douchen kan na 12 uur. eten kan voor de pcquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dan ga ik toch even tussendoor en ik wil ook nog douchen, dilemma's
Eten is al klaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:31 schreef bambino het volgende:
[..]
douchen kan na 12 uur. eten kan voor de pc
Koken is wat lastiger maar kan ook als je het zachtjes zet en af en toe op pc kijkt hoe vol de balk nog is
Gogogo 120 euro voor cam. Moet kunnen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Eten is al klaarWas even opwarmen eigenlijk. Douchen kan ik heel snel. Ik wacht wel tot er een sloom item is. En anders gewoon pech
Pff de Iboohunt heeft ons leven flink in de ban.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Eten is al klaarWas even opwarmen eigenlijk. Douchen kan ik heel snel. Ik wacht wel tot er een sloom item is. En anders gewoon pech
Tis een camera voor inbrekers of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Gogogo 120 euro voor cam. Moet kunnen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Melleyn het volgende:
Ik moet straks ongeveer een half uur achter m'n pc vandaan, the horror
Ik zit nu te eten, liever dat hij nu niet komt hierna, ik eet met rechts en met links klikken gaat niet zo handigquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Gogogo 120 euro voor cam. Moet kunnen.
Ben straks uuuren weg. Baas boven baasquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Melleyn het volgende:
Smartphonequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef Melleyn het volgende:
Ja, dan kan ik tenminste alleen kijken naar een box die ik niet kan kopenquote:
Jij hebt er al 3 gehad of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jij hebt er al een, stel je niet aan
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat ze vroeg stoppen eigenlijk, kan ik weer normaal doen.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Karina het volgende:
Niet in deze huntquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Jij hebt er al 3 gehad of zo.
Ik heb de heater aangezet hierquote:
Normaal is een relatief begrip onder fokkersquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:36 schreef Karina het volgende:
Dan word je drukquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef Karina het volgende:
Normaal post ik op vrijdagavond in het The Voice of Holland topic, ik heb daar verteld dat ik neit mee ga posten als de hunt nog bezig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |