn er natuurlijk heel veel mensen die ergens vanaf moeten uit de box.
Ja maar dat is ook regionaal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik zou denk ik wel een maand of 2 wachten met verkopen, in het begin zijn er natuurlijk heel veel mensen die ergens vanaf moeten uit de box.
Vorige keer stond Marktplaats helemaal vol met die goedkope pandigital e-readersquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vorige keer stond Marktplaats helemaal vol met die goedkope e-readers
Nou ja dat kun je altijd zelf gebruiken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Tenzij je iets van douchegel krijgt. Dat raak je aan de straatstenen niet meer kwijt.
Of je vriendinquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dat kun je altijd zelf gebruiken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vorige keer stond Marktplaats helemaal vol met die goedkope pandigital e-readers
jammer dat het niet andersom wasquote:
Ik heb geen vriendinquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of je vriendinTenzij:
[ afbeelding ]
Hij heeft vrij lang te koop gestaan voor 400 zelfs. Je krijgt er geen bonnetje bij, geen garantie, dus mensen willen het niet. Uiteindelijk wel verkocht voor iets meer dan 300 volgens mij maar ik weet het ook niet meer precies.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik had je er minimaal 400 voor gegeven (mocht ik het nodig hebben). 1 TB NAS-georiënteerde schijven zijn zelfs nu redelijk prijzig en toen zeker. Toen betaalde je voor een simpele Spinpoint 1TB al 120 Euro.
Klopt je kan hem nog altijd als speeltje gebruiken!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:29 schreef Maraca het volgende:
Op vrijdag 16 november 2012 20:28 schreef Ailuranthrope het volgende:
0.00 advies prijs!
Onhandige quote van mijn kantquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinOh wacht ik ben ook geen lesbo
Ik als man stel me op als availible. Ben bereid tot alles qua te leren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinOh wacht ik ben ook geen lesbo
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Onhandige quote van mijn kantBedoelde het als aanvulling op wat jij zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |