quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef Karina het volgende:
Normaal post ik op vrijdagavond in het The Voice of Holland topic, ik heb daar verteld dat ik neit mee ga posten als de hunt nog bezig is
Zit ie dat op je bureau te doen dan ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef Ailuranthrope het volgende:
GVD mijn vader is unnen aan het snijden, hier kan ik heel slecht tegen. Mijn ogen irriteren nu als de pest, als nu de doos komt ben ik zo goed als gehandicapt.
Meer kans voor Melleyn en Karinaquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef Ailuranthrope het volgende:
GVD mijn vader is unnen aan het snijden, hier kan ik heel slecht tegen. Mijn ogen irriteren nu als de pest, als nu de doos komt ben ik zo goed als gehandicapt.
Daarom, ik ga wel kijkenm maar niet meeposten daarquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dan word je druk2 SC's + ibood. Word je helemaal gek
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:39 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Jep heb ze gekocht!
+ eentje voor mezelf!
Tof.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:39 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Jep heb ze gekocht!
+ eentje voor mezelf!
Ik heb ook een paar voor mezelf gekocht. Goeie dopjes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:39 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Jep heb ze gekocht!
+ eentje voor mezelf!
Zit er een beetje goede bas in?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar voor mezelf gekocht. Goeie dopjes.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef Karina het volgende:
Hierna mag de box ook niet kopen, ik ga een kiwi eten.
Ach als rennn er steeds op aan het wachten was zullen ze wel goed zijn. Zijn geloof ik ook een van de betere dopjes die voorbij kwamen en qua prijs vallen ze wel mee.quote:
nog 1 en ik raak 1000quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:42 schreef Melleyn het volgende:
aantal posts: 3002 (gemiddeld 5 per dag)
M'n 3000ste gemist
3000quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |